Dziennik sportsmenki (na diecie)

  1. Witam!
    Mam 21 lat i jestem osobą, która lubi ruch. Zawsze byłam drobniejszej budowy ciała i to lubiłam. Jednak pół roku temu porządnie zabrałam się za to co lubię i regularnie uczęszczałam na fitness (3-4 razy w tygodniu; waga wyjściowa 59kg). W międzyczasie zaczęłam zbaczać z kursu jeśli o dietę chodzi, ale nie było tragicznie. Teraz warzę 66kg i niestety mimo ćwiczeń piękne mięśnie pokryła warstwa tłuszczu (wakacje i brak zajęć dały o sobie znać-podjadanie itd). Chcę zacząć dietę 1000kcal, ale co z ćwiczeniami? Jakie ćwiczenia będą dla mnie najlepsze biorąc pod uwagę to, że lubię wysiłek fizyczny i to,że niestety szybko rozbudowuje mięśnie- a już na większej rozbudowie mięśni mi nie zależy.Może Joga, albo coś w ten deseń? :)
    Z niecierpliwością czekam na rady co do ćwiczeń, a sama zabieram się za dietę :)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij