Dziwna miesiączka

  1. Witam. Mój problem polega na tym,że mam dziwną miesiaczkę. Od dwóch lat nie biorę tabletek antykoncepcyjnych . Fakt faktem mam regularny okres ale gdy się zacznie to najpierw plami 10 dni a później mocno krwawi tak do 5 dni ..Byłam z tym u ginekologa już nie raz ale za każdym razem powtarza,że to przez tabletki antykoncepcyjne,że jajniki jeszcze same nie funkcjonują,ale dla mnie to jest kuriozalna sytuacja .. Miesiąc w miesiąc to samo. Jeszcze podkreślę,że tabletek antykoncepcyjnych nie biorę ponieważ ginekolog mi zabronił,bo miałam okres co dwa tygodnie. Co mam robić ?

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij