Kochani w Was nadzieja pomóżcie.

  1. Witam Was serdecznie.
    Postanowiłam napisać o swoim problemie ponieważ wierzę że pomożecie mi i że dzięki wam zmieni się moje życie. Otóż od dawna borykam się z tłuszczem, którym pokryte jest moje ciało. Mam 158cm wzrostu.. Moja waga jeszcze ponad rok temu wynosiła 46 kg a to dzięki temu że łykałam tabletki Thermal Pro.Niestety one przyczynily się do mojej choroby tarczycy.Od tamtej pory jestem na hormonach. Moja waga dziś wynosi 62 kg. Obecnie jestem na leku zawierającym Levothyroxine sodium. Głównym problemem są dla mnie moje uda i posladki, które po hormonach nabrały "obrzydliwego " wygladu. Chyba mam najbardziej zaawansowane stadium cellulitu, gołym okiem widać guzy wyżyny i doliny zgrupowanego tłuszczu. Pupa też uległa zwiekszeniu i jst nieproporcjonalna do mojej figury.Mam 28 lat a od pasa w dól wyglądam jak 50 latka. Wstydze się tego , zazdroszczę moim koleżankom, które są szczupłe.Nie moge rozebrac się na plaży. Jak pozbyc się tego nienormalnego tłuszczyska. Chodziłam 2 x w tyg na aerobik - efekty zerowe, nie jem słodyczy, posiłki ograniczam. Organizm mój oporny jest na trening i ćwiczenia, na to nie reaguje. Czy polecicie mi jakiś naprawdę skuteczny spalacz tłuszczu , który będę mogła brać z moim lekiem, który pozwoli mi zrzucic kilka kilogramów

  2. Czesc
    Ja mam 31 lat, mialam podobny problem okolo poł roku temu. W pracy kolezanka odchudzala sie z herbalife i ja tez sprobowałam. jestem po kuracji schudlam około 5,4 kg przez miesiac, moj brzuch stal sie duzo mniejszy sporo cm rowniez spadlo mi z ud wiec naprawde warto. Mna sie opiekowała konsultantka z www.wellnesslife.com.pl Mam nadzieje ze moja wypowiedzia jakos pmoglam
    pozdrawiam

  3. Na pewno musisz dużo ćwiczyć, 40 min 4 razy w tygodniu to jest takie minimum! Mogę Ci polecić suplement 5fit energy + l-karnityna, który przyśpieszy działanie spalania niechcianego tłuszczu. Produkt sama brałam i jest bezpieczny.

  4. Wyjdźcie z tymi suplementami.. dziewczyna potrzebuje wyraźnej pomocy, tym bardziej że przez suplementy już zepsuła sobie zdrowie. Udaj się do dietetyka, następnie dobry trener personalny i z czasem efekty będa sie pojawiać, a co najważniejsze będa one stałe

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij