Ćwiczenia na pośladki

  1. Na powiekszenie miesni posladkow cwiczenia są pokazane na tej stronie i na youtube.
    www bodynomics com

  2. youtube.com/watch?v=NZ2b6C9uQ-E&feature=related  
    youtube.com/watch?v=KOTSiUDqIWg&feature=related  
    youtube.com/user/Bootynomics

  3. Zestaw ćwiczeń, ćwiczenia z ciężarami należy stosować ostrożnie, w zależności od kondycji i zdrowia.  Te ćwiczenia to w zasadzie rodzaj przysiadów, pochylania się, wchodzenia na stopień i wymachów nogą.
    youtube.com/watch?v=GBBC3cPUdO0
    youtube.com/watch?v=CKhUN7BM380&feature=related
    youtube.com/user/waldemarguimaraes
    youtube.com/user/Pipes141
    youtube.com/watch?v=UwitBQ9Zi6Q

  4. Kolejny zestaw cwiczen
    youtube.com/user/danybettyboop

  5. 3 i 4 powodują u mnie straszny ból pleców (przydałaby się jakaś propozycja ćwiczeń przeciwstawnych, odciążających kręgosłup), 4 ledwo jestem w stanie wykonać (a nie mam ogólnie problemów z wagą, 60kg na 171 cm, w sam raz), przy 5 w ogóle nie czuje efektu... Cóż, dam tym ćwiczeniom standardowe 4 tyg i zobaczę, czy pojawią się jakieś efekty ;)

  6. ćwiczenia rewelacja, a zwłaszcza że mogę je wykonywać ze słuchawkami w uszach irozmawiać z przyjaciółmi i chłopakiem... :D postaram się ćwiczyć codziennie :p

  7. Nie czuję żadnych efektów, ani w trakcie ani po ćwiczeniach. Robię 50 powtórzeń każdego ćwiczenia i czuję, że pracują wyłącznie uda (jakby mi na nich zależało, to ćwiczyłabym na rowerze), strasznie boli krzyż, a zakwasy pojawiły się między łopatkami, nie na pośladkach. Dziwi mnie tyle pozytywnych opinii

  8. Są lepsze ćwiczenia na pośladki, które izolują ten mięsień i odciążają kręgosłup.  np
    aktywna-kobieta.wieszjak.pl/fitness/260064,galeria,4,Cwiczenia-ujedrniajace-posladki.html 
    60 powtórzeń i poczujecie zmęczenie tej partii mięśniowej

  9. Hej dziewczyny mam pytanie .. po tych ćwiczeniach pośladki będą wymodelowane ?? ale pupa chyba nie spadnie.. bo ja jestem szczupła i nie chodzi mi żeby schudnąć dzięki tym ćwiczeniom.. a po komentarzach widzę że te ćwiczenia są świetne.. pozdrawiam :)

  10. dzisiaj zaczełam to trenowac,mam nadzieje ze wytrwam (;

  11. no to zabieram sie za cwiczenia. zobaczymy ile wytrwam :D

  12. no to zabieram sie za cwiczenia. zobaczymy ile wytrwam :D

  13. juz 3 dzien, nogi  mnie bola ale posladki nie.. moze za malo napinam?

  14. hmm...jestem po 3 dniu ćwiczeń i w ogóle nie czuję żadnych efektów. żadnych zakwasów. może tylko jakby bardziej zmęczone nogi, ale tylko tyle. będę ćwiczyć dalej, może po prostu jestem w lepszej kondycji nić mi się zdawało :) powodzenia wszystkim ^^

  15. Ja zaczelam wczoraj, i mam zamiar robic te cwiczenia dosc dlugo, zalezy mi na ladnej pupie i juz sie na to nastawilam. Dam znac jakie beda efekty za 2 tygodnie ;D

  16. Jestem po pierwszych ćwiczeniach + zwyczajowe ćwiczenia na biust. Padam, ledwie chodzę, kondycha do chrzanu. O matko, aż się boję myśleć, jak to będzie jutro...
    No, ale powiem szczerze, że spodziewam się jakichś efektów za kilka dni. Te na biust podziałały już po trzech dniach :D
    O gosh, jeszcze dyszę xD

  17. robiłam te ćwiczenia może z ponad pół roku teu i od tamtego czasu cieszę się zgrabną, twardszą pupą :) jakje robiłam to bardzo zwracałam uwage wlasnie na napinanie posladkow, teraz chcę do nich wrócić i na pewno to zrobie, osobiście-naprawdę je polecam!! :)

  18. Te są o niebo lepsze! Zrobiłam te drugie i ledwo chodzę :)

  19. ja na szczęście przypomnialam sobie jak lecą tamte, wiec nie ma tego złego... :)

  20. "Nie czuję żadnych efektów, ani w trakcie ani po ćwiczeniach. Robię 50
    powtórzeń każdego ćwiczenia i czuję, że pracują wyłącznie uda (jakby mi
    na nich zależało, to ćwiczyłabym na rowerze), strasznie boli krzyż, a
    zakwasy pojawiły się między łopatkami, nie na pośladkach. Dziwi mnie
    tyle pozytywnych opinii"
    a ja mocno czuję i jedynie mięśnie pośladków ach :) i nie muszę robić 50 powtórzeń - wystarczą tyle ile było napisane - do 10

  21. zrobiłam 6 minut z pierwszego zestawu do tego jeszcze 50 przysiadów. mięśnie nóg mnie tak bolą, że szok. najbardziej przy schodzeniu ze schodów. ale ttrzeba zacisnąć pośladki i ćwiczyć. Co nie dziewczęta? Nie poddawać się ! :)

  22. Z opisu wynika że masz „zakwasy” kojarzone z pojawieniem się kwasu mlekowego i wysiłkiem beztlenowym. Jest to wczesny ból. Na następny dzień pojawia się DOMS, bolesność powysiłkowa. Mięśnie należy rozgrzać przed cwiczeniami,  obserwować zmęczenie w trakcie,  a nastepnie "ochłodzić"  . Po ćwiczeniach uzupełnić, witaminy, zjeść białko, i pić wodę...  Za dużo cwiczen na poczatek, znajdiesz swoja dawke cwiczen, która treba powiekszac. Pomiedy cwiczeniami powinien byc 1,5min odpoczynek.

    kulturystyka.com.pl/archiwum/an/192 
    odchudzamsie.pl/cwiczenie/zakwasy-po-cwiczeniach  
    ofeminin.pl/dolegliwosci-choroby/zakwasy-po-silowni-sposoby-na-zakwasy-po-silowni-f63467.html

  23. czy ktoś mógłby napisać, czy wystarczy to wykonywac tyle razy co instruktorzy czy kilka serii na dzień czy jak :/ 
    niestety nie jestem najlepsza z listeningu :(
    i czy was też bolą tylko uda? nie wiem czemu nie czuje ze pracuje mój tyłek

  24. Tak jak w opisie - wystarczy 8/10 minut dziennie. Przy każdym ćwiczeniu koniecznie napinaj mięśnie pośladków - to są naprawde skuteczne zestawy.

  25. Który zestaw skuteczniejszy? CZy ćwiczycie dwa naraz ?

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

POLECAMY

POLECANI PRODUCENCI

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij