Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. a ja ide do lekarza w śr. i musze schudmąć

  2. witam was robie cwiczenia juz drugi dzien i powiem wam ze chyba da sie cos zrobic z moim tluszczykiem na brzuszku juz czuje jak cwiczonka dzialaja tylko trzeba pamietac tutaj jak wczesniej kolega dodal trzeba sie skupiac na cwiczeniach robic je powoli i dobrze napinac miesnie brzucha zeby byly efekty nie wolno robic ich byle jak zeby tylko odpekac swoje bo to nic nie da powodzenia

  3. Ćwicz.e 2 dzień . REWELACJA ! : )

  4. ale dlaczego bola mnie plecy a nie brzuch po zrobinieniu cwiczen? jak cwicze to i owszem czuję ich pracę ale po juz nie. czy ja coś źle robię ??

  5. hej mi na poczatku bolaly zebra a najbardziej czuje jak mi nogi pracuje ich miesnie sa napiete takze trudno tu powiedziec brzuszek pracuje nie wiem czy jest ok czy nie moze ktos inny nam powie pozdrawiam

  6. mam nadzieje ze te cw zadzialaja, zeby moj trud na marne nie poszedł ;D zobaczymy za miesiąc na jakiekolwiek efekty, tylko boje sie ze zrobi sie taki meski brzuch, a tego nie chce :(

  7. wiecie co ja robie te cwiczenia juz 2 tydzien i juz przestal bolec mnie brzuch ale chyba robilam je niedokladnie...;/ i musze chyba od nowa.. tez staram sie ogaraniczac jedzienie troche ale to raz sie udaje a raz nie a mam wrazenie ze moj tlyszczyk na brzuchu sie powiekszaaaa;/!!! grrr.. powiedzcie co robic bo chyba zwariuje... :( :( z gory dziekuje :* :( eh

  8. Świetne ćwiczenia . ..i te obrazki są zarąbiste . spróbuje wykonać te ćwiczenia oraz za mienie kluseczki na figurę laseczki . Good Bye Apetite .

  9. marikaaa
    Mysle, ze po 2 tygodniach cwiczen rozrastaja ci sie miesnie! Dlatego pewnie masz wrazenie, ze masz wiekszy brzuch.

    Co do cudownych cwiczen dodam, ze ona wyrzezbia jedynie wasze miesnie brzucha, ale nie sprawia, ze bedzie on plaski!!! Ludzie! Okrage brzuszki tworza sie przez nadmiar tluszczu, a on spowodowany jest duzymi ilosciami tlustego, niezdrowego jedzenia! W tym tez slodyczy! Tluszczyku mozna sie pozbyc ograniczajac niezdrowe produkty oraz wykonujac cwiczenia kardio (np. bieganie, jazda na rowerze itd.). Pamietajcie to sa cwiczenia na miesnie brzucha, a nie na tlusczyk, ktory sie w nim znajduje!

  10. no nie dokonca prawde mowisz. Bo przy jakim kolwiek wysiłku spalana jest tkanka tłuszczowa, a propo biegania, to wcale nie jest najlepsze rozwiazanie na 'splaszczenie' brzucha, teraz zaleca sie cw typu pilates i nawet te z tej strony na początek są lepsze niż cw kardio. a te dziewczyny ktore wyprobowuje te cw z tej strony doskonale wiedza ze musza tez ograniczac jedzenie, 70% komentarzy tego dotyczą. najlepiej przez miesiac wyprobowac te cw a potem zmienić właśnie na cos z pilatesu. no i nalezy co jakis czas zamieniać ćwiczenia bo organizm zdoła sie do nich przyzywczaić..

  11. Ja ćwiczę 6 dzień i czuje za każdym razem baaaardzo mięśnie brzucha rano ćwiczę te ćwiczenia a wieczorem pół godziny na skakance.No i oczywiście nie jem tyle zera słodkiego i sama woda ,z wodą akurat nie mam problemu bo dziennie potrafię 3 litry wypić.Ale nie pije samej wody ale mieszkam sok wodą żeby się nie odwodnić za bardzo przy piciu samej wody :) Do tego tabletki wspomagające odchudzanie. Zobaczę po 1 maja jakie będą wyniki :)

  12. witam wszystkich po dluzszym czasie chcialam sie podzielic swoim zadowoleniem tutaj niekturzy pisza ze te cwiczenia tylko rzezbia a nie spalaja tkanki tluszczowej ,wiec ja chcialam powiedziec ze cwicze drugi tydz mialam brzuch gruby jestem szczupla osoba ale brzuch mialam odstajacy i na 6 miesiac ciazy wszystko co jadlam poszlo mi w brzuch i uda a po tych cwiczeniach brzuszek mi maleje nawet spodnie lepiej sie wklada luzniej no i oczywyscie dieta rano na sniadanie jem 4kanapki razowego chlebka z serem lub wedlinka z indyka poniewaz jest chudsza drugie sniadanie jem jogurt banan na obiad zupe i bulke lub mieso gotowane lub czerwone przysmazane na oliwie z oliwek i w malej porcji zmieniaki potem jablko a na kolacje to co na sniadanie ale miedzy 6a7ma i taka dieta w polaczeniu z tymi cwiczeniami daje super efekty polecam i pozdrawiam zainteresowanych warto sprubowac

  13. Dzisiaj zaczynam ćwiczyć. Jak będą efekty to się odezwie.

  14. Dziś zaczynam :) mam nadzieję że mi te ćw pomogą... dam znać jak będzie poprawa :) ) życzę powodzenia dla tych któży będą próbowali :) )

  15. no ejj ćwicze prawie miesiąc, jem juz lepiej ale wogole mi sie ten tluszcz nie spalił. owszem, 3,5 kg straciłam, ale to tylko woda, a ja chce tluszcz!!!!!!!!!!

  16. działa w 100%.

  17. a ile juz stosujesz?

  18. Super cwiczenia,zaczynam od jutra

  19. Kiedyś ćwiczyłam 2tyg. ale przestałam przez chorobę, teraz będzie tydzień, a już są efekty. Więc spinamy tyłki i do roboty . ; ]

  20. Hej, ja też dzisiaj zaczynam ! zrobiłam wszystko po 25 razu ! Ałłłl ; p

  21. super. mi już pomogły !!!!!!!!!!!!!!

  22. serio

  23. Robię już 6 dzień a tak na prawdę nic nie zauważyłam... :( co prawda brzuszek mnie boli ale jak na razie zero efektów...
    Pomóżcie mi... mam 17 lat, 165 wzrostu i waże 50 kg a brzuch mam strasznie wystający... i do tego jeszcze straszne boki... małe piersi a duży brzuch... aż nie moge czasem na siebie patrzeć...
    chcę być ładną, atrakcyjną dziewczyną...
    proszę dajcie mi jakieś rady...
    gorąco pozdrawiam i życze wytrwałości :) :* :*

  24. łoł łoł w święta to za duuuzo zjadlam.

  25. Mam nadzieję że te ćwiczenia pomogą .. nie dawno odchudzałam się schudłam 5 kg (mało) w miesiąc rezultaty było widać.Robiłam ćwiczenia np.brzuszki to najwięcej lub inne podobne do tych mam nadzieję że te będą bardziej przekonujące .. nie którzy piszą że robili te ćwiczenia dla przyjemności i że rezultaty było nawet widać zależy jeszcze czy jest się na diecie np. robi się te ćwiczenia ale odżywia się nie stosownie do jakiejś diety to raczej rezultatów nie będzie za dobrze widać co z tego jak zrobię sobie ćwiczenia jak będę jeść dużo albo może nie dużo ale podobne do fast food .. jak jak sie odchudzałam stosowałam trochę głodówkę ale patrzałam na to jak ćwiczę i starałam się regularnie jeść .. głodówki nie polecam są też inne skuteczne diety wiele dziewczyn wybiera głodówkę ja po części wybrałam ,polecam jedzenie ryżu jajek gotowanych jabłek ogólnie warzyw i owoców i robienie regularnie ćwiczeń , dobre jest też chodzenie na spacery czy bieganie ogólnie prowadzenie zdrowego trybu życia ..no więc postaram zrobić się te ćwiczenia i dalej się odchudzać , tym razem wybrałam inną dietę nie głodówkę ..bo już raz zdarzyło mi sie zasłabnąć z powodu nie jedzenia (głodówki)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij