Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. czesc dziewczynki :) )

  2. jak Wy tak ostro cwiczycie te brzuchy to i ja do Was dołaczam :) )Powodzenia :) )

  3. Czesc dziewczyny! Fajnie ze jest takie forum :) mam ogromny problem bo mam 19 lat a waze juz 80kg. pomozcie... mam nadzieje ze uda mi sie zrzucic ten brzuszek :)

  4. Cześc dziewczyny, wspolny cel jednoczy, dlatego tez jedna za wszytskie wszystkie za jedna. Jesli inna dziewczyna moze byc szczupla i wytrwac w cwiczenicha to dlaczego ja mialabym nie wytrwac. zaczynamy parwie w rownym czasie, dlatego tez mam nadziejez ze za miesiac spotakmay sie na forum zeby podzielic sie efekatmi ( oczywiscie pozytywnymi) ja w to wieże NAPRAWDE. POWODZENIA, POZDRAWIAM , TRZYM KCIUK Z WAS A WY ZA MNIE , OK :)

  5. no to ja dolaczam sie do was dziewczyny :D

  6. hej witam Was wszystkie od dzis zaczynam i zycze wam powodzenia..a eekty widac juz po 2 tygodniach jak sie tego pilnuje..wiem bo cwiczylam kiedys ale wiecie same jak to jest :) jestem osoba szczupla ale ten brzuch to tragedia dlatego takze trzymam kciuki i do na stepnego pozdrawiam :o ))

  7. Cześć dziewczyny!
    Postanowiłam do was dołaczyć. Na razie, tzn. od Sylwestra codziennie ćwiczę zwykłe brzuszki i przysiady, ale niestety, szokujących efektów nie widzę.
    Napiszcie proszę, jeżeli któraś ćwiczy już kilka tygodni, czy proponowane tu ćwiczenia są skuteczne. Tylko piszcie prawde, please, bez przechwalania się.
    Pozdrawiam, i trzymam kciuki za naszą wytrwałość!

  8. pomozcie mi dziewczyny. chcialabym schudnac ale nie mam poprostu do tego jakby silnej woli. Pomozecie? prosze. z wami bedzie o wiele latwiej :)

  9. hej hej dziewczyny.. ja dzieki tym ćwiczeniom starciłam zbędny tłuszczyk i teraz na brzuchu mam lekki kaloryferek i to seksownie wyglada. tylko ja piłam jeszcze zieloną herbatke do tych ćwiczeń(zieloną o smaku cutrynowym) najlepiej te ćwiczenia wykonywać przy hiszpańskich pisoenkach .. na serio wam mówię, ja jestem bardzo zadowolona z tego , ja też przed tem nie wierzyłam, ale spróbowałam i prosze.
    ale jadłam jak normalnie sery zółte, fas foody ale regularnie ćwiczyłam, mam nadzieję że i wam się uda :)

  10. Hej dziewczyny ja już ćwiczę od dobrych kilku tygodni i efekty są ;D!!! Nie koniecznie ten zestaw, który pokazany jest wyżej ale niektóre z ćwiczeń (głównie pierwsze ale nie pełne brzuszki do kolan tylko podnoszenie głowy i łopatek nad podłogę i coś "ala" trzy ostatnie) najważniejsza jest, rzecz jasna, systematyczność i jeśli stosujecie jakieś diety lub jeśli nawet nie to ważne jest to żeby nie jeść po wyznaczonej godzinie (19,20najwyżej) to tez się da odczuć następnego dnia 8]!!! Nie każdy jest taki sam ale trochę ruchu chyba jeszcze nikomu nie zaszkodziła, przynajmniej mi nie ;P trzymam kciuki za Was i za mnie ;) powodzenia !!!

  11. Dziewczynki jesli bede jeździc po 40-50 min. dziennie na rowerku treningowym, robić po 30 brzuszkow i przysiadow to za ile beda jakies efekty z moim brzuchem? PS (teraz mam tak obrosniety tluszczykiem ze wygladam jak w 3 mies. ciąży :(

  12. hej girls!
    jestem dość szczupłą osobą, a jednak mój brzuszek nie jest wymarzony. Postaram sie wytrwać i ćwiczyć razem z wami CODZIENNIE a w lato napewno będziemy wyglądały BOSKO :)

  13. Jednocze sily z Wami !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    POWODZENIA !!!!!!!!!!!

    POZDRAWIAM !!! :*******************

  14. przy lekkim tluszczyku najlepsza bedzie 6 weidera,sama wyprobowalam. Wiecie jednak jak to jest :P , jak osiagnelam efekt ot juz wiecej mi sie nie chcialo cwiczyc, a teraz znowu "zaroslam" dlatego od dzisiaj znwou zaczynam 6 :)
    P.S.http://www.kulturystyka.org.pl/modules/news/article.php?storyid=176
    Tu znajdziecie wszystkie informacje :)
    Polecam

  15. Wyobraźcie sobie dziewuszki, że kiedys ćwiczyłam zawodowo siatkówkę i mówili na mnie "wieszak". Za to dziś... Nie nalżę co prawda do kobiet otyłych, ale mój "kaloryferek" ukrył się pod warstwą zbędnego tłuszczyku. Mam tylko pytanko - ile powtórzeń stosowałyście na początku? gdy kilka miesięcy temu zaczynałam ćwiczyć, to (z lekkim potem na czole) zrobiłam w brzuszkach 2*50 powtórzeń. Ile wy robiłyście na początku? Mam nadzieiję,że zjednoczymy siły i wspólnie wyrobimy się na "dżagi" ;) . Pozdrawiam gorąco, trzymam kciuki za nas wszystkie!!!

  16. Jeśli mogę coś doradzić to zalecam raz w tygodniu intensywnie pływać na basenie, codziennie przez pół godziny wieczorem biegać (nie za szybko oczywiście) i do tego robić jakiś zestaw brzuszków. Swojego czasu przytyłam dziesięć kilogramów. Postanowiłam wziąć się za swoją figurę. Przestałam jeść słodycze i fast foody i trenuję do chwili obecnej wyżej wymienione ćwiczenia. Schudłam szybciej niż mi się wydawało, choć nie należę do kobiet które łatwo są w stanie pozbyć się nadmiaru tłuszczyku. Jednak basen i biegi pomogły. To taka moja mała rada dla Was :) naprawdę polecam :)

  17. hej dziewczyn! ćwiczę od tygodnia,ale chę sie dowiedzieź za ile będą widoczne efekty ?? Proszę napiszcie !trzymam kciuki :P

  18. hej dziewczynki...efekty widac juz po 2 tyg..ale trzeba na poczatku systematycznie cwiczyc i z dnia na dzien zwiekaszajcie sobie ilosc robionych brzyszkow np.jak robilyscie 30 to na drugi dzien 34 albo wiecej i tak codziennie...jeszcze jedna rada w tygodniu zrobcie sobie 2-3 dniowa przerwe zeby miesnie mogly sie dobracowac np w tej przerwi cwiczcie na nogi czy posladki bo wcale nie bedzie efektu jak bedziecie robic to co dziennie bedzie efekt ale nie kobiecy wyglad;/ na zakwasy proponuje pic lub jessc duzo witaminki C...aha jezeli macie dosc duza ,,oponke'' proponuje szybkie brzuszki na poczatku zeby to spalic.....powodenia wam zycze ja sie tez zabieram do roboty :) )pozdrawiam

  19. mam zastrzezenia co do siodmego cwiczenia (kiedy nalezy lezac na plecach uniesc miednice). jesli robi sie to tak jak przedstawiono, czyli wysoko unosi sie miednice istnieja bardzo duze przeciazenia zle dzialajace np. na kregoslup. zeby wykonac to cwiczenie tak aby nioslo wiecej dobregi niz zlego proponuje podnosic miednice jedynie na ok. 10 cm lub przy wysokim uniesieniu bardzo silnie napinac miesnie brzucha.
    pozdrawiam
    i zycze owocnych cwiczen :)

  20. ja mam wielki problem bo cos mi sie stalo i nie moge zrobic brzuszkow rok temu normalnie robilam a teraz nie moge sie podniesc ! :( pomozcie

  21. te ćwiczenia są naprawdę skuteczne, bo ja je wypróbowałam. schudłam 10 kg

  22. wygladaja na proste ale to kupa roboty z systematycznoscia :/

  23. ale masz super... wezme z Ciebie przyklad :) dzieki... Twoj post mnie podbudowal... ale mam pytanie... ile cwiczylas i jake serie?

  24. to jest baaaarrrdddzzzoo ciezkie ale mysle ze ten bol jest konieczny... swietne cwiczenia :) :) :)

  25. Te ćwiczenia są naprawdę skuteczne!!! robię je już od dłuższego czasu codziennie albo co drugi dzień i w połączeniu z ćwiczeniami na uda i posladki działają rewelacyjnie. Naprawdę gorąco polecam!! Na początku bylo cięzko się zmobilizować ale wystarczy wyobrazić sobie że ten wysilek sie opłaci kiedy przyjdzie wiosna i lato a nasze ciałka będa napewno dużo lepiej wygladały i pomyślimy warto było :-) ). Teraz te cwiczenia na trwałe wpisały się w moj rytm dnia i nie ma wymowek że nie mam czasu :-) ). Zyczę wytrwalości dziewczyny

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij