Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. u mnie z mobilizacja nie bylo problemu, jak sobie cos narzuce (tak jak te cwiczenia)to nie usne poki ich nie zrobie. to jest jak z myciem zebow. musi Ci to wejsc w zwyczaj

  2. Ćwiczę od kilku dni.Bat nade mną ma córka :D wcześniej były same zwykłe brzuszki i zakwasy na plecach.Ćwiczenia Laury są wspaniałe! Czuć moc w mięśniach, kiedy się je wykonuje prawidłowo.Centymetr mi ubyło,do tego oczywiście odpowiednia dieta, jem to co zwykle tylko że mniej i nie obżeram się na noc.Pzdr.

  3. 4,5 miesiąca i 6 kg mniej :) polecam

  4. WITAM WSZYSTKICH WYTRWAŁYCH.CWICZĘ OD TYGODNIAI,PIERWSZE TRZY DNI BYŁY ZAKWASY,ALE WARTO ĆWICZYĆ PO NICH NAPRAWDE SUPER SIĘ CZUJĘ.PISZCIE TEŻ.POLECAM DLA BRZUCHACZY TAKICH JAK JA.POZDRAWIAM :) TRZYMAJCIE KCIUKI!!!

  5. POWODZENIA LASECZKI TRZYMAM KCIUKI!!!! :D DD

  6. Hej! Co prawda miałam niewielki 'problem' z nadmiarem tkanki tłuszczowej na brzuchu i to była moja zmora. Ćwiczę od 1,5 tygodnia (staram się regularnie) po pół godziny dziennie, dodatkowo polecam szorstką myjkę do kąpieli która pomoże rozmasować podskórną warstwę tkanki tłuszczowej. Nie stosuję żadnych diet, nie używam żadnych kosmetyków 'wspomagających' odchudzanie. Pierwsze efekty zobaczyłam po tygodniu, teraz wzrosła moja chęć motywacji do ćwiczeń. Trochę wytrwałości i efekty można zauważyć już po kilku treningach. Polecam bo to działa! :-)

  7. ciekawe czy działą

  8. Najwazniejsze jest to zeby własnie znalezc najlepszy sposób na to zeby zrzucic kilka kilogramów.Ja postanowiłam teraz wybrac sposób bardziej aktywny-pływanie aqua-aerobik.pl/
    jak zrzucac kilogramy to konkretnie.

  9. This is the perfect way to break down this intoomafirn.

  10. Hey, you're the goto exetpr. Thanks for hanging out here.

  11. Dziala! Zaczelam ćwiczyć 4 stycznia i udalo mi sie zredukowac 4 cm :) takze szczerze polecam 2 serie dziennie plus dieta :)

  12. ja jestem na diecie, robie cardio 30 min dziennie wchodzenie po schodach a sadlo jak bylo tak jest na brzuchu ojjjj ciezko sie tego pozbyc eh

  13. Od dziś zaczynam ćwiczyć ! :) Mam nadzieję, że się sprawdzi i pomoże coś na mój brzuch :)

  14. Mam na imię Halina, 46 lat i ćwiczę już trzeci miesiąc. Mój brzuch, uda, pośladki wyglądały po prostu grubo. Zmotywowałam się znajdując przypadkiem stronę gdzie znalazłam ćwiczenia na brzuch i odpowiednią dietę. Wybrałam ćwiczenia z piłką, trochę też przy tym biegam i powiem wam, że chudnę i mój brzuszek zaczyna wyglądać sexy ;) polecam

  15. Ćwiczenia Mel B są świetne na brzuch oraz ćwiczenia Tiffany Roche na boczki - rewelacyjne efekty przy regularnych ćwiczeniach oczywiście. No i odpowiednia dieta to podstawa.

  16. Wszystko ładnie , pięknie , ale Kasia musi również popracować nad dykcją bo to ją bardziej uatrakcyjni . Dobrze radzę , pomaga w przebojowości jaki codziennych kontaktach .

  17. Wszystko ładnie , pięknie , ale Kasia musi również popracować nad dykcją bo to ją bardziej uatrakcyjni . Dobrze radzę , pomaga w przebojowości jaki codziennych kontaktach .

  18. Hej. Po kilku dniach ćwiczeń moj brzuszek robi sie twardy i zamiast sie zmniejszyć to tak jakby sie powiększył... Czy powinnam przerwać ćwiczenia ? Czy jak będę dalej ćwiczyć to sie zmniejszy ? Pomocy nie wiem co mam robić i nikt nie chce mi pomóc :(

  19. Hello. And Bye.

  20. Hello. And Bye.

  21. Hello. And Bye.

  22. Hello. And Bye.

  23. Hello. And Bye.

  24. Hello. And Bye.

  25. Hello. And Bye.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij