ellaone

  1. Witam
    Mam następujący problem. 11.03 (piatek) odstawiłam tabletki antykoncepcyjne (po pięciu tabletkach z drugiego bistra-nie służyły mi). 15.03 (wtorek) dostałam krwawienia z odstawienia, które trwało do 18.03 (piatek). W sobotę kochałam się z narzeczonym i pękła nam prezerwatywa. Wytrysk w środku. Po godzinie od stosunku zażyłam tabletkę po ellaone. Czytałam jednak że jesli jest juz sie w trakcie owulacji, ryzyko zajścia w ciążę jest dużo większe mimo zażycia tabletki po. Według mojego kalendarzyka gdybym nie brała pigułek anty właśnie 19.03 wypadałby dzień owulacji. Moje pytanie brzmi czy mogłam mieć owulacji mimo tego że dzień wcześniej skończyłam krwawic po odstawieniu tabletek ? Czy jednak jest szansa że to były dni niepłodne i po prostu po zakończonym krwawieniu zaczął się cykl od nowa tak jak po normalnej miesiączce? 
    Z góry dziękuję za odpowiedź

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij