klata do lata :D czyli sztanga i odchudzanie na 3-4 miesiace

  1. czesc laski! mam pytanko. zima sie konczy, ja i moj chlopak obroslismy nieco tluszczykiem przez ten czas ;] a ze oboje stwierdzilismy ze chyba czas zmienic troche diete i ze bedziemy sie wspolnie motywowac do cwiczen. zaczelismy juz biegac, ale chcemy tez dolozyc do tego jakies cwiczenia silowe. nie przepadamy za silownia, dlatego chcemy kupic sobie jakis zestaw do domu. no i tu pojawiaja sie pytania:
    - jaki ciezar bedzie dla nas odpowiedni? ja nie cwiczylam nic, chlopak troche wczesniej robil ale mial spora przerwe
    - czy w ciagu 3-4 miesiecy uda nam sie cos zrobic i nie bedziemy wygladac jak foki :d
    - czy cos oprocz hantli i sztangi warto miec? mysle raczej o jakichs tanszych rzeczach.
    bede wdzieczna za wszystkie rady!

  2. Witaj! Wbrew pozorom 3-4 miesiące to sporo czasu, ale wiadomo że na efekty będziecie musieli trochę popracować. Zmiana diety może tylko pomóc :) Jeżeli chodzi o pytania:
    - na początek nie trzeba dużo, ale na początku progresja jest dość szybka, hamuje dopiero po jakimś czasie. Pamiętajcie, że obciążenia można zawsze dokupić, trzeba tylko zwrócić uwagę żeby pasowały do posiadanych gryfów.
    - na pewno uda się zrobić coś, ale wiele zależy od tego jak będziecie ćwiczyć, co jeść, Waszej regularności i metabolizmu. Zapewniam że efekty będą, w 3 miesiące można naprawdę dużo zrobić dla swojej sylwetki!
    - z rzeczy tańszych które przychodzą mi do głowy to drążek - taki najprostszy, rozporowy albo trochę większy który może np. służyć jako podpora do robienia brzuszków, pompek etc.
    Jeśli podacie jakiś budżet który chcecie przeznaczyć na te sprzęty to mogę coś doradzić :)

  3. ooo super dzięki za odpowiedzi :) no kupujemy na spółkę więc myślę że tak okolice 400-500 zł by nas interesowały mniej więcej, da się coś ogarnąć w tej cenie?

  4. Jakaś ławeczka regulowana + hantle z dokręcanymi talerzami powiedzmy do 25kg na rękę, może jakiś gryf łamany, modlitewnik, ewentualnie zamiast gryfu łamanego sztanga prosta i jesteście w stanie zrobić każdą partię ;)

  5. Tak, w tej cenie można kupić już całkiem porządny zestaw :) Jeśli wolicie obciążenia żeliwne, to polecam ten zestaw: http://www.abcfitness.pl/silownia/domowa_silownia_-_zestawy/zestaw_obciazen_xylo... Możecie też wybrać obciążenia bitumiczne, wtedy proponowałabym coś takiego: http://www.abcfitness.pl/silownia/domowa_silownia_-_zestawy/zestaw_obciazen_xylo... To już jest sporo obciążenia, myślę, że wystarczy Wam na długo :) Możecie też zaopatrzyć się w lżejszy zestaw, a dodatkowe obciążenie po prostu dokupić. Drążek wystarczy chociażby taki: http://www.abcfitness.pl/silownia/drazki_do_podciagania/drazek_rozporowy_sg-060_... Jeśli masz jeszcze jakieś pytania - chętnie odpowiem!

  6. super, dzięki! a jaka jest różnica między tymi bitumicznymi i żeliwnymi?

  7. Niewielka, bitumiczne mogą sie po jakimś czasie niby zniszczyć, ale jeśli będziesz używał w warunkach domowych i nie będziesz nimi rzucał na prawo i lewo to nic się nie stanie :P

  8. Żeliwne są trwalsze - przez to też droższe. Mają gwarancję dożywotnią i chyba nie słyszałam o przypadku żeby komuś się zepsuły ;) Bitumiczne natomiast są tańsze, ale potrafią się kruszyć - ale to też nie powinno nastąpić szybko, te dostępne w naszym sklepie mają gwarancję na 10 lat.

  9. super dzięki

  10. Budowanie masy mięśniowej, a także redukcja tkanki tłuszczowej, wymagają czasu. To naprawdę nie lada wyzwanie. Warto zadbać nie tylko o odpowiednią dietę, ale także o aktywność fizyczną, w tym także treningi siłowe. Równie ważną kwestię, a często zapominaną, są suplementy i odżywki. Ja ze swojej strony z czystym sercem mogę wam polecić odżywkę białkową tej firmy https://www.budujmase.pl/sklep/odzywki-bialkowe/biotech-usa-iso-whey-zero-500g/ . Będziecie zadowoleni z efektów, jakie otrzymacie.

  11. hej

  12. Osoby, które dość intensywnie ćwiczą i chcą szybko zobaczyć rezultaty, to powinny dobrze się odżywiać i przyjmować wystarczającą ilość białka, przy niewielkiej ilości tłuszczu. Ja swego czasu korzystałem z cateringu dietetycznego Wygodna Dieta, bo mają oni do zaoferowania m. in. dietę sportową - całkiem nieźle się ona sprawdza. Na https://www.wygodnadieta.pl znajdziecie sporo dodatkowych informacji. ;)

  13. Hej! A czy ktoś z was także ćwiczy plecy? Jak mam być z wami szczera, to co prawda ćwiczę już od dłuższego czasu, ale kompletnie zapomniałam o tej partii ciała. Muszę jak najszybciej nad nią popracować i po prostu wzmocnić swoje plecy. Na szczęście na stronie http://klataplecybarki.pl/cwiczenia-na-plecy-z-hantlami/ przeczytałam, że do ćwiczeń na plecy wykonuje się praktycznie tylko hantle, a same ćwiczenia są bardzo proste i efektowne. Czy to prawda? Jestem ciekawa waszej opinii na ten temat. Mam nadzieję, że w szybkim czasie uda mi się poprawić wygląd moich pleców.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij