krwawienie po tabletce 72 po a tabletki antykoncepcyjne

  1. Dzień dobry moje pytanie dotyczy krwawienia które dostałam po tabletce 72 po.
    28 kwietnia współżyłam z partnerem, podczas stosunku partner skończył we mnie, na szczęście udało mi się już w ciągu 8 godzin zażyć tabletkę 72 po. Jestem młodą dziewczyna nie gotową jeszcze na macierzyństwo. Dziś tj.5 maja dostałam krwawienia/ miesiączkę. I moje pytanie brzmi : ponieważ w tym miesiącu miałam zamiar zacząć brać tabletki antykoncepcyjne nie wiem czy to krwawienie mogę zaliczyć jako pierwszy dzień cyklu i wziąć pierwszą tabletkę z paczki? Możliwe jest także że to krwawienie jest miesiączką ponieważ mniej więcej teraz miała u mnie wystąpić. Z góry dziękuje za szybką odpowiedź

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij