Ćwiczenia na płaski brzuch

  1. kurcze chyba nie dam rady z tymi cwiczeniami :P za duzy len jestem hehe

  2. Hmm, zeby skorczyl sie zoladkek, najlepiej pic wode niegazowana z cytryna, i jesc jakies owoce, warzywa. Głodzenie sie nie jest dobrym rozwiazaniem..

  3. hello ..dzisiaj znalazłam te ćwiczonka i od razu je przetestowalam hmm sa dobre szczególnie te 2 i 3 jak je robie to patrze na swojego piwnego mięśnia jak sie marszczy..w sumie nie jest taki duzy ale przeszkadza mi.. :( :9 mam nadzieje ze wytrwam w systematycznosci bo wolałabym gdyby ktoś stał nademna hehe..żartuje...jak narazie 80 w pasie zobaczymy jak juro wstane :D !!! Trzymajcie kciuki.pozdrawiam!!!

  4. Musze przyznać, że te ćwiczenia są całkiem niezłe.Próbowałam wcześniej aerobicznej szóstki, ale to dla cyborgów chyba... Te ćwiczenia są w sam raz dla kogoś, kto nie lubi się forsować... Ćwiczę od zeszłego tygodnia. Mimo, iż nie robię tego zbyt regularnie, mam wrażenie że moje oponki trochę sie skurczyły. Nawet jeśli to tylko wrażenie, to już powód do radości haha! Wspomagam się chromem i kwasami CLA. Mam nadzieję, że wytrwam. Życzę powodzenia wszystkim we wspólnej walce z nadmiarem tłuszczyku!Pozdrawiam :) ))

  5. Musze przyznać że te ćaiczenia dają efekty. . . już dosyć długo je robie i jestem zadowolona. Na wakacje bede miała fajną fogurke :) :)

  6. czesc :) musze wam pow ze w ciagu 3 tyg przytylam 8 kg. te cwiczenia odkrylam przed chwila i juz zabieram sie do pracy... od dzis zero slodyczy :'( nie wiem jak wytrzymam :'( ale duzo milosci z facetem w lozku, cwiczenia, dieta i mysle ze dam rade :D jestem pelna optymizmu :)

  7. Hej Wam, te cwiczenia naprawde sa rewelacyjne :) cwicze od dwoch tygodni codziennie, do tego jeszcze cwiczenia na nogi i posladki, pije 2 razy dziennie cherbate z l-karnityna i powiem wam, ze spodnie w ktore nie moglam sie zmiescic do niedawna, wcisnelam sie bez powodu :) Tak ze zycze wytrwalosci dziewczyny a napewno beda efekty :)

  8. hej ja warze 61 kg i ćwiczenia pomogły deko 4 tydzień pozdrawiam

  9. I remember up to we watched cutting off I don't know

  10. hey :) a powie mi ktos ile powtorzen mam robic z kazdego cwiczenia ?? ;/ z gory thx ;* pzdr ;) czekam na odpowiedz :]

  11. ahaa dobra juz wiem ;) sorry wszystkich ale nie zauwazyłam tekstu pod spodem,ale ze mnie gafa ;/ :* pzdr

  12. mam pytanie bo ja po kazdym obiedzie czuje sie dalej głodna i mama ochote na słodycze co zrobic zeby ograniczyc ilosc zjadanych słodyczy ?;/ prosze pomozcie! co mam zrobic zeby obrzydzic sobie słodycze ?? ?? :(

  13. kiedyś byłam szczupła ale jak wyszłam za mąż to przytyłam na brzuchu i mam nadzieje ze te cwiczenia ktore teraz znalazłam dadza jakies efekty

  14. A ja mam pytanie jeżeli bedzie sie robić te ćwiczenia codziennie to po jakim czasie będzie sie miało IDEALNY brzuszek ?? prosze pomóżcie!!

  15. Mam pytanie,o jakiej porze dnia najlepiej ćwiczyć brzuszek ?? i czy przed jakimś posiłkiem czy po ?? czekam na odp... :) ))

  16. Chciałabym się dowiedzieć po jakim czasie są widoczne rezultaty, jeżeli ćwiczenia te będą wykonywane codziennie?

  17. ja już ćwiczę 10 dni. Rezultaty? Wydaje mi się, że żadne, ale to pewnie z braku diety :) ) ale chyba powinnam schudnąć skoro nie jem w ogóle słodyczy od dłuższego czasu :D

    a tak na poważnie: po tych cwiczeniach swietnie się czuje. Dodatkowo robię jeszcze(już nie tak regularnie) cwiczenia na pośladki i nogi. A, i jeszcze skakam na skakance :) mam 1.70 i waże 50 kg. Nie, nie mam niedowagi, jak twierdzi większosc internetowych portali. Czuje się o wiele lepiej dążąc do pięknej figury niż jedząc chipsy przed telewizorem okłamując się, że moje ciało jest ideale. Ćwiczenia polecam każdemu! Warto też przejzeć całą tą stronkę, jest naprawdę świetna :) )

  18. a, chciałam też dodać, że co prawda umiera sie po tych ćwiczeniach, ale to tylko przed pierwsze 3 dni. a poźniej to już sama przyjemność :D

    POWODZENIA!!

  19. słuchaj olciu, moim zdaniem po posiłku to prędzej mogłabyś mię (że tak powiem) tosję, niż jakięś pozytywne rezultaty. Rób ćwiczenia wtedy, gdy jetseś syta, ale nie głodna. pozdrawiam i życżę powodzenia.
    PS.: cwiczenia najlepiej wykonywac o tej samej porze dnia, regularnie.

  20. poprawka - moglabys mieć torsję

  21. mam pytanie bo ja po kazdym obiedzie czuje sie dalej głodna i mama ochote na słodycze co zrobic zeby ograniczyc ilosc zjadanych słodyczy ?;/ prosze pomozcie! co mam zrobic zeby obrzydzic sobie słodycze ?? ?? :(

  22. Jezeli chcecie schudnac z brzucha to proponuje najpierw gdzies tak przez 3 dni mniej jeść , brzuch przez ten czas sie troszke zmiejszy a potem regularnie ćwiczyć .. :)

  23. ćwicze już 2 czy 4 dzień na razie nie nie widać tego ale może będe mogła potem coś napisać




    pozdrawiam

  24. Ała!!! Dlaczego nikt nie napisał, żeby ćwiczyć na karimacie albo kocyku. Wczoraj zrobiłam serię ćwiczeń tylko na dywanie i teraz moja biedna kość ogonowa...

  25. JA MAM ZAMIAR ZACZAC OD JUTRA POZDRAWIAM

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij