dlaczego nie chudnę?

  1. tak na prawdę forsowanie się na siłowni nic nie da. Najważniejsza jest dieta. Trener personalny pomoże ci ja przygotować. Trzeba pamiętać o kilku złotych zasadach: jeść posiłki zawsze o tych samych porach z odstępem kilkugodzinnym, Wazne jest to co sie je. Powinno sie jeśc gotowane mięso, warzywa i błonnik. Na śniadanie owsianka, a na obiad gotowana pierś z kurczaka i warzywa. Zero słodyczy, piecyzwa, białego makaronu i obrzerania sie na noc

  2. ja to staram sie mierzyc co miesiac i sprawdzam jak moja sylwetka wyglada.. na szczescie stoi w miejscu..

  3. Każdy jest inny i każdy potrzebuje swoich metod wspomagania odchudzania.

  4. Sama dużo pracuje i wiem o czym mówisz, z swojej strony mogę ci polecić jazdę rowerem do pracy
    jeśli nie masz takiej możliwości i jedziesz samochodem lub komunikacją miejską radze ci stanąć
    troszkę wcześniej np. 2km i zwiększać dystans z miesiąca na miesiąc.
    Weź sobie buty na zmianę bo w szpilkach się zabijesz ;p .
    To dobry początek z ćwiczeniami jeśli starczy ci sił po powrocie spróbuj zrobić sobie spacer na sen np. 20min p
    o jakimś miesiącu może 2 zaczniesz truchtać itd.
    Jeśli idzie o śniadanie radze kanapki zastąpić kaszą jaglaną.

    Obiad też bez jakiś niesamowitych rewelacji ale nie powiesz mi że wracając nie możesz wpaść na 5min do sklepu i kupić marchew,
    kalafior czy brokuł by przygotować sobie na parze przed snem na dzień następny.
    Na kolacje sama jem trochę arbuza lub dyni czasem grejpfruta lub 2.
    Jak ci będzie mało zamów sobie suplement z zielonej kawy,
    zmniejsza łaknienie + dzięki niemu mogłam odstawić kawę w pracy :) .

  5. ja mam mniej wiecej stala wage.. ale czasem jak kazdy ulegam pokusom i zjem cos niezdrowego.. jak kazdy

  6. Dużo ruchu, warzyw , zero tłuszczu i słodyczy, to podstawa w odchudzaniu się. Nie można zapomnieć o nie podjadaniu, to jest zabójcze dla szczuplej sylwetki. Ja dodatkowo dorzuciłam posiłki gotowane w parowarze. To ostatnie chyba najskuteczniej zadziałało.

  7. mania, , napisał(a):

    Dużo ruchu, warzyw , zero tłuszczu i słodyczy, to podstawa w odchudzaniu się. Nie można zapomnieć o nie podjadaniu, to jest zabójcze dla szczuplej sylwetki. Ja dodatkowo dorzuciłam posiłki gotowane w parowarze. To ostatnie chyba najskuteczniej zadziałało.

    A w czym gotujesz? Masz jakiś sprawdzony parowar?

  8. ja bym skorzystała z porady fachowca :) sama tak zrobiłam :) polecam panią monikę górzyńską :) bardzo mi pomogła w odchudzaniu :) dobrała jadłospis ćwiczenia, wspierała mnie :) schudłam 13 kilogramów :)

  9. Warto też skorzystać z darmowych porad dietetyka. Dziś od 20 można na profilu Philipiak Milano na fb skorzystać z takich właśnie.

  10. Nie widzę innego wyjścia niż skorzystanie z pomocy specjalisty. Bardzo dobra jest poradnia "Dietetyczne Niebo", ja dzięki pani Aldonie zrzuciłam już sporo kilogramów :)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij