Czy nie za wcześnie ??

  1. Witam ,
    Dostałam tabletki Yasminelle i nie wiem czy nie za wczesnie zaczełam je brac , brałam je koło 8 miesiecy temu i wszystko było ok. Jednak teraz myślałam ze zaczęła mi się miesiączka wzięłam pierwsza tabletkę jednak krwawienie jest strasznie małe ;/ ale objawy normalne jak w miesiączkę ból brzucha brak apetytu czy mam zacząć sie martwić ?? udać sie do lekarza czy to normalna sytuacja , moze po prostu mój organizm się zmienił i miesiączka jest poprostu łagodniejsza .

  2. Może masz po prostu łagodniejszą miesiączkę, ale następnym razem, jak pójdziesz po receptę, upewnij się u lekarza, czy to normalne.

  3. Szanowna Pani,
    Mam za mało informacji o Pani by precyzyjnie ocenić zaistniałą sytuację. Myślę, że najlepszym wyjściem jest wizyta u ginekologa. Z tego co Pani napisała nie można nawet wykluczyć, że teraz przyjęła Pani pierwszą tabletkę będąc już we wczesnej ciąży. Zdarza się nierzadko, że na początku ciąży kobieta ma w terminie przypadających miesiączek plamienie lub mniej lub bardziej nasilone krwawienie. Być może jednak przyczyna jest znacznie bardziej prozaiczna - miesiączka nieco inna niż zwykle, co jak kobiety same wiedzą przytrafia im się od czasu do czasu bez szczególnego powodu.
    Z wyrazami szacunku,
    Dr Cezary Szymański
    www.ginekolog-lublin.pl
    E-mail: ginekolog-lublin@ginekolog.pl

  4. I jak, wiadomo coś więcej?

  5. Ja na Pani miejscu poszłabym do lekarza, nie ma co ryzykować!

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij