Ćwiczenia na pośladki

  1. Robicie oba zestawy jednoczesnie czy wybralyscie odpowiedni zestaw dla siebie?

  2. działaja :p

  3. Dziś zrobiłam oba zestwy jeden po drugim, jestem z siebie dumna, że dałam radę :D Czułam jak bolą mnie pośladki podczas robienia tych ćwiczeń, mam nadzieje, że czas pozwoli mi na wykonywanie tych zestawów codziennie i będę mogła chwalić się moją pupką heheh :) Powodzenia i pozdrawiam wszystkich ćwiczących :)

  4. Ten facet z zestawu drugich ćwiczeń jest super, widać jakie ma wyrzeźbione ciało, aż chce sie ćwiczyć widząc go. 
    Ćwicze 3 dzień i już widzę efekty!!!!

  5. o masakro, zestaw drugi niewykonalny dla mojej słabej kondycji, mam nadzieje, że z czasem jakoś go przysposobie.. ;D a oprócz tego, ćwiczenia super ! ;p

  6. Jeśli się nie mylę, to pani z pierwszego filmiku mówi że ćwiczenia należy robić „three times in a row”, czyli „trzy razy pod rząd”. Niech mnie ktoś poprawi jeśli źle usłyszałam.

  7. Leta, dokładnie tak

  8. Trzy razy pod rząd jednego dnia? :O Może to banalne pytanie, ale te ćwiczenia są dla mnie tak męczące że aż się zdziwiłam :) dużo bardziej niż 2 zestaw

  9. po jakim czasie mozna zobaczyc efekty ? robie te cwiczenia od 3 dni. seria 1. czy to cos da?

  10. Nie rozumiem nic z Tych ćwiczeń, wydaje mi się ze mam chodzić na długie spacery dużymi krokami ? Proszę o odpowiedź

  11. Ciekawe cwiczenia
    youtube.com/watch?v=JWOOFjEy6vg&feature=related

  12. Ćwiczę codziennie od dwóch miesięcy,4x w tygodniu stosuję peeling kawowy i z brzydkich,obwisłych i pokrytych cellulitem pośladków nie zostało żadnego śladu.Teraz mam gładką i uniesioną pupę :) Ubrania super leżą,że już nie wspomnę o świetnym samopoczuciu.Warto się troche pomęczyć.

  13. A jak wam się podoba taka propozycja? To tylko 4 minuty i dwa ćwiczenia, ale efekty przewyższają korzyści z dłuższych, mniej intensywnych treningów. Do tego angażujemy mięśnie pośladków http://mamzdrowie.pl/zapracuj-na-sniadanie-w-4-minuty/

  14. Uprawiam ćwiczenia z pierwszego filmiku trzy razy pod rząd, trzy razy w tygodniu, dodatkowo uprawiam jogging. Zaczynam powoli zauważać efekty, chociaż trudno utrzymać systematyczność. Dopiero kończę pierwszy miesiąc tych ćwiczeń.

  15. Hej dziewczyny ;) ja zaczełam ćwiczyc 3 dni temu do tego stosuje masaż codziennie gąbkom antycelulitową i używam specjalnych balsamów i juz widze efekty ;) małe bo małe ale moim okiem dostrzegam ;) ćwiczenia super ;)

  16. dobre ćwiczenia, szkoda że nie ma filmiku w polskiej wersji

  17. Witam...
    Może trochę odskoczę od tematu...
    Otóż od dwóch lat ćwiczę, skakanka 3 razy w tygodniu, czasami siłownia (zwykle 4 razy w miesiącu).. 2 lata temu znalazłam takie i różne inne ćwiczenia na pośladki... Pupa jest wyżej, o wiele, jest jak kamień, zniknął cellulitis, co mi bardzo odpowiada, natomiast mam pytanie, czy ktoś miał podobnie.. Otóż od kilku miesięcy zauważyłam zmiany, dalej ćwiczę, ale boje się i nie wiem czy nie przestanę ćwiczyć, pupa urosła, jest wypięta, wysoko, ale urosła jak u "murzynki", wygiął mi się kręgosłup, często boli nie mocno, ale miewam ataki że ruszyć się nie mogę przez 5-10minut, po czym ucisk puszcza, tyłek robi się coraz bardziej wypięty i ten wklęśnięty kręgosłup.. Zastanawiam się, czy tymi ćwiczeniami nie uszkodziłam sobie pleców? Najwięcej czasu poświęcam na ćwiczenia pupy na klęczki, trzy rodzaje unoszeń nóg, staram się codziennie, właśnie od dwóch lat i do zeszłego roku było ok, pupa się uniosła, umięśniła, ale teraz boję się... mam wygięty kręgosłup tak jakbym chodziła "wypięta";/ zna ktoś jakiś sposób na to? czy to ćwiczenia mi tak zaszkodziły, czy co się stało konkretnie ??
    Głupio mi o tym mówić, ale już nie wiem kogo się poradzić, internet przeglądają miliony ludzi, może ktoś tutaj zajrzy w najbliższych dniach, może ktoś miał podobny problem i poradzi mi jak zapobiec...? Do lekarza iść nie mogę, póki co nie mam ubezpieczenia bo nie mam pracy, a na prywatną wizytę brak pieniędzy, łudzę się, że ktoś jednak coś doradzi....

  18. Z opisu wynika że to skrzywienie kręgosłupa to może być lordoza, a ból to lumbago. Rozwiązaniem jest gimnastyka korekcyjna i pływanie. Odradzam skakania i dźwigania ciężarów, tym można sobie kręgosłup uszkodzić. Prawdopodobnie jest nadwerężony. Informacje są dostępne w internecie. Proponuje przerwać ćwiczenia i obserwować czy ból będzie się pojawiać. Jeśli się nie pojawi to znaczy że należy ćwiczyć mniej. Zachęcam do kontaktu z dobrym ortopedą.

  19. Ćwiczę od miesiąca każdego wieczoru i widzę niesamowitą poprawę! Pośladki są jędrne i znikł nawet cellulit za którym nie przepadałam.

  20. Najlepsze efekty dają przysiady na jednej nodze, wchodzenie na stopień. Trzeba uważać na stawy. Efekty są po około roku.

  21. A ja nie moge robic drugiego zestawu bo bolą mnie pozniej stawy kolanowe ;(

  22. Jak bolą kolana to mozna robic kopniecia w tyl. Noga jest wtedy obciazona linka gumowa. Cable Kick Back

  23. Czy te ćwiczenia są dobre na małą pupę? Czy spowodują, że pupa się zaokrągli i wyprofiluje, czy też ją pomniejszy?

  24. Dopiero zaczynam i czuje jak mięśnie pracują. Warto

  25. Czy wy używacie obu zestawów ? Ja lubie bardziej ten pierwszy nie wiem jak wy ..

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij