Ćwiczenia na pośladki

  1. Muszę też wziąć się za tę ćwiczenia, z tego co tu zobaczyłam to wydają mi się byś dobre.

  2. hej dziewczyny . :) doradzcie mi cos mam 160 cm wzrostu i waze 45 kg kazdy mowi mi ze jestem szczupla chuda i wogole.. ! tylko jest problem bo ja wcale sie tak nie czuje mam brzuszek i nie podobaja mi sie moje uda :( dlatego postanowilam ze bede cwiczyc .. pozdrawiam

  3. hej dzisiaj juz drugi dzien robie te cwiczenia i powiem ze cięzko jest i zakwasy takie ze szok ale to nic trzeba troche pocierpiec ;)

  4. Cześć dziewczyny. Ja robie te ćwiczenia czwarty dzien plus oczywiście kolacja nie pozniej niz o 18 ( jakaś lekka) i schudłam 3 kg nie jest zle oby tak dalej. a ćwiczenia faktycznie nie są łatwe niektóre sprawiają duzo kłopotów. Ja robię te na pośladki i na brzuch. Trzymajcie się ciepło i piszcie jak tam efekty :)

  5. cwicze juz 4 tydzien i nie widze zadnych efektow... odchudzam sie od kiedy pamietam i maksymalnie schdlam 3kg, nigdy nie udalo mi sie ujedrnic ciala, choc laczylam intensywne cwiczenia z dieta, balsamami ujerdniajacymi itp. Miesnie w ogole mnie nie bola, a jesli juz to dwa dni i na tym koniec... :(

  6. a czy dzieki tym cwiczenia moge pozbyc sie celulitu?

  7. Moja motywacją jest data ślubu wyznaczona na sierpień wiec ostro biore sie do roboty.Trzymajcie kciuki !!!!

  8. hej, mam dosc szeroki tylek i chcilabym go zmniejszyc czy te cwiczenia sa zeby pupa byla mniejsza?

  9. ja nie chce miec twardego tylka tylko mniejsza!!!!!!!!!!!!!. CZY ON BEDZIE ODSTAWAL>?

  10. Zaczynam ćwiczyć w tej chwili
    Kiedyś miałam rozmiar 34 i taką sexi pupcię
    teraz jest rozmiar 40 i wiszący tłuszcz na tyłku
    Ale od dziś zacznę to zmieniać
    Marzę o rozmiarze 36

    Trzymajcie kciuki!!!

  11. Hej dziewczyny jak tam Wasze ćwiczenia? sa jakieś rezultaty? znalazłam ten artykuł dzisiaj i własnie od dzisiaj zaczynam ćwiczenia, mam nadzieje ze przyniosą oczekiwane efekty, tzn dupsko w pójdzie góre i bedzie jedrniejsze ...i zniknie celulit zwłaszcza z kolan ..i tyłka mam 30 lat , 165 cm i waga 54 kg ale niestety dupsko tłuste i owisłe..

  12. myszka ja tez zaczynam od dzisiaj :) do wakacji kupa czasu wiec mysle ze beda oczekiwane efekty; cwiczonka na tyłek i brzuszek plus dieta!
    będziemy jędrne i cudne, trzymajcie kciuki!

  13. czesc sliwka.. ja juz po 1 dniu ćwiczeń , wszystkie cwieczenia są okej oprócz nr 4..nie potrafiłam tego zrobić , musze znalezc jakies inne ćwiczonko zamiast tego nr 4. A Tobie jak poszło? mój cel to ujedrdnic posladki , i nogi , jestem szczupła ale widze ze z wiekiem moje ciało flaczeje.. moj cel to 50 kg i jedrniejsze ciało, aby wyglądało jako tako na plaży.. nigdy w życiu nie ćwiczyłam , nie uprawiam żadnych sportów, kiedyś gdy chciałam trochę zeszczupleć wystarczyło ze trochę ograniczyłam jedzenie i zaraz waga leciała w dół, natomiast teraz kiedy stuknęła 30-stka widzę ze sama dieta nie wystarcza.. dlatego wprowadziłam te ćwiczenia, bolą mnie dzisiaj tyłek, łydki, . ale nie poddaje sie!!!!
    pozdr. Bernadeta

  14. myszka robie wszystkie w 5 lub 4 seriach po 10 razy zalezy jak mam sily ale z 4 tez mam biede... chociaz robie, ale nie unosze nog jakos bardzo wysoko...
    Pierwsze dni był straszne ale teraz (5) już lepiej, robię jeszcze ćwiczenia na brzuch i booli mnie masakrycznie, pośladki trochę mniej ale też czuję :) Najgorzeeej z dietą, za którą muszę się wziać. Co prawda nie stuknęła mi 30-stka, ale z moimi 68kg nie czuję się dobrze... Damy radę!

  15. Te ćwiczenia są rewelacyjne, podobnie jak Sliwka mam na karku 30-stke i troche kilogramów których musze się pozbyć. Ćwiczę od kilku dni i czuje że mam nie tylko tłuszczyk ale i mięśnie które jak mi wiadomo jeśli są dobże rozwinięte mają duży wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej :) Życze Wam i sobie duuuuużo wytrwałości. Nie poddawajcie sie nie u wszystkich widać rezultaty po tygodniu, niektórym trzeba więcej czasu. TRZYMAM KCIUKI.

  16. mam taki extra tyłek to pomaga

  17. Jestem mężczyzną[normalnym] i chciałbym mieć trochę wypuklejsze pośladki,czy te ćwiczenia mi pomogą.?

  18. hej dziewczyny, ćwiczę codziennie na początku był koszmar ..wszystko mnie bolało, łydki, tyłek, kolana z tyłu zgięcia, myslalm ze mi żyły pękną takie dziwne rwanie w nogach. ale teraz po tygodniu już jest okej, nawet ćwiczenie nr 4 powoli wprowadzam , a wczesniej nie było mowy aby to wykonać, ćwiczę jak Ty śliwko.. 5 serii kazde cwiczenie po ok 8 razy, do tego ograniczam jedzenie, słodycze tylko w niedziele... i ogólnie mam diete.. ŻP -)) i juz czuję że mam spodnie lżejsze w tyłku.. i biodrach,
    pozdrawiam i zyczę wytrwałości!!mam nadzieje ze po tych cwiczeniach tyłek i nogi się tylko ujędrnią lub lekko zmniejszy...broń boże.. aby sie powiekszył... przez jakieś miesnie .. bo to byłaby dla mnie masakra.. mam znajomą która przez cwiczenia tylko sobie pogorszyła ..bo powiekszyła sobie tyłek i nogi ... przez intensywne cwiczenia..mam nadzieje ze ten zestaw ćwiczen jest tak dobrany ze tylko ujedrnia i podnosi!!!ciało

  19. hej, a jak bede jadla sniadanie i codziennie jesc kilka jablek cwiczyc i pic soki w wode to pomoze, bo ja mam grube biodra ?? odp.

  20. mam robić kazde cwiczenie 10 minut ..
    np
    ćw.1 - 10 min
    potem ćw.2 - 10 min

    i tak dalej ?

  21. To naprawde tak dziala ??

  22. po jakim czasie efekty sa w miare odczuwalne ??

  23. będę ćwiczyć i dam znać jak coś się poprawi

  24. ?? ?? to dzieła

  25. Ja tez na początku postanowiłam, że bedę ćwiczyła każde ćwiczenie po np. 10 minut , ale naprawde lepiej jest ćwiczyc tak jak myszka, czyli seriami. wiem sama po sobie, za duzo nadwyrężysz sobie mięśnie i ściegna, polecam ćwiczenia w SERIACH :) )

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij