Dieta przed studniówką

  1. Potrzebna mi jakaś dieta by wyrobić się przed studniówką, potrzeba mi schudnąć z 5kg do 19 stycznia, co polecacie?

    Jaka dieta będzie najlepsza, myślałam o kopenhaskie ale czasu jest trochę więcej?

  2. Violla, tak naprawdę optymalne zrzucanie wagi to 0,5-1 kg. tygodniowo. Myślę, że dieta w Twoim wieku nie powinna być drastyczna, skoncentruj się na ćwiczeniach, z przyjemniejszych to wg mnie skakanka, hula hoop, szybkie spacery (super gdybyś biegała :) ) Co do diety to w miarę możliwości postaraj się jeść 5 posiłków dziennie, najlepiej co 3 godz.na śniadanie jedz węglowodany złożone czyli produkty pełnoziarniste, np. chleb żytni albo razowy z pomidorem, jajkiem gotowanym, odrobiną żółtego sera lub wędliny (pamiętaj, że żółty ser niestety tuczy, ale kierujmy się zasadą, że wszystko jest dla ludzi,zachowując przy tym rozwagę :) ) Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia więc powinno być solidne. II śniadanie: mały jogurt+owoc. Obiad: Kawałek ryby lub fileta z kurczaka pieczone w folii, jeżeli na patelni to najlepiej bez panierki i na małej ilości oleju. Do tego solidną porcję warzyw. Jedz też zupy ale niezaklepane. Podwieczorek: kilka migdałów, bądź np. grapefruit. Kolacja (3 godz. przed pójściem spać) powinna składać się w głównej mierze z białka, np. 150 gram chudej ryby lub drobiu i do tego np. gotowany brokuł bądź inne ulubione warzywa. Unikaj jednak strączkowych-wzdymają. W ciągu dnia można pogryzać pestki dyni czy słonecznika (też z umiarem). to co napisałam to tylko zarys diety, należy ją urozmaicać i najważniejsze żebyś się nie głodziła. Zrezygnuj ze słodyczy (w razie ataku :) 2 kostki gorzkiej czekolady 70% kako)i białego pieczywa. Jedz dużo warzyw i pamiętaj o regularnej gimnastyce :)
    I jeszcze zwykłą herbatę zastąp zieloną. :*

    Podziękowali (2):

  3. czeste posilki w malych ilosciach :) wszelkie wedliny laczymy tylko z warzywami i ciemnym chlebem, nigdy z roznego rodzaju serami. niezwykle wazne jets picie wody. przynajmniej 2 litry dziennie. wyplukuje toksyny z organizmu i szkodliwe zwiazki. pij zielona herbate, nie tylko wspomaga dsiete ale takze bardzo pozytywnie dziala na nasza cere i uspokaja. kiedy masz ochote na cos slodkiego zjedz owoc. cukier tez jest potrzebny wiec jak napisala moja poprzedniczka od czasu do czadsu mozesz sobie pozwolic na okienko czekolady :) najlepsze jogurty sa te naturalne, zawieraja mniej chemii i sa zdrowsze. polecam activie. dobra jest takze marchewka. bardzo zdrowa i idealnie wplywa na cere. ma malo kalorii. tak wiec zamiast batona mozesz w szkole smialo zjesc... marchewke. dzieki temu na studniowce pokazesz sie nie tylko z ladniejsza figura ale takze piekna cera :) jedz tylko ciemne pieczywo i pieczone mieso. zero fast foodow i ciezkich potraw typu spaghetti czy grzyby. pamietaj aby podczas diety zadbac o cialo odpowiednimi kosmetykami ujedrniahjacymi. nie wiem dokladnie na czym ci zalezy ale polecam peelingi z kawy. wymieszaj troche zmielonej kawy z balsamem nawilzajacym lub rozcienczonym w wodzie i podgrzanym olejkiem rycynowym. naloz na skore, zrob peeling, nastepnie owin nasmarowane miejsca folia spozywcza i okrec sie cieplym recznikiem. kawa bardzo skutecznie przyspiesza spalanie tkanki tluszczowej a peeling wygladzi skore,. pozdrawiam :)

  4. a dlaczego chcesz się odchudzić przed studniówką?

  5. Stosowałam kopenhaską przed studniówką i stanowczo odradzam - byłam zmęczona i mdlałam :/

  6. Wiesz, wydaje mi się, że tak naprawdę optymalnym rozwiązaniem byłoby po prostu ograniczenie dotychczasowych posiłków i zapisanie się na jakiś intensywny kurs tańca :-) Pomyśl - nie dość, że będziesz miała dużą aktywność fizyczną, dzięki której zrzucisz zbędne kilogramy, to jeszcze będziesz mogła się wykazać tańcząc na studniówce :-)

  7. Bardzo nie lubię tych wszystkich diet nastawionych na bardzo szybkie chudnięcie. Przynoszą one co prawda natychmiastowe efekty w postaci zrzucenia zbędnych kilogramów, ale pamiętajcie dziewczyny, że przy stosowaniu takich diet jak kopenhaska nasz organizm pozbywa się wody i to dlatego widzimy znaczny spadek wagi. Tkanka tłuszczowa zostaje ciągle dokładnie taka sama, a zaraz po powrocie do normalnego żywienia nadchodzi wielkimi krokami efekt jojo. Jeśli naprawdę chcecie schudnąć to przestańcie jeść słodycze, jedzcie odrobinę mniejsze posiłki ale bardzo regularne i co około 3-4 godziny, pijcie dużo wody, nie pijcie napojów gazowanych i dużo się ruszajcie. Uwierzcie, że w młodym wieku tyle starczy żeby mieć idealna figurę.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij