Fast Slim New Generation

  1. Witam,
    biorę już 8 dzień i co  i nic zadnej utraty wagi mimo że chiodzę też na siłownia.Szkoda pieniędzy swoją drogą to niezły sposób na biznes ktoś sobie wymyślił.
    Pozdrawiam
    Paweł ze Szczecina

  2. nie wiem gdzie są dostępne do kupienia te środki, proszę napiszcie coś na ten temat

  3. Hej! Nie wierzcie w żadne tabletki ! Jeżeli jakiekolwiek by działały to nie byłoby grubych ludzi. Na odchudzanie brałam już dużo różnych środków i wierzcie , że nic nie pomagało ale jak  zaczełam jeśc rozsądnie i spacerowac z psem po godzinie dziennie to w ciągu trzech miesięcy schudłam 12 kilo. trochę oczywiście znowu przytyłam i dlatego skusiłam się na te tabletki i wierzcie , że ani grama nie zrzuciłam , a tak fajnie piszą co?

  4. hej.. wiecie co? brałam róznego rodzaju specyfiku i nic... mam bardzo slaba wole i duzy apetyt... wlasnie chcialabym wyprobowac ten srodek.. bez wzgledu na opinie bo na kazdego dziala inaczej prawda?
    Odnośnie produkcji w Chinach...teraz generalnie wszytsko pochodzi z chin tak wiec to nic nie znaczy...
    Interesuje mnie to, czy rzeczywiscie jest lepsze samopoczucie, nie chce sie jeśc, brak apetytu itp...
    Proszę o odpowiedz...

  5. witam interesuje mnie zakup slim green line 700 czy te tabletki naprawde pomagaja?

  6. Pati20 daj spokuj to wielka ściema ja wzięłam całe opakowanie i nawet deka złe samopoczucie i ból głowy szkoda zdrowia ,jakiś CHIŃSKI specyfik przeczytaj skład ,ja byłam u lekarza z tym "SUPER WYNALAZKIEM' powiedział ,że jak chcę żyć to mam to splić,a kasy nie odzyskasz.Szkoda kasy i nadzieji ,moja znajoma też kupiła i te same objawy i skutki marne.

  7. ja zamowilam ale nie przyslali

  8. Nie dajcie się nabrać. Po reklamie i stronie internetowej tego goowna widać, że to oszustwo. Na ich pseudo stronie internetowej są "komentarze" - wszyscy wychwalają ten syf.
    No właśnie... ale czy to są prawdziwe wpisy?
     "Komentarze zamknięte ze względu na spam" - napisane na dole. Wystarczy zobaczyć kod źródłowy tej strony - od razu widać, że to nie komentarze, a zwykły tekst wpisany przez autora / autorów strony. Nie zmienia się też  godzina i data "wpisu".
    U góry po prawej stronie jest data: "Środa, Marzec 23, 2011" - już drugi dzień ta sama. Autor strony pewnie jeszcze śpi i zapomniał zmienić - "wpisać z palca".
    Autor strony zachęca do regularnych ćwiczeń i akzmniejszenia ilości spożywanego jedzenia podczas "kuracji" tym goownem. Na słabych i zdesperowanych ludzi to zadziała. Dostosują się do zaleceń, schudną kilka kilo w ciągu tygodnia, dwóch i zaczną wychwalać Slimfast. Nie domyślą się, że gdyby bez tego syfu zaczeliby się więcej ruszać i mniej jeść - efekt byłby dokładnie taki sam.
    Wiem co piszę. Schudłem 10 kilo w ciągu miesiąca bez żadnych wspomagaczy. Wystarczy mniej a częściej jeść - a ostatni posiłek przed 17. Przy dużej otyłości w ciągu tygodnia można schudnąć 5 nawet 7 kg. Później z tygodnia na tydzień coraz mniej - nawet 0,5 kg tygodniowo. I to jest normalne - nie dawajcie wiary takim oszustom, nie bądźcie naiwni.
    Na razie!

  9. Nie dajcie się nabrać. Po reklamie i stronie internetowej tego goowna widać, że to oszustwo. Na ich pseudo stronie internetowej są "komentarze" - wszyscy wychwalają ten syf.
    No właśnie... ale czy to są prawdziwe wpisy?
     "Komentarze zamknięte ze względu na spam" - napisane na dole. Wystarczy zobaczyć kod źródłowy tej strony - od razu widać, że to nie komentarze, a zwykły tekst wpisany przez autora / autorów strony. Nie zmienia się też  godzina i data "wpisu".
    U góry po prawej stronie jest data: "Środa, Marzec 23, 2011" - już drugi dzień ta sama. Autor strony pewnie jeszcze śpi i zapomniał zmienić - "wpisać z palca".
    Autor strony zachęca do regularnych ćwiczeń i akzmniejszenia ilości spożywanego jedzenia podczas "kuracji" tym goownem. Na słabych i zdesperowanych ludzi to zadziała. Dostosują się do zaleceń, schudną kilka kilo w ciągu tygodnia, dwóch i zaczną wychwalać Slimfast. Nie domyślą się, że gdyby bez tego syfu zaczeliby się więcej ruszać i mniej jeść - efekt byłby dokładnie taki sam.
    Wiem co piszę. Schudłem 10 kilo w ciągu miesiąca bez żadnych wspomagaczy. Wystarczy mniej a częściej jeść - a ostatni posiłek przed 17. Przy dużej otyłości w ciągu tygodnia można schudnąć 5 nawet 7 kg. Później z tygodnia na tydzień coraz mniej - nawet 0,5 kg tygodniowo. I to jest normalne - nie dawajcie wiary takim oszustom, nie bądźcie naiwni.
    Na razie!

  10. Ludzie,nie dajcie się nabrać. Wiem na pewno, że Instytut Żywności i Żywienia nie udzielał temu preparatowi żadnej rekomendacji! Nawet jeśli specyfik zadziała, może to być efekt placebo, albo co gorsza, dodatek jakiejś substancji podobnej w działaniu do pseudoefedryny. Nieprawdą jest też, że zwracają pieniądze, gdy preparat nie przyniesie skutku. Przesyłki z reklamacjami wracają do adresata.

  11. masakra te tabletki

  12. jesli ktos naprawde chce schudnac to polecam diete Cambridge. trzeba isc do dietetyka i on oblicza wszytko nie kazdy sie tym zajmuje trzeba wyszukac w necie kto moze przepisac taka diete. je sie zupki z torebki i tylko to. efekt gwarantowany moja siostra schudla 18kg w 2 tyg.
    tylko ze przy tej diecie trzba wyrzec sie wszytkiego jest ciezko bo chce sie jesc ale jak ktos ma silna wole to wytrzyma i bedzie chydszy. Polecam

  13. cambridge =rewelacja ja w ciągu 14 dni -12kg. polecam najgorsze są pierwsze trzy dni a później wystarczy nie przebywać w towarzystwie które jje ,nie jest tak tragicznie,polecam.Można kupić także w niektótych aptekach.

  14. Też zakupiłam tabletki fast slim .Od dzisiaj zaczynam brać-czas pokaże jakie będą efekty.odezwe się za 2 tyg

  15. dostałam dzisiaj tabletki FastSlim ciekawe czy cos schudne

  16. Zakupiłam dziś te tabletki i od razu zaczęłam je stosować. Moja waga to 65 kg przy wzroście 171 cm. Trzy lata temu ważyłam 14 kg mniej i to mi dopowiada by po tej kuracji moja waga była 51 kg. Zobaczymy co z tego będzie. Jak nie zadziała ja ich znajdę i niestety zarządam zwrotu pieniędzy. Oby to zadziałało.  Tak będzie lepiej dla obu stron. Pozdrawiam

  17. Mieszkam w Skandynawi zamowilam tabl 10 dni temu i nic wyslalam mejla zobaczymy czy sie odezwia jesli nie to porusze niebo i ziemie zeby odzyskac pieniadze .

  18. Szczerze to żadne tabletki wam nic nie pomogą.. To jest chwyt marketingowy, można zauważyć zresztą to w okresie tym zimowo-wiosennym. Dużo osób myśli,że ktoś wymyślił tabletkę cud i dzięki niej będzie miał wagę modelki ;) Jak by tak było to by ta tabletka i jej wynalazca dostał nobla ;]. Osoby piszące że schudły to pracownicy farmacji,płacą im za wciskanie wam kitu a wy łapiecie i kasę wydajecie ;P. Ja sama dałam sie nie raz nabrać !!!! Przestrzegam was wszystkie nie wierzcie w te bzdury!!!!Ja już nigdy więcej nie dam zarobić farmaceutom itp;] na tego typu środkach;]. Od stycznia zapisałam się na fitness, a było ciężko się zmobilizować. Można powiedzieć że mój chłopak mnie przyparł do tej decyzji i dziękuje mu za to.. mamy już koniec marca prawie i od tej pory udało mi sie pozbyć z 64kg na 57kg. Nie jest to rewelacja ale moja trenerka fitnessu bardzo mnie chwali, że w ładny sposób zrzucam kg.
    Tyle że chodzę tam 2-3razy w tyg,mam dietę tak jak by 1000kalori( staram się jeść mało i od 4posiłków do 5) wybieram wszystko chude,pieczywo razowe pełnoziarniste i jem małe kromki 2-3dziennie. Musli jem z mlekiem 0%(jadłam z małym jogurtem 0%naturalnym ale jakoś żle sie czułam,jak by mi tam fermentował :D )szynki chudej 2-3palsterki,pomidora lub ogórka,czasem sałatę. a i kefir zawsze co wieczór pije duży 0%.I dużo herbaty zielonej lub czerwonej (około 6 dziennie) i wodę staram się wcisnąć w siebie dużo ;)
    Skłamała bym, że nie mam czasem tak że coś więcej zjem, wiecie czasem czekoladki kawałek ;Pciasteczko czy cos;P.
    A w weekend sie pilnuje ale jem obiad już normalny (MNIEJ NIŻ KIEDYŚ!!),jak jem chipsy to kupuję LAy'sy te prosto z pieca bo maja mniej tłuszczu i też nie jem dużo ich (ale pozwalam se tylko na nie w weekend).
    Jak bym nie podjadała czasem i te chipssy nie jadła to bym szybciej zrzuciła. Tyle że ja se obiecałam do lipca mieć wage 52-54kg i jakoś Może komuś to pomoże,bo już moje dwie znajome się stosuja do tego jadłospisu,bo zobaczyłe że p[op swoich dietach tyg czy 2tyg maja efekt jojo a u mnie powoli spada i jem w miare normalnie.
    I nie kupujecie tych tabletek lepiej na fitness sie zapiszcie bo jest warto i mniej jedzcie tak jak jecie dwie kanapki to zjedzcie jedna i starajcie się żeby te 4posiłki było min.

  19. Chyba, że chcecie wydawać kasę niepotrzebnie na tego typu specyfiki.
    Ja radzę postawić na ograniczenie jedzenia, ruch(bieganie ,brzuszki,pływanie,fitness,siłownia, taniec itp),dużo warzyw świeżych(do kanapki pomidora,sałatę, ogórka.paprykę) owoce (jabłko, grejpfrut itp )wody-herbat. Warzywa zawierają błonnik co pomaga nam w trawieniu i zapycha nam żołądek. Zawierają też witaminy nam potrzebne do funkcjonowania ;)
    Woda pozwala nam oczyścić organizm tak jak herbaa zielona/czerwona która dodatkowo ma działanie detoxykujące i pomaga w spalaniu tkanki tłuszczowej. I śmieszą mnie te tabletki z dodatkiem zielonej herbaty(przecież można ja wypić bo i tak potrzebny nam jest płyn-woda). Tyle, że pijemy ją pół godz przed posiłkiem lub 2godz.po, a nie w takcie! Bo po 1-zapycha nam ona żołądek i mniej jemy, po 2- gdy pijemy ja w trakcie to obciaża nasze trawienie.
    Ps. Sorki za błędy,ale wena mnie naszła i chciałam się podzielić z wami  na ten temat. A za razem przestrzec was Dziewczyny przed niepotrzebnym wydawaniem pieniędzy na tego typu specyfiki. Pamiętajcie nic od tak se samo nie przyjdzie chociaż w reklamach obiecują cuda;]

  20. Do Justyn
    Tak masz racje wszystko co piszesz to prawda,ja zamawiajac tabletki tez chce przejsc na diete a one mnialy mi dopomoc. Czlowiek glupi jest czyta te reklamy i wiezy a potem gdy emocje opadna zdaje sobie sprawe ze to jedna wielka sciema!!!! trzeba sie wziasc za siebie przede wszystkim jesc polowe tego co dotychczas pic wode i ruszac sie no i BYC WYTRWALYM!!!! .Czego wszystkim zycze nawet jak te tabl. przysla w co bardzo watpie to wywale je do kosza dzieki  Justn za madre slowa !.

  21. ja kupiłam i troche scudłam ale jakoś zabójczych efektów nie widze

  22. wielkie oszustwo, dlaczego nie dopuszczają naszych wypowiedzi na stronie na której się reklamują, rzekomy spam. Spam to robią ci sprzedawcy, a te reklamy że ktoś schudł to bajki.

  23. Kupilam mialam chwile slabosci i glupoty.
    Produkt wyprodukowano w
    Chinach.
    Zadnej ulotki o skutkach ubocznych.
    Wysyla to
    Pani prywatna i czeka na naiwnych i zdesperowanych.
    O zwrocie gotówki również możecie zapomnieć!!!!!!!!
    Nikomu nie polecam, pieniądze wyrzucone w błoto.

  24. Nie polecam !!!!!!  Kupiłysmy z koleżanką po 2 op .Fastslimu i ani grama nam nie ubyło . Chciałyśmy  oddać , ale oczywiście jest problem , trzeba mieć formularz zwrotny , ktorego nie mozna zdobyć .Pozytywne listy o tym specyfiku , pisza chyba sami pracownicy tej firmy . Wszyscy nasi znajomi , którzy zamówili ten lek  ,powtarzają  kłamstwo i oszustwo !!!!!!!

  25. Na ich stronie same pozytywne komentarze . dałam się nabrać !!! Oczywiście odesłałam im , ale niestety - mimo , ze jedno opakowanie  było całe pieniedzy nie odesłali . Mam zamiar dac do  analizy , czym trują i obiecują  chudnięcie za 85 zł . To skandal !!!!!! jeśli  nikt sie za nich nie weżmie nadal bedą robić kasę na naiwnych . Pozdrawiam zawiedzione dziewczyny i przestrzegam nowe przed kupnem tego badziewia !!!!!

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij