Czy mam się czego obawiać?

  1. Witam. Pisze z takim zapytaniem, właśnie rozpoczęłam trzecie opakowanie Belary. Poprzednie opakowania brałam regularnie, niczym ich nie osłabiłam. Nie miałam wymiotów i biegunki. Jedynie brałam witaminę C, po 2 - 4 tabletek na dobę przez tydzień. Z 7 na 8 lipca miałam stosunek z chłopakiem i częściowo skończył we mnie. W piątek 13 lipca dostałam średnio obfitego krwawienia z odstawienia z ciemną krwią i skrzepami. 20 lipca wykonałam test ciążowy z porannego moczu i wyszedł negatywny. Czy to wyklucza ciąże? Dodam że odczuwam czasami delikatny ból w podbrzuszu i sporadycznie zakuje mnie któryś jajnik. Dodam że nie mam podwyższonej temperatury i brak wydzieliny z pochwy.
    Pozdrawiam Edyta Wawrzyniak

  2. Jest tutaj ktoś?

  3. Może nie jestem specjalistą, ale mam dziewczynę i współżyjemy. Na moje oko nie masz się czym martwić. Z tego co rozumiem to nie jest pierwsze opakowanie a już kolejne? Jeśli dobrze rozumiem i poprzednie opakowanie zjadłaś całe bez żadnych pominiętych tabletek i doszło to finału w środku ptzy kolejnym opakowaniu to spokojna głowa antykoncepcja jest zachowana. Uważaj tylko bo plemniki w ciele kobiety przy sprzyjających warunkach "zyja" kilka dni, wiec pilnuj się teraz żeby nie pominąc żadnej tabletki i bedzie wszystko ok ;)

  4. Tak to trzecie opakowanie, nigdy żadnej pigułki nie pominełam i niczym nie osłabiłam

  5. Popieram pana na górze, nie ma powodu do obaw

  6. Dziękuję za odpowiedź, trochę się uspokoiłam :D

  7. polecam się na przyszłość ;)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij