Ćwiczenia na pośladki

  1. Hej dziewczyny.
    Mam pytanie do tych ktore pisały że już zauważają poprawę - czy wykonując te ćwiczenia pozbędę się cellulitu występującego na udach i pośladkach?

  2. Witaj N@t@li@! celulitu pozbedziesz sie stosujac kremy antycelulitowe rano i wieczorem i dodatkowo wykonujac cwiczenia. Tylko systematyczna "walka z pmaranczowa skorka" przynosi efekty!

  3. Dzięki za odpowiedź ala.
    Polecasz jakieś konkretne kremy?

  4. Uzależniłam się od tych ćwiczeń.. Są boskie

    Robie je dwa razy w ciągu dnia + 2 razy na brzuch..

    Daje efekty ;-) )

  5. polecam serum-koncentrat Perfecta firmy Dax Cosmetics. do szybkiego wyszczuplania brzucha, bioder, posladkow i ud! dziala rowniez na celulit! jest naprawde swietny i nie duzo kosztuje! ;)

  6. Wielkie dzięki :) . Na pewno wypróbuję :)

  7. A jeżeli mam małą pupę to czy te ćwiczenia jakoś pomogą jej ' urosnąć ' ?
    z tego co widzę są super. ;) )

  8. ...Musze sprobowac... tylko dobra muza i jechane... powodzenia :D D

  9. ja zaczęłam dziś, fajne są ćwiczenia, liczę, że do wakacji się "wyrzeźbię" tu i ówdzie :) życzę sobie i Wam wytrwałości i zaskakujących pozytywnie rezultatów ;)

  10. ja zaczęłam dziś, fajne są ćwiczenia, liczę, że do wakacji się "wyrzeźbię" tu i ówdzie :) życzę sobie i Wam wytrwałości i zaskakujących pozytywnie rezultatów ;)

  11. Witam Dziewczyny.Ćwiczę już 2 miesiące i efekty są powalające.Schudłam 7 kg.Pupa jest jędrna i oczywiście mniejsza, plecy stały się smukłe oraz brzuszek jest płaski.Pozdrawiam.

  12. cw 4 to niezly harcor

  13. Ból głowy :( gdzieś tak w połowie ćwiczeń, może od 3 albo 4 ćwiczenia :( też tak macie? :( ciekawa jestem opinii bo przeglądając komentarze to moze ze dwa miały w treści napomknięte o bólu głowy własnie. Fajne są te ćwiczenia ale własnie nie wiem co robić... Czy mimo bólu i tak je wykonywac czy po prostu to znak że albo źle coś robie albo one nie są dla mnie, byłabym wdzięczna jakby mi któraś z was odpisała :) dodam że jestem na poczatku ćwiczeń od paru dni dopiero.

  14. Ćwicze już trzeci dzień, też miałam niesamowity ból głowy, to od ciśnienia krwi.. wczoraj po prostu starałam się nie kłaść głowy na macie tylko miałam ją uniesioną w górze i pomogło ;) pozdrawiam

  15. dziś zaczynam robić ćwiczenia i mam takie pytanie do was dziewczyny czy dzieki tym ćwiczeniom będe miała mniejszą pupę czy bardziej odstającą ? proszę odpowiedzcie ;)

  16. a ja bym chciała mieć troszkę większe pośladki, te ćwiczenia tez na to pomogą ?? ;)

  17. Dzięki tym ćwiczeniom OLAA będziesz miała mniejszą pupkę.
    Pozdrawiam.

  18. Narzekacie ;) Ja mam 18 lat, 176 cm wzrostu i ważę 86. Miesiąc temu ważyłam 94 kg... 8 kg zrzuciłam po całkowitym zaprzestaniu spożywania słodyczy, chleba. Jakoś pewnego dnia straciłam ochotę i tak wyszło ;) Teraz jak widze słodycze to mnie mdli ;) Nic nie ćwiczyłam, normalnie tyle co w szkole na w-f.
    Jednak zmieniam postanowienie, trzeba sobie jakoś pomóc ;) Od dziś zaczynam te ćwiczenia...
    Liczę na efekty :D

  19. Ja natomiast nie narzekam na swoja wagę, mam dobry metablozim od zawsze. A słodyczy nie lubie z natury. nie mam ani celulitu ani takich różnych , jednak tyłek poprzez tryb zycia głownie siedzacy mógłby byc twardszy niż jest... Ćwiczenia nie sa dla mnie trudne, kiedys trenowałam pływanie około 4 lat i troche kondycji zostało, pomimo tego ze na codzien nie uprawiam zadnego sportu, jak bieganie, rower czy rolki, czy narty :D . Licze na to, ze jak bede wykonywac tak jak wszystko jest napisane, to do lata (a mamy luty) uzyskam efekty :D nie no, drocze sie, mam nadzieje, ze wczesniej. trzymam kciuki za was i za siebie, hehe :)

  20. Chyba tu same dziewczyny, no cóż, ja też cwiczę około 3mies. średnio co 2 dni, staram sie codziennie.
    Jak Chcecie miec mniejsze pupy to lepiej codziennie cwiczyc

  21. Mam pytanko: jak będę wykonywać te wszystkie ćwiczenia co drugi dzień to przyniosą one jakieś efekty? czy może trzeba je wykonywać codziennie albo może jeszcze w jakiś inny sposób? pozdrawiam :)

  22. wegług mnie najlepiej codziennie. każde ćwiczenie po PRZYNAJMNIEJ 25 razy. To nie zajmuje dużo czasu. ja robie rano i wieczorem każde po 40 razy. Nawet nie wiecie jak przyjemnie sie zasypia z bolącym tyłkiem, plecami i brzuchem :) ta świadomosc, ze zrobilo się cos dobrego dla swojego ciała :) Pozdrawiam i życze wytrwałosci wszystkim paniom

  23. dziewczyny ile trzeba cwiczyc te cwiczenia aby uzyskac idealne efekty

  24. droga olu, efekty zauwaza sie po 2-3 tygodniach (chociaz to zalezy od osoby). mysle ze przynajmniej 25-20 razy kazde z 6 cwiczen. Tam jest niby kazde 10 razy po 4 serie , czyli to daje 40razy każde. Ale jeśli nie jestes w stanie, to zacznij od 25...po kilku dniach mozesz zwiększac, bo miesnie stają sie mocniejsze juz po 4 dniach. W moim przypadku po tygodniu tych ćwiczen robie po 80 razy dziennie kazde cwiczenie to daje 2 razy tyle ile pisza w artykule

  25. dzieki martyna dam rade dopiero co zaczelam dzisiaj 2 dzien

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij