Ćwiczenia na pośladki

  1. Właśnie skończyłam. Przy czwartym ćwiczeniu była masakra, miotałam się po podłodze jak jakieś zwierzę dzikie, ale dałam radę.
    Właśnie wybieram się na bieganie. :) Połączę bieganie + ćwiczenia i zobaczymy jakie będą efekty.
    Pozdrawiam. :)

  2. Robię te ćwiczenia już prawie 2 miesiące i efekty są :D co ciekawe oprócz fajnych pośladków zrobiły mi się uda o jakich zawsze marzyłam :P a i lędźwie mniej bolą (to chyba zasługa ćw nr 4). Także polecam z całego serca :)

  3. Jestem po tygodniowym cyklu właśnie tych ćwiczeń..Ćwiczenia wykonuję 6 razy w tygodniu,zajmuje mi to ok.50 minut,do tego wykonuję ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud ok.100-150 z przyrządem ''agrafka''lub ''motylek'' jak kto woli :-)
    Ćwiczenia są rewelacyjne,widzę znaczną poprawę,mięsnie stały się zbite w dotyku a skora jest napięta co bardzo mi się podoba...będę ćwiczyła w dalszym ciągu i już nie mogę doczekać się jeszcze lepszych rezultatów :-) Polecam bo WARTO!!!Pozdrawiam serdecznie :-)

  4. Dziś zaczęłam ćwiczyć ...
    Ciekawe co osiągnę :D

  5. ja zaczynam od dziś, po utracie ponad 20kg trzeba ujędrnić swoje ciałko.... ;) a z tego co widać powinny być efekty :)
    Pozdrawiam dziewczyny i trzymam kciuki!

  6. wlasnie zrobiłam te ćwiczenia, faktycznie najgorsze jest ćw. 4...
    Najbardziej bolą mnie mięsnie pleców,ale pośladki też czuję... teraz ćwiczenia na brzuszek, wieczorkiem steperek i do jutra "spokój" ;)

  7. mam pytanie ja robie podobne cwiczenie jak 2 tylko ze mam rece ugiete w łokciach wie moze ktoras z was jak lepiej miec rece czy proste jak na obrazku czy ugięte, czy raczej nie ma roznicy ??

  8. mam pytanie ja robie podobne cwiczenie jak 2 tylko ze mam rece ugiete w łokciach wie moze ktoras z was jak lepiej miec rece czy proste jak na obrazku czy ugięte, czy raczej nie ma roznicy ??

  9. ja dopiero zaczynam dzisiaj bedzie drugi dzien :)

    ale nie chce chudnac tylko miec fajna pupcie mam nadzieje ze te cwiczenia beda dobre :D :P
    pozdrawiam ;)

  10. dziewczyny cwicze 4 tydzień i nic

  11. maja, może nieprawidłowo wykonujesz ćwiczenia ? czujesz pracę mięśni podczas ćwiczeń ? możesz także zacząć wykonywać BBL

  12. Jakie te ćwiczenia są łatwe.
    Masakra! Potrzebuję czegoś trudniejszego. Co daje szybszy efekt.

  13. Dla mnie też łatwe. Jak szybko są pierwsze efekty? bo jak trzeba duzo czekać to poszukam czegoś intensywniejszego ;)

  14. moje pośladki są duze i maja duzo tluszczu pomoga mi te swiczenia

  15. hej dziewczyny!
    rewelka, fakt same te ćwiczenia są za proste i za mało intensywne, ale wzbogaciłam je o kilka pozycji z pilatesa wg Denise Austin i po 3 tyg. mam pupcię jak superzadbana nastolatka - sprężystą i taką fajnie okrągłą ale widać, że wysportowaną :) ćwiczcie bo naprawdę warto! mi wystarcza 40 min dziennie, a nawet zdarzyło się parę razy po pół godziny!!

  16. Hej dziewczyny czy te ćwiczenia wogole pomagaja

  17. a ile tygodni to sie robi?

  18. mnie bolą tylko uda i łydki, pośladki nie :/

  19. mam pytanie, wykonujecie te ćwiczenia raz czy dwa razy dziennie? prosze o odp :(

  20. A czy te ćwiczenia pomogą mi, jeśli chcę nie tylko wzmocnić mieśnie, ale też troche schudnąć z tyłka?
    Bardzo mi przeszkadza, gdyż mam w miare płaski brzuch, dość zgrabne nogi i tłusty tyłek!

  21. robilam te cwiczenia pare miesiecy temu przez okres miesiaca i efekty byly. gdy przestalam je robic to pupa znow sie jakby obwisla zrobila ; / ale daja swietne efekty, tylko trzeba cwiczyc ciagle badz do jeszcze lepszego efektu niz doszlam wtedy.

  22. dziewczyny ćwiczenia pomagaja ale bardzo wolno ja ćwicze6 tydzien i efekty sa male ;-[

  23. Jestem 16-latką i tez postanowiłam robic te ćwiczenia codziennie. Nie odczuwam narazie mieśni ponieważ ćwicze itak codziennie, silownia itd, a trenuję, ale mam nadzieje ze ćwiczenia na pupkę przyniosą rezultaty :) pozdrawiam

  24. Czy od tego zniknie mi celulitis ??

  25. mam 23 lata przy wzrosnie 167 warze jakies 55 kg, chyba dobrze. cwicze od 2 dni :) wykonuje cwiczenia na brzuch i na posladki, ćwiczę w póznych godzinach- 21-22 . zobaczymy, nie narzekam na figure ale na pewno nie zaszkodzą. strace troszkę,i wyrobie co nie co :)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij