Ćwiczenia na pośladki

  1. Ja spróbuję od dziś.

  2. mam 12 lat i ważę 53 kg i chciała bym przynajmniej schudnąć 10 kg i mam jeszcze jedno pytanie czy jak bym schudła to czy skura z tego tłuszczu nie opadnie przepraszam jak żle coś na pisałam.

  3. Cześć, ćwiczę z mel b pośladki, cardio, nogi oraz 8 minute buns i tiffany ale po dwóch tygodniach zauważyłam że spodnie są powoli ciasnawe, czy to normalne czy coś jest nie tak, chciałabym zauważyć że nie jem dużo, proszę o pomoc

  4. jeżeli są zaciasne to znaczy że to raczej niepomaga chodzi mi o ćwiczenia!!!!!

  5. Dzięki za odpowiedź, czytałam gdzieś że pare osób też miało za ciasne spodnie ale ćwicząc dalej wszystko wróciło do normy i schudły.......sama nie wiem co mam robić, może to poprostu pośladki się podnoszą, mięśnie rosną a jak będę dalej ćwiczyć to się spali tłuszcz i mięśnie zostaną i schudnę, co uważasz?

  6. Cześć, ćwiczę z mel b pośladki, cardio, nogi oraz 8 minute buns i z tiffany na pośladki. Czytałam że ludzie po tym schudli,nogi i pośladki wyszczuplały. Czy to możliwe żeby po 2 tygodniach ćwiczeń spodnie były na mnie ciasnawe? Myślicie że to ze względu na przyrost mięśni i może pośladki się podnoszą a po jakimś czasie nabiorą kształtu, tłuszcz się spali i wszystko wróci do normy i schudnę w tych partiach? Czy poprostu tylko mi nie pomagają te ćwiczenia. Proszę o odpowiedź :)

  7. Może i tak. Ale się tym nie zniechęcaj. Ja od kilku dni ćwicze pośladki i brzuch z Tiffany. Zobaczymy jakie będą efekty. Trzymam kciuki za wszystkich.

  8. To trzymam za Ciebie kciuki i pisz jak rezultaty :)

  9. Do Aga0. I jak widać efekty? Dajesz rade te wszystkie ćwiczenia codziennie? Czy codziennie robisz co innego? Ja robie 3 razy dziennie z Tiffany na pośladki ( rano) i na brzuch z Tiffany. Potem popołudniu na pośladki z tym facetem i na pośladki z Mel B. Zaczęłam też cardio, ale kiepsko z moją kondycją, myślałam że umre po 7 minucie. Jem trochę mniej, piję dużo wody, odmierzam szklankami te 2l, wtedy wiem że wypiłam wystarczająco. Na wagę jeszcze nie staję, by się nie zniechęcić jak nie schudłam...Pisz jak u Ciebie.

  10. Cześć Betty. Ja na razie zrezygnowałam z ćwiczeń bo po 14 dniach miałam ciasne spodnie, czytałam dużo komentarzy i wszyscy po jakimś czasie chudli, więc nie wiem czemu "napuchłam" co mnie trochę zdenerwowało, nikt też tak nie miał. Tak ja robiłam codziennie, ale 5 dni w tygodniu a w weekend zostawiałam nogi na regeneracje. Codziennie ćwiczyłam pierwsze rozgrzewkę, potem z Mel pośladki, cardio, nogi oraz 8 minutes buns (z tym facetem) i pośladki z tiffany i na końcu rozluźniające. Ćwiczyłam ok 16, to zajmowało z 2 godzinki. Z Mel nogi i cardio jest trochę ciężkie ale robiłam przerwę jak już nie mogłam, tyle żeby odsapnąć, z jakieś 30 sekund i dalej ćwiczyłam. Nie jadłam dużo,ogólnie jem mało, słodyczy też nie, więc po 14 dniach nie mogąc się prawie zapiąć w spodniach troche mnie to załamało, bo inni ćwicząc to samo już po tygodniu widzieli poprawę. Nie wiem co mam dalej robić, nie możliwe żeby mi tyko nie pomagało :( nie mam się kogo zapytać czy to efekt tworzenia się mięśni, pod tłuszczem i czy po dalszych ćwiczeniach, schudłabym z niego i zostałyby mięśnie.Chyba że ktoś z forum zna się na tym? Trzymam za Ciebie kciuki. Ile dni ćwiczysz? Pozdrawiam

  11. Oj, to naprawde dziwne, można spuchnąc ale chyba nie az tak. Ja ćwicze niedługo, w piątek będą dopiero dwa tygodnie, ale ćwicze 7 dni w tygodniu.Oprócz tych ćwiczeń jeżdzę trochę na rowerze stacjonarnym i kręce hula hopem. Jem w sumie wszystko ale mniej, no i prawie wogole słodyczy. Na wagę stanę w piątek.

  12. Cześć Betti, może nie że spuchłam bardzo. Normalnie jak spodnie miałam dobre to tak się dopięłam ale ciężej, jakbym zgrubła. Myślisz że tak może być ze względu na to że pupa się podniosła a potem spali się ten tłuszczyk ;) i mięśnie będą i się schudnie? No ja wykonywałam tylko te ćwiczenia, ale i tak dużo 2 godzinki na dzień, to nie jeszcze są błache ćwiczneia. A co do wagi to nie wiem czy powinnaś się nią sugerować bo jeśli ćwiczysz to mięśnie mogą ważyć i możesz nawet ważyć więcej chociaż nie koniecznie, możesz mniej tylko patrz na centymetry :) Pozdrawiam

  13. Mój mąż kiedyś ćwiczył dużo na siłowni i mówi, że jak się robi na masę, czyli ćwiczenia z obciązeniem to się puchnie. A że te nasze ćwiczenia są na rzeżbę i przepalanie tłuszczu i że nie powinno się puchąć. Ja w sumie u siebie na razie róznicy nie widzę, ale czuję się lepiej. Przeważnie mam bardzo niskie ciśnienie a po ćwiczeniach trochę mi się podnosi. Nie wiem tylko czy po jakimś czasie nie powinnam zmienić ćwiczeń , bo mięśnie niby się przyzwyczajają. No ale ćwiczę dalej, dzisiaj chcę zamiast cardio, zrobic serię z Mel B na nogi. Myśle, że Ty nie powinnaś przestawać ćwiczyć, skoro Ci tak dobrze szło. Może poprostu troszkę mniej, albo co drugi dzień.

  14. Hej, dlatego nie ćwiczymy z obciążeniem żeby zgrubnąć ;) Ja ćwiczyłam głównie biodra i pośladki. Piszą że powinno się zmieniać ćwiczenia ale jak na razie sobie radzisz to ćwicz zmieniając ćwiczenia, jedna dziewczyna zmieniała kolejność. Nie wiem z jakich partii Ty chcesz schudnąć. Mam pytanie skoro Twój mąż się w tym orientuje albo jeśli Ty wiesz, chciałam poprawić, wyżeźbić nogi, żeby mi się troszkę kolana podniosły i troszkę tłuszczyk z kolan (wewn. część) czy takie ćwiczenia z Mel na nogi ujędrnią nogi i wyrzeźbią kolana, czy polecałabyś mi jakieś inne ćwiczenia, tylko w domu, ja nie mam niestety gdzie biegać na polu,nie mam warunków. Dziękuje Betty za pomoc. może 2 godz. na dzień ćwiczeń, organizm doznał szoku ale krótsze powinny może pomóc

  15. Oj kochana nie wiem. Mój mąż to wiesz... klata, bicepsy.. a nie kolana. Ale mi sie wydaje, że te ćwiczenia z Mel B to na całe nogi są, poprostu jak będziesz ćwiczyć to i tam Ci trochę sie tłuszczyk przepali. Ja to bym chciała w sumie schudnąć troszkę w każdej partii ciała, ale bardziej mi zależy żeby się wszędzie ujędrnić, nie wisiało tam ówdzie... Na razie najwięcej robie na pośladki (prawie godzine dziennie) i trochę na brzuch.

  16. No Mel B nogi to daje wycisk :) No ja też chciałabym się też ujędrnić tzn wysmuklić, żeby miały łane rysy nogi. Teraz ćwiczyłam na biodra i pupę ;) bo w te partie idzie mi więcej, ale jak widzisz czy się pupa podnosiła czy co ale w spodniach było widać że po nich nie schudłam tylko było czuć że są ciaśniejsze niż zawsze. Ja teraz się za nie nie biorę ale może hulahop czy skręty nóg w bok. Ale Ty mi pisz jak Ci tam idą ćwiczenia na nogi z Mel i pośladki. Jak rezultaty po miesiącu no i czy nie napuchniesz troszkę, chociaż raczej nie :) A co do ćwiczeń na nogi to boję się że mi zgrubną, ale pierwsze trochę zgrubną a potem schudną,nie? Dziękuje i powodzenia życzę

  17. Do Agi i innych forumowiczek!
    Po miesiącu ćwiczeń chcę się podzielić swoimi wynikami i uwagami. A więć na wadze zeszło mi 1,5 kg ale z pasa i talii po 6cm mniej! Dodam, że efekt głównie dzięki ćwiczeniom, bo z dietą to róznie bywało. Starałam się jeść mniej i zdrowiej, zero słodyczy ale czasami jakaś czekoladka wpadła (ale tylko jedna ) . Oczywiście zero lodów, chipsów , gazowanych napojów. Ostatni posiłek o 17 -ej a chodze spać o 22.
    Ćwiczenia jakie robiłam przez ten miesiąc:
    pierwsze dwa tygodnie -3 serie z Taffany na pośladki, pozniej jeszcze raz B min buns i na pośladki z Mel B. W ciągu dnia codzinnie spacer, dość szybkim tempem (około 30 minut) .Oprócz tego wieczorem jeżdziłam pare kilometrów na rowerze stacjonarnym.
    Drugie dwa tygodnie - niestety po ćwiczeniach na pośladki z Tiffany bolały mnie nadgarstki , więc zmieniłam ćwiczenia. Robiłam 8 min bun i chwilę potem na pośladki z Mel B. Popołudniu druga seria na pośladki ten sam zestaw. Oprócz tego kręciłam hula hopem 2 razy w ciągu dnia po 20-30 minut ( hula hop mały i ciężki). Wieczorem rowerek stacjonarny, kilka kilometrów, by spalić około 200 kalorii. Czasami robiłam jakieś inne ćwicznia na brzuch, ostatnio zaczełam robić też z Tiffany na ramiona. Oczywiście spacer prawie codziennie.
    Ostatnio poczytałam trochę o ćwiczeniach fitness i wiem , że robiłam dużo błedów:
    -ćwiczenia siłowe tzn. np. na pośladki czy brzuszki powinno się robić zawsze po rozgrzewce ( ja robiłam bardzo rzadko)
    -przed ćwiczeniami trzeba coś zjeść, w tym mają przeważać węglowodany, czyli ja ćwiczymy rano nigdy bez śniadania, ja w zasadzie zawsze coś tam jadłam ale nie zwracałam uwagi co. Mozna zjeśc np. kanapkę z szynką i banana , czy batonika muesli-
    -po treningu koniecznie trzeba coś zjeść bogatego w białko (np. jajko -ale nie codziennie, czy jakiś chudy jogurt ). Inaczej organizm będzie przepalał mięsień a nie tłuszczyk..!
    -ja jadłam dużo owoców a podobno jak się dostarcza dużo węglowodanów i się dużo ćwiczy to można nawet przytyć, tak więc ostrożnie z owocami, lepiej jeść warzywa.
    -no i niby trzeba ćwiczyć ciągiem conajmniej 40 minut, bo dopiero po 20 minutach wysiłku organizm zaczyna spalać tkankę tłuszczową
    -nie można ćwiczyć aż do upadłego, bo nie będzię efektu, musi być umiarkowane tępo przy podwyższonym tętnie, ja na rowerze zawsze trzymam 125-135
    To chyba wszystko. Ja w dalszym ciągu ćwiczę , bogadsza o powyższą wiedzę, mam nadzieje ,że efekt będzie lepszy aczkolwiek i tak jestem z siebie dumna, że tyle wytrzymałam, wyglądam lepiej i czuje się dużo lepiej. Na forach piszą, że mięśnie muszą też odpoczywać , tak więc teraz codziennie będę zmieniać trening, ćwicznia cardio i jakieś siłowe. Mam nadzieję,że trochę pomogłam i zmotywowałam. Odezwę się za miesiac, życzę powodzenia.

  18. ja wykonuje tak jak na filmikach tyle co na filmikach jest powtorzen nic wiecej nic mniej, robie 2 zestawy od razu, dobrze czy zle?

  19. ja ćwicze tyle powtórzeń co na filmikach nic wiecej nic mniej rowno z nimi, robie od razu 2 zestawy, dobrze czy zle?

  20. tak na posladki daja ale daja tez niesety na uda ktore mam bardzo umieśnione i ich juz umieśniac nie chce ;

  21. u mnie nie działa ten drugi zestaw , macie może link do podobnego lub tego samego cwiczenia co tam bylo ?
    jest napisane, ze uzytkownik, ktory wrzucil ten filmik został usuniety.

  22. czy te ćwiczenia działają też na mięśnie ud ?

  23. pani z reklamy ma piekne cialo -

  24. Radzę ćwiczenia ogólne - zobaczysz efekty na całym ciele. Ja chodzę do GoldsGym, tam ćwiczę na siłowni, ale najbardziej jara mnie zumba, czasami siedzę również na basenie. Schudłam, w zasadzie całkowicie odmienione ciało z którego jestem dumna - wy też tam możecie ;-)

  25. Ekstra te cwoczenia. Od 4 dni cwiczę 'brazylijskie posladki' przy wsparciu Chodakowskiej i jestem zadowolona, jednak powyższe ćwiczenia są o wiele ciekawsze! Spróbowałam po razie, by sprawdzić, czy poczuję mięsnie pośladków i ud. Idealnie ;) Z Chodakowską wytrzymuje niestety tylko ok. 20 minut. Spróbuję robić 3 minuty przerwy miedzy serią Chodakowskiej a serią Tiffany. Jedna seria pierwszej, ze dwie serie drugiej i powinno być pięknie ;) Już czuję bardziej napięte nogi. Ale to niestety dopiero napięcie (zakwasy już się uciszają). ;) Teraz trzeba zaciąć zęby i ćwiczyć tyłeczek. Czekam na efekty, za 3 tygodnie dam znać czy czuję mięśnie!

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij