Jakie ćwiczenia najlepiej spalają kalorie?

  1. nie wydaje mi się żeby jakiś konkretne ćwiczenia robiły to lepiej lub gorzej...chcesz mieć łany brzuch robisz ćwiczenia na brzuch chcesz mieć fajną pupę robisz przysiady itp.

  2. hej

  3. czesc

  4. tak, ćwiczenia na konkretną partię ciała + cardio

  5. To zależy od organizmu i lepiej najpierw iść oszacować zapotrzebowanie kaloryczne organizmu oraz kondycję metabolizmu, żeby móc dobrać konkretny typ ćwiczeń. U jednych sprawdzi się cardio (bieganie, fitness, aerobik, taniec), u innych siłowe (podnoszenie ciężarów, atlas), a u innych HIIT (crossfit, kalistenika, sztuki walki). Próbując to dopasować na własną rękę, możemy sobie bardziej zaszkodzić niż pomóc. A wtedy wzrasta ryzyko kontuzji.

  6. ee tam bieganie.. najlepszy jest trening interwałowy.. ile można biegać w nieskończoność. za to bieganie interwałami super podkręca metabolizm i pozwala spalać kalorie nawet już po treningu.

    ---
    https://www.trenerpersonalny-katowice.pl

  7. W ćwiczeniach trzeba być przede wszystkim wytrwałym oraz systematycznym. Natomiast co do samego spalania tłuszczu, to ja mam największy problem z brzuchem – to właśnie tam gromadzi się najwięcej tłuszczu i pojawia się tzw „oponka”. Udało mi się jednak znaleźć świetny poradnik ćwiczeń na spalanie tkani tłuszczowej z brzucha, zobaczcie sami http://abctreningu.pl/cwiczenia-spalanie-tluszczu-brzucha/ . Mam nadzieję, że jeżeli tylko będę stosować się do tych zaleceń, to szybko zgubię zbędne kilogramy.

  8. Najlepszy jest trening interwałowy. On spala najwięcej kalorii.

  9. najlepsze są dysypliny sportowe, które angażują wiele partii mieśni. Basen, bieganie, rower...

  10. Hm, cardio też przynosi dobre efekty jeśli chodzi o spalanie tłuszczu :)

  11. Wszystkie ćwiczenia, które są dynamiczne i angażują większość mięśni. Ćwiczenia izometryczne czy delikatne rozciąganie mogą nie pomóc...

  12. Każdy organizm to inny zestaw ćwiczeń ze względu na metabolizm i zapotrzebowanie kaloryczne, poziom kondycji itp. Jeśli się na tym nie znasz polecam Ci skorzystać z ich usług https://fitmuscle.pl/dieta-i-trening/330-pakiet-treningowy.html dostajesz za 100 zł, plan treningowy na 4 tygodnie, wszytsko jasno rozpisane i uzgodnione

  13. dokładnie tak. Pekinie ujęte

  14. Areoby jeśli ma być szybko i skutecznie

  15. xxxxxxxxxx

  16. Wszystkie ćwiczenia kardio. Ja najbardziej lubię bieżnię lub schody.

  17. Oj schody są bardzo wyczerpujące, to prawda :) Sama jak z nich wracam, to zostaje po mnie kałuża potu :)

  18. Moja kobieta ćwiczyła Chodakowską, a ja wolę bardziej męskie ćwiczenia na centrum sportowca ;)

  19. Z tego co wiem, to muszą to być takie ćwiczenia, które angażują w nie do końca pełnym stopniu nasze organizmy. Są to chyba ćwiczenia aerobowe, jeśli dobrze pamiętam. Trzeba konsekwentnie przez ileś tam minut, na przykład 30, jeździć na przykład na rowerku stacjonarnym

  20. Może ZUMBA? Moja znajoma chodziła i waga pięknie spadała. Ja też myślę o zapisaniu się na zajęcia w Krakowie - http://www.energym.com.pl/index.php?a=enerlife&b=176&c=&d= Ta siłownia ma w ofercie ZUMBE i inne fajne zajęcia fitness. Myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie.

  21. Kiedyś myślałem, że fajne jest bieganie albo tabaty, ale wierzcie mi nic tak nie daje w kość i powoduje utratę kilogramów jak treningi sztuk walki. Ja po 1,5 h kickboxingu czuje, że naprawdę się zmęczyłem. Fajny sposób na aktywność dla tych, których nudzi bieganie czy siłownia.

  22. Polecam bieganie. Trzeba jednak wiedzieć, jak biegać. Bieganie będzie skutecznie wspomagać twój proces odchudzania tylko wtedy, gdy będziesz trenowała systematycznie, minimum 3 razy w tygodniu. Optymalny czas biegu, aby rozpocząć spalanie tkanki tłuszczowej, powinien wynosić minimum 60 min przy tętnie w przedziale 60–70% HRmax. W skrócie jest to powolne bieganie równym truchtem, przy którym nie dostajemy zadyszki. Tak zwany slow jogging:
    http://www.wylecz-nadcisnienie.pl/jak-zaczac-biegac-wyprobuj-slow-jogging
    Dopiero po 20–30 min dochodzi do wyczerpania zapasów glikogenu i organizm musi zacząć czerpać energię z tkanki tłuszczowej.

    Jeśli macie problem z motywacją, polecam znaleźć sobie kompana do biegania.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij