Jakie ćwiczenia najlepiej spalają kalorie?

  1. Dziewczyny polecam zorganizowanie sobie swojej własnej domowej siłowni. Nie jest to wcale takie trudne. Co warto jest sobie kupić:
    Hantle
    Ciężarki i zestaw gryfów
    Rower stacjonarny
    Bieżnia elektryczna
    Stepper
    Atlas do ćwiczeń
    Orbitrek
    Piłka gimnastyczna
    Piłka Bosu
    Mata do ćwiczeń
    Skakanka
    Drążki

    Jesli nie wiecie na co się zdecydować na początku, polecam kontakt z tym sklepem: https://trainingshowroom.com/422-trening-w-domu - ostatnio zamawiałam tam sporo wyposażenia do domowych cwiczeń, powinni Wam doradzić co będzie najlepsze.

  2. Polecam trening HIIT o zmiennym intensywności. Według mnie jest to najbardziej efektywny rodzaj treningu jeśli chodzi o spalanie tkanki tłuszczowej.

  3. samymi ćwiczeniami nie będzie jakis spektakularnych efektów. NAjlepiej połączyć siłownię ze zdrowymi, zróżnicowanymi posiłkami o określonej liczbie kalorii. Polecam ci https://bodychief.pl/cennik/dieta , przez jakiś czas korzystałam z ich diety i byłam bardzo zadowolona :)

  4. Wedlug mnie warto tez zainwestowac wlasnie w bieznie i orbitreka na wzmocnienie ogolne miesni. Taka bieznia https://www.e-insportline.pl/1926/bieznia-magnetyczna-do-domu-insportline-excel-... to super sprawa - ja zmagam sie z kilkoma chorobami ale teraz jest mi lzej,bo zaczelam cwiczyc regularnie.

  5. Polecam Codziennie Fit. Na jej kanale na YT jest mnóstwo treningów.

  6. A myślałaś o tańcu? Zerknij na zajęcia dla pań w tej szkole tańca https://www.akademiatanca.com.pl/kursy-tanca-warszawa/kursy-tanca-dla-pan/ - idealna rozrywka a przy tym mnóstwo spalonych kalorii.

  7. A co z odżywianiem się?

  8. Chyba najbardziej lubię robić interwały.

  9. A czy słyszałyście kiedykolwiek o tabletkach energetycznych? Można je zastosować właśnie podczas ćwiczeń na siłowni. Poczytajcie sobie o nich na stronie https://www.sportfuel.pl/?tabletki-energetyczne,126 .

  10. czesc

  11. Relacja - intensywność treningu a jej wpływ na organizm jest bardzo indywidualna. Patrząc na spalone kalorie to najwięcej mam ich na treningach personalnych, które nie są intensywne, ale bardziej siłowe. I chyba takie właśnie najbardziej lubię. A znów w domu nie mam nigdy tylu spalonych kalorii, co w studio treningowym, nawet mimo podobnych ćwiczeń, więc chyba nie ma jednego twierdzenia, że takie treningi są bardziej korzystne niż inne, jeśli chodzi właśnie o kalorie.

  12. czesc

  13. czesc

  14. czesc

  15. Moim zdaniem cardio.

  16. Z innej beczki. Korzysta ktoś po treningach z takiego rozwiązania - https://www.hop-sport.pl/maty-do-akupresury/ ? Czy to rzeczywiście przynosi jakąś ulgę? Jest jakiś efekt? Często mam tak, że po treningu czuję się fatalnie. Wszystko mnie boli i ogólnie mi się odechciewa. Też tak macie? Czyt to może chociaż minimalnie pomóc?

  17. Monika Kołakowska ma fajnie ćwiczenia po pół godz. jak dasz radę 15 min to i 30 min się uda...Przecież każdy ćwiczy w swoim tempie, nikt nikogo nie pogania wiadomo że początki są ciężkie.Warto dać z sobie wieciej .Mam dwójkę dzieci i też nie mam jak wyjść i zrobić trenig. Dlatego ćwiczę w domu,pół godz jestem wstanie dla siebie znalezć. Ja zaczęłam od tych krotkich ćwiczeń interwałowych i teraz mi mało pół godz ;)

    Jeśli masz możliwośc polecam zastanowienie sie nad ćwiczeniami elektrostymulacją:
    https://www.czecho.pl/31041-czym-jest-trening-ems-i-czemu-zawdziecza-tak-duza-po...

    Na stronie mozesz poczytać sobie o tym czym jest taki trening oraz czemu zawdzięcza taką popularność. Sama chodzę i widzę, ze mozna zrzucić sporo kalorii :)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij