Karmienie piersią i dieta

  1. Mam pytanie do mam karmiących piersią. Czy w waszym przypadku sprawdził się taki jadłospis matki karmiącej piersią, jak tu jest opisane? https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/za-dwoje-czy-dla-dwojga-jak-jesc-w-okresie... Wystarczy tylko się zdrowo odżywiać i nie jeść ostrych, smażonych, wędzonych rzeczy i już? Zawsze mi się wydawało, że matki karmiące muszą stosować wiele ograniczeń w diecie.

  2. po porodzie miałam spore problemy z apetytem, byłam zmęczona i na gotowanie ani na jedzenie nie miałam ochoty, chyba dopadło mnie babyblues, mąż w pracy a ja sama cały dzień z dzieckiem, lekarz mi zalecił brać mama dha premium i całe kp je brałam, synek rosł zdrowo a mi tez końcu wrócił apetyt, wiem że to jest wazny okres dla rozwoju dziecka i ważne zeby jednak nie mieć niedoborów witamin, które potem i na dzicku się odbijają i na włosach, paznokciach

  3. Wiadomo nie ma co przesadzac, aż tyle tych ograniczeń nie ma, najważniejsza jest zdrowa zbalansowana dieta, dużo warzyw i owoców, żeby dostarczyć sobie i dziecku wszystkich najważniejszych witamin i minerałów. Chociaz ja i tak się supementuje mama dha, bo np cieżko mi niektore z nic dostarczyc w odpowiedniej ilości

  4. jem w zasdzie normlanie, zdrowo, z warzywami i owocami, ale jednak uważam na niektóre produkty spożywcze, np ciężkostrawne, fasolka po bretońsku, grochówka :P , z owoców to jeszcze nie jadłam pomarańczy a ze słodkości to czekolady, a tak to praktycznie wszystko :)

  5. Ja myślę, że wszystko z umiarem, wiadomo ostre trzeba ograniczyć i jeść zdrowo dużo warzyw i owoców, dania gotowane najczęściej. U mnie akurat było tak, że musiałam się dodatkowo suplementować, bo nie wszystko mogłam jeść, ale brałam tylko jeden suplement mame dha i wystarczyło

  6. Często stanowi to dylemat kobiet. Warto o tym poczytać w sieci https://parenting.pl/najczestsze-pytania-mam-czyli-o-co-najczesciej-pytaja-mamy-... i porównać jadłospisy :)

  7. Ja starałam się jeść zdrowo, wiadomo odrzucilam tylko ostre rzeczy i bardzo słone, ale przez to ze prawie cała ciąże brałam mamę dha, to brałam ja tez jak już urodziłam, bo dzięki temu dostarczyłam mojej córce naprawdę wiele witamin bo nie zawsze mogłam jeść super zdrowo

  8. Miałam podobnie jak Agnieszka, brałam ten sam suplement przed zajściem w ciąże i potem jak już zaszłam to przy nim zostałam, bo nie tylko moje wyniki badań się poprawiły ale dzięki nim moje dziecko dostawało wszystko to, co ważne dla jego rozwoju

  9. Wiele ograniczeń to raczej nie, jedyna rada ode mnie to jeść jak najwiecej nieprzetworzonego jedzenia, dużo warzyw i owoców ja jeszcze dodatkowo żeby się wspomóc brałam mamędha bo ma w sobie cały pakiet witamin, który bardzo dobrze wpływa na nasz orgaznim u mnie znacznie poprawił się poziom magnezu i jodu, a oprócz tego mamadha ma jeszcze min kwas foliowy i kwasy dha

  10. całą ciążę bralam kwas foliowy naturell folian i teraz karmiąc też go kupuję, niedrogi, sprawdzil się i wiem że bardzo dobry wpływ na układ nerwowy maluszka

  11. podczas karmienia piersią PTG zaleca kwas foliowy, jod, witaminę D i DHA brać, ja to miałam w moich witaminach które bralam także w ciąży czyli mamadha premium. Te same witaminy brałam przez okres ciąży i karmienia aż do mniej więcej perwzego roku życia dziecka

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij