czas sie wziasc za siebie!!!!!!!

  1. prosze o cwiczenia na ramiona brzuch iuda

  2. Zacznijmy od początku!
    Masz dietę? Jeżeli nie, to zacznij poszukiwać informacji o dietach i wybierz tę, która najbardziej Cię interesuje.
    Następnie pomyśl o wyborze klubu fitness. Mając karnet łatwiej zmotywować się do ćwiczeń. Poza tym w klubie dysponujesz sprzętem, którego próżno szukać w domowym zaciszu.
    Po trzecie zmotywuj się, np. kupując sobie specjalną odzież do ćwiczeń (http://www.fitnessonline.pl/forum/temat/odchudzanie-na-zawolanie/3/#post-880). Nowy zakup doda Ci chęci do ruchu - przecież trzeba będzie wykorzystać nowe ciuszki.
    Powodzenia!

  3. Na uda najprostrze ciwiczenie w śwecie,czyli jazda na rowerze,może byc także orbitrek. Moim zdaniem to jedyne urządzenia dzięki którym będziesz mógł trenowac mięśnie ud.

  4. Na pilatesie można się nauczyć fajnych ćwiczeń na pupę, brzuch i uda. Ja chodziłam pół roku i się dużo nauczyłam, to bardzo fajne ćwiczenia i można je potem wykonywać w domu. A jeśli chodzi o rowerek, to należy uważać, bo nieodpowiedni trening zamiast efektu schudnięcia spowoduje nadmierne umięśnienie. Powinnaś najpierw o tym poczytać, albo pogadać z trenerem.

  5. A może pływanie? Podobno rewelacyjnie kształtuje sylwetkę. Albo aquaaerobik albo aquacycling.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij