Dieta 1000 kalorii

  1. No pewnie że damy radę :) wczoraj byłam na siłowni jakieś 1,5 godz. :) tak mi się nie chciało iść ale jakoś wylazłam-to najlepszy sposób na głód :) Jak wróciłam marzyłam tylko o kąpieli i łóżku :) może dzisiaj też pójdę-ale lepiej nie planować bo wiadomo jak wychodzi :)
    No a ja podejmuję nową strategię nie myślenia cały dzień o swojej pupie :) staram się zajmować czymś innym i czas mi szybciej nawet leci :) bo ile się można użalać nad sobą :) ??
    3mam kciuki za wszystkie :)

  2. Oj dziewczynki UDA się --- wiosna idzie !!!

  3. no ja dziś wstałam w troche lepszym chumorku. Dziewczynki dziś dały mi popalić w nocy, Zuza chyba 4 razy piła!! Starsza chodziła z łóżka na łóżko bo nie umiała się zdecydować które wygodniejsze. No ale nie jestem o dziwo zmęczona. Teraz troszke posprzątać może kilka kcal sie spali, wieczorem aerobik i kolejny dzień minie. Na śniadanko jajko gotowane na miękko i pół bułki pszennej niestety ale tylko skórka bo córcia wydłubuje ze środka a ja resztki zjadam hehe. Dzień za dniem leci a ta moja waga stoi nadal ale po tych grzeszkach to się ciesze że nie przytyłam!! Na obiad chyba cukinie na grillu zrobie bo uwielbiam!! No i jakieś białko by się przydało bo ćwiczenia... Dziewczyny polecam krem z nivei My Silhouette smaruje nogi i pupe i do tego ćwiczenia oczywiście i nogi takie "ściągnięte" się zrobiły cellulit mniejszy a pupa w góre!! Nic bez diety i ćwiczeń nie działa oczywiście, kiedyś z Avonu też używałam i bardzo fajnie mi nogi wyszczuplały. Wsumie chyba wszystko działa w połączeniu z wysiłkiem bo wtedy większa przemiana materii jest. No to na tyle moich wywodów. Czas się wziąść za sprzątanko ;-)
    Miłego dnia!!

  4. A ja musze sie pochwalic, ze juz prawie nie czuje glodu :) jem 4-5 razy dziennie male porcje i jakos idzie do przodu. Dzisiaj 9 dzien i coraz mniej mnie kusza slodycze dzieciakow, chociaz weekend byl ciezki do przetrwania i troche sobie dodalam kalorii. Mam nadzieje ze wytrwam i uda mi sie dojsc do wagi sprzed pierwszej ciazy ;) Powodzonka

  5. Witajcie! :D Ja dzis też przestrzegałam dietki! jestem z siebie dumna bo ostatnie dni to dieta mi szła dobrze do popołudnia a potem zaczynało się obżarstwo. Więc jak dzisiejszy dzień nie dałam sie skusić to już jakos pójdzie. Zauważyłam ze u mnie to najgorzej jak raz sie dam skusić i pofolguję to potem już ciężko znowu wrócić do dietki. Dlatego chcę się jej trzymać już na maksa aż osiągnę 7 z przodu a potem dalej bedę walczyć. Do wagi sprzed ciąży jeszcze mi duuuuuuużo brakuje (23kg) :/ no jakoś damy radę! Wiosna sie zbliża (choć za oknem nie widać) potem lato i warto by było nie straszyc wygladem. ;) Do dzieła ... wago spadaj! ;D

  6. Kurcze boję się że nie dam rady jem dużo mniej niż zwykle dziś mija 12 dzień czuję się lżejsza ale ile czasu potrzeba by spadło upragnione 10 kg. Kiedy się z nimi porzegnam do komunii syna mi się uyda ?
    Musi się udać ale z racji że pesymizm u mnie występuję- może się nie uda.

  7. no a ja tak miałam trzymać się diety,ale każdego dnia musiałam zjeść coś z poza tych 1000 kcal;/
    no i postanowiłam,że muszę zacząć od minimum,czyli ok 2 dni nie będę jadła praktycznie nic i dopiero zacznę dodawać sobie do tych 1000 kcal.zawsze jest lepiej dodawać niż odejmować ;)
    trzymajcie za mnie kciuki ;)

  8. Ja trzymam !!!!

  9. dzięki Moniczko ;)
    muszę schudnąć,bo muszę pokazać byłemu facetowi,że jednak potrafię być piękna i szczupła.(on ciągle mi powtarzał,że we wszystkim wyglądam grubo;[
    a co do dietki to jakośsię trzymam,chociaż kuszą mnie słodycze,które leżą dosłownie wszędzie...;/
    ale będzie dobrze ;) ;) ;)

  10. Kurcze po co nam te okresy!!!!!! Dzisiaj drugi dzien nie moge sie powstrzymac od podjadania :( a wszystko przez "te dni". zawsze mialam w tym czasie wzmozony apetyt i niestety mimo zmiany nawykow zywieniowych zachcianki zostaly. Strasznie jestem na siebie zla za ta slabosc!!! m.i.s.i.a chyba jestesmy w podobnym punkcie odchudzania bo mnie juz nie wiele zostalo do zobaczenia 7 z przodu a waga sprzed ciazy 63 ale przy 67 juz bede zadowolona. Trzymajcie sie!!! :)

  11. Mija 6 dni na diecie 1000 kacl, zgrzeszyłam wczoraj,przedwczoraj i dzis (zjadłam po około 1500 kcal), ale dzielnie ćwiczyłam na siłowni i zażywałam ThermLine ;) W tym czasie z 70,4 kg achudłam do 68,9kg czyli 1,5kg-sama nie wiem jak to się stało :p Ale od poniedziałku wracam na "dobre tory" bo jeszcze 3 kig pozostało!Trzymajcie się ;)

  12. Aga gratuluje!! Ja grzesze ciągle... Ale waga narazie nie rusza w górę. Kreacje na wesele już kupiłam więc raczej nie mogę przytyć więc od poniedziałku więcej ruchu muszę mieć bo z przestrzeganiem diety będzie ciężko. Jutro jadę na imieninki do szwagra więc znowu ciasto będzie... Pozdrówki i tak trzymać!!

  13. hej.ja mam 158 i waze 52.chce schudnąć ok 10 kilogramów :-) baaaaaardzo bym chciała wierze ze mi sie uda.napisze za tydzień :)

  14. Hej, ja co prawda mam 17 lat, nie jestem po ciazy itp ;d ale rowniez sie odchudzam, musze zrzucic jeszcze 8 kg do wakacji . Stosuje diete juz pierwszy dzien. Od 11.03.2010 cwicze abs 8 min na brzuch osobno na tylek i nogi i rowniez 15 min skacze na skakance . Przez te 10 dni zrzucilam 2,5 kg , ale to tylko woda ;d , teraz zaczne spalac tluszcz, jestem dobrej mysli, bardzo sie zaangazowalam w te cale odchudzanie. Zalezy mi najbardziej aby zrzuci ten wstretny brzuch, nie moge na niego patrzec, jak ja sie rozbiore latem ;d . zycze wszystkim powodzenia !

  15. jak wam idzie ?? Ja dziś w miare przestrzegałam diety, Aerobik zaliczony, rano musze wstac i pocwiczyć bo po południu kuzynka z niemiec mnie ma zaszczyci i musze jakie ciacho z nią zjeść heheh. Ale mam nadzieje że spale nadwyżke!! Pozdrówki!!

  16. hej dziewczyny ;) ja tez od wczoraj zaczęłam tę dietę, do tego ćwiczę godzinę dziennie(skakanka, brzuszki, itd) ciekawe jaki będzie wynik tego wszystkiego po miesiącu? mam 2 miesiące na zredukowanie wagi. Narazie jest 78 kg ;( ;(
    ale mam motywację do działania i wierzę, że się uda ;)

  17. a ile masz wzrostu bonnie54? ;d ja mam 161-163 cm i 63,7 kg ;d chce schudnąć do 58 ; D

  18. a sorry,do 56 chce schudnąć , czyli jakieś 8 kg, damy radę ;d

  19. ja mam 166 cm wzrostu. jak na moje oko to dobrze ważysz ;) dzisiaj mam już godzinę ćwiczeń za sobą, dietę też trzymam i nawet mi się jeść odechciało, co w moim przypadku dziwne baaardzo ;D racja, damy radę!

  20. a tam dobrze, musze schudnac ;d szczegolnie z brzucha . ja cwicze zawsze wieczorami,zeby spalic to co zjadlam ;d.

  21. to ja własnie na odwrót mam, brzuch taki w miare, ale tyłek i nogi to porażka ;/ no ja też na ogół staram się wieczorami ćwiczyć ale dzisiaj mnie jakoś tak natchnęło ;D

  22. ale tak całkiem wieczorem to też nie ćwicze bo później jestem tak pobudzona , że spać nie moge.

  23. ja wlasnie jestem po abs na brzuch, teraz na nogi i tylek i 15 min skakanki ;d

  24. a u mnie porażka to BRZUCH- patrzeć na niego nie mogę !!

  25. no to do roboty dziewuchy! ;D jak Wam idzie wogóle? ja się tak wzięłam za te ćwiczenia że teraz mnie strasznie nogi bolą ;( tzn szczególnie mięśnie ud.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij