Ćwiczenia na pośladki

  1. Próbowałam już różnych ćwiczeń, ale przysiady to chyba najlepszy pomysł na ćwiczenia... i jeszcze coś takiego warto wypróbować jak Ćwiczenia na jędrne pośladki

  2. Cos wspanialego!! Bol niesamowity ale czuje ze bedzie warto! :)

  3. Czy tylko mi nie działa zestaw 2?

  4. Mam problem w ćwiczeniu pierwszym zupełnie na początku (te ćwiczenia w pozycji klęczącej). Robię tak jak na filmiku, ale mam wrażenie, że bardziej bolą mnie ręce od podpierania się niż pupa. W dalszej serii cwiczen zdecydowanie czuję jak mięśnie pośladków pracują, natomiast tutaj nie- ręce mnie bolą i ciężko mi się utrzymac w takiej pozycji. Co robię źle? Poradźcie cos!!

  5. Dobre wyniki dają skłony na jednej nodze, przez 20 minut - kilkaset skłonów. Dobrze jest izolowany ten mięsień. Kolejna metoda to przysiady na jednej nodze i wchodzenie na stołek. Dodatkowo pracuje udo.

  6. U mnie sprawdziły się ćwiczenia Chodakowskiej na mięśnie nóg i pośladki. Próbowałam też Mel B, ale jest zdecydowanie bardzie skuteczna na brzuch.

  7. jak już się komuś nie chce wykonywać tych ćwiczeń to polecam zwykłe PRZYSIADY (wykonujemy je nie na palcach ale na całych stopach. zwiększmy ilość każdego dnia o 10 i dochodzimy do wyniku, który nas satysfakcjonuje. ja robię 50 dziennie :-) . NAJLEPSZE.

  8. Nie wiem jak te ćwiczenia mogą pomagać jak dla mnie nie działają tu mięśnie posladkiw;/zwykle machanie bez skutku nogami

  9. Nie wiem jak te ćwiczenia mogą pomagać jak dla mnie nie działają tu mięśnie posladkiw;/zwykle machanie bez skutku nogami

  10. a mnie marzy sie taka cipka do kochania jak na zdjeciu i nie mow ze jestem zboczony bo to zdrowy objaw od poczatku swiata.

  11. Przysiady zdecydowanie najlepsze!

  12. Czy ja wiem czy przysiady są najlepsze? wg mnie i moich doświadczeń z ćwiczeniami na pupę, najlepsze efekty daje mix 3-4 ćwiczeń na pośladki któe wykonujemy na treningu, najchętniej zawsze wykonuję 3 serie z każdego ćwiczenia, na siłowni jestem zawsze 40-45 minut, tyle wystarczy w zupełności. Na początek mogę polecić tych parę ćwiczeń: http://kobieco.pl/niezwykle-cwiczenia-sposoby-wieksze-posladki/ Wybierzcie te które podobają się Wam najbardziej i do dzieła! pośladki czekają! :D

  13. Wciąż podtrzymuje swoje zdanie, nie ma nic lepszego niż przysiady :)

  14. Bardzo ciekawe podejście. Czasami warto zastanowić się głębiej nad rzeczami, które nas otaczają. Można wyciągnąć bardzo ciekawe wnioski, a jednocześnie odnaleźć drugie dno sprawy.



    u230326 - Gorąco poleceam:

  15. Fajnie, że są ludzie, którzy lubią dzielić się na forum swoimi doświadczeniami. Wymiana myśli to w dzisiejszych czasach bardzo cenna umiejętność.



    u230326 - To jest to:

  16. Drogie panie odchudzanie proponuje zaczac od motywacji, jak potrzebujecie cos na motywacje, wpiszcie sobie w google; odchudzanie przed i po by sasetka

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij