Ćwiczenia na pośladki

  1. ja dzis zacząłąm te ćwiczenia i zobaczymy jak to będzie ... i ile czasu trzeba tak ćwiczyć zeby tyłek stał :)  
    Mam nadzieje że nie zabraknie mi motywacji..../ale chyba nie bo ostatnio sie otrząsnęłam, musze wyglądać super i już!!!

  2. Hejjj :) ja dziś planuję zacząć ćwiczenia i mam nadzieję, że efekty będą szybko i że będę miała motywację :) piszcie jak wam idzie :)

  3. wiecie, ja mam może nie tyle co strasznie grubą, bo trenuję pływanie... ale od czasu wakacji mam cellulit.!
    mam nadzieję że te ćwiczenia mi pomogą :)

  4. Dziś zaczynam zobaczymy co z tego wyjdzie. Zrobiłam cztery ćw i kręci mi się w głowie :/ odpoczne i jeszcze tylko dwa. Nie lubie tych pozycji na brzuchu,  jeśli zobacze jakieś efekty po tyg bede kontynuować :)

  5. hej ;) cwicze juz 2 tygodnie i widze efekty, pupa bardziej jedrna, cellulit mniejszy, takze goraco polecam i zycze wytrwalosci ;)

  6. hej
    ja wzięłam się za brzuch, robię ABS w 7 minut :) to już 2 dzien moich cwiczen hehe.. a jak widze nie tylko ja mam problemy z motywacją..
    teraz chce dołączyć cwiczenia na pośladki, bo strasznie wiszą.. mam nadzieje, ze ten zestaw cwiczen bedzie skuteczny..
    Dodam, że mój synek ma 1,5roku i moje ciało po ciąży bardzo się zmieniło na minus, pozostało mi 5kg na + i tłusty brzuch

  7. te cwiczenia są skuteczne ??

  8. witam :) i polecam : rower , seks, 4 razy w tygodniu brzuszki , zero słodyczy, ograniczyć sporzywanie ziemniaków, chleba no i trzeba pić dużo wody. cała moja tajemnica :) udało mi się tak pozbyć 8 kg w 2 miesiące bez efektu jojo.  a szczerze to ciężko z moją przemianą materii.

  9. do małdorzata, tak te ćwiczenia przy systematyczności i  odpowiedniej diecie tak jak napisałam : bez słodyczy, opychaniu się chlebem i przy dużej ilości wypitej wody będą działać.
    polecam zjadać dużą ilośc pomidorów i buraczków czerwonych, poprawiają przemianę materi, a w tym okresie są to dość dostepne warzywa .
    powodzenia i wytrwałości :)

  10. ja cwicze 3 dni wicze na zmaine cwiczenia na plaski brzuch i cwiczenia na zgrabne posladki  narazie efektow nie widac ale chce zeb byly widoczne .to jest jagby taka mala dietka  a i jeszcze nic nie jem po 18 narazie nie widze efektow bo to 3 dzien :p

  11. Do  "gruba"  http://www.biomedical.pl/dieta/zobacz-ile-kalorii-ma-to-co-jesz-385.html sprawdzaj sobie wartości kaloryczne produktów i staraj się nie przekraczać 1200 na dzień, pij dużo wody, nie jedz słodyczy i na pewno zobaczysz same plusy :)  
    życzę idealnej wagi , pozdrawiam :)

  12. do maja myslisz ze ile schudne na takiej diecie jaka mi dalas ?? ?

  13. Cześć dziewczyny. Dziś ćwiczę drugi dzień ale jeszcze zakwasów nie mam, może coś zle robię? Mam jeszcze jedno pytanko ile wam czasu zajmuje zrobienie wszystkich 6 ćwiczeń. Z góry dzięki za odpowiedz :)

  14. Witajcie. Ja tez dzisiaj zaczynam cwiczyc, ogolnie to brakuje mi motywacji i przewaznie nie koncze tego co zaczynam no ale mam nadzieje, ze teraz bedzie inaczej. Mam nadzieje, ze beda efekty :) Za was tez trzymam kciuki ;)

  15. Hej :) cwiczę trzeci dzień i mam niezłe zakwasy! Całośc zajmuje mi 20min. ale myślę że wytrwałośc mnie nie opuści i będe robic jeszcze dodatkowe cwiczenia za jakis czas :) Powodzenia!

  16. Ja polecam od siebie ćwiczenia na uda

  17. Hej wszystkim ;)    Zaczęłam ćwiczyć 3 miesiące temu, i ZDECYDOWANIE powiem ze mam najzgrabniejszą pupe na świecie! Te ćwiczenia naprawdę są rewelacyjne, tylko mobilizacja i można stać się milion razy pewniejszą siebie osobą! a spodnie? leżą rewelacyjnie! ;D  do tego ćwiczenia na mięśnie brzucha i niczego więcej nie potrzeba!!!!! ;) jestem przeszczęśliwa! dziewczyny jesli czytacie to i nie wierzycie, ja mialam tak samo! ale uwerzcie powaznie działa! ;) powodzenia i wytrwałości! ;)

  18. Trzymajcie kciuki, właśnie zaczynam ;)

  19. Popatrzcie na tę  stronę, jakie są cwiczenia na posladki.  Prowadzi ją czarnoskóra modelka. Ta grupa etniczna ma własne poczucie piękna. Duże pośladki dla nich są piekne.
    www bodynomics com

  20. ja postanowilam wziać się  za sebie od 1 grudnia. jestem okropnym leniem ale  zaczam te ćwiczenia od dzis..kondycje mam beznadziejną ale myśle ze dam rade zrzucić ten ochydny tłuszcz z mojego dupska.. trzymajcie kciuki!

  21. Mam nadzieje , że pomogą mi te ćwiczenia , tylko mam jeszce jednej problem a mianowicie szerokie uda . Myślicie , że to coś da też na biodra ? A jeśli nie to doradźcie coś może na nie ; ))

  22. POPRAWKA , chcialam powiedzieć biodra nie uda ; p

  23. To znowu ja . eh zapomniałam zapytać czy właśnie te ćwiczenia nie powiększą mojej pupy ? bo to jednak wysiłek mięśni i boje sie , że zamiast ujędrnić i wyszczuplić to się powiększy a tego bym niechciała . Prosze kogos doświadczonego o odpowiedz ; )

  24. celulit prawie znikł. polecam

  25. Hej dziewczyny powoedzcie czy dzieki tym cwiczenio posladki sie podniosa ?? :) widze ze niektore z was narzekaja na odstajaca pupe a ja mmam znoe za plaska i nalezaloby cos z tym zrobic poza tym odrobinke na nisko jest jak dla mnie :P poradzcie cos :D

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij