Odchudzanie brzucha

  1. Ja zaczęłam od dzisiaj Aerobiczna 6 Weidera :) zobaczymy jak długo wytzymam :D

  2. Życzę duuużo wytrwałości, bo nie jest lekko! :)
    Ale myślę, że sie opłacaaaaaaa

  3. witajcie mam 21 lat. moje dziecko ma juz pół roczku a ja tyje i tyje.. zblizam sie do wagi kiedy bylam w 9 miesiącu ciąży://
    w sumie to wiem ze sama jestem sobie winna bo jem nieregularnie czaqsem tylko raz na dzien:/ po prostu nie chce mi sie albo nie mam czasu i to tak.. stosuje tabletki anty i są one najwyraźniej źle dobrane.. chce zmienic tabletki albo je odstawic calkiem bo czuje ze to one mnie tak rozregulowały.. dzieki za rady dziewczyny milo ze mozna sie kogos poradzic kto ma podobne problemy
    pozdrawiam :)

  4. Dieta, ruch, zdrowy rozsądek-jak najbardziej się zgadzam! sam nad tym pracuję.
    TYLKO czemu w tych wszystkich artykułach mówi się: tłuszczyk, brzuszek, wałeczki itp. zamiast nazywać rzeczy po imieniu: sadło, bęben, zwały? to wg mnie hipokryzja mająca poprawić samopoczucie co niektórym zapuszczonym tłuściochom.
    Życzę nam wytrwałości w sportowych zmaganiach ze sobą!

  5. pomozcie mi jak mozna zgubic najszybciej brzuch i boczki ;/
    waze 53 kg wszystko inne mam ok ale brzuch i boczki masakra cos taniego i dobrego ..
    z Gory dziekuje .! :)

  6. Czy w ogolne myślicie ze jest jakis dobry sposób na to aby w miare szybko i skutecznie pozbyć sie problemu zwiazanego własnei z obwislym brzuszkiem.Ja nawet biore pod uwage jednen z zabiegów
    lipolizy.Nawet w czwartek ide na konsultacje do gabinetu Afrodyta w Blue City,aby zapytac na czym dokładnei polega ten zabieg.Bo musze Wam przyznac ,ze kremy i balsamy nie działaja.

  7. Witam wszystkich ;) Mam 27 lat i sporą nadwagę. Ale postanowiłam to zmienić. Zaczęłam chodzić na fitness i siłownię 3 razy w tygodniu, to tak na razie, bo potem chcę tam chodzić codziennie, tylko najpierw mój organizm musi się do tego przyzwyczaić. Kupiłam sobie parowar i teraz jem tylko jedzenie gotowane na parze. Co w tym najlepsze, naprawdę mi smakuje ;) W ciągu jednego miesiąca schudłam już 10 kg, a chcę jeszcze 20 kg. Wcale nie muszę się głodzić, jedyne co odrzuciłam całkowicie, to słodycze, nie słodzę też kawy i herbaty. Czuję się świetnie ;) ))

  8. a ja zapisałam się na aerobik 2 razy w tygodniu po godzinie=>>

  9. Mi pomógł masaż odchudzający
    straciłam brzuszek i z ud i tyłka ubyło
    mimo bulu (na początku) polecam

  10. Nie wiem czy tak naprawde ćwiczenia sa w stanie doprowadzic do tego aby nasz brzuszek był zupełnie gładki.

  11. najgorsze to są diety poprzez internet .
    Poprostu czytając niektóre komentarze ,
    to się w głowie nie mieści jak ludzie
    potrawią być naiwni, aż szkoda oceniać ich głupotę
    Zbyt szybka dieta i inny sposób jedzenia nie załatwią niczego.
    A wręcz przeciwnie drastyczne zmiany mogą spowodować efekt jo-jo
    O tym akurat nikt nie wspomniał.
    Zdjęcia oraz dobre rady powodują u unastolatek anoreksje,
    jednak nie omija to także dorosłych .
    Gdy widzę komentarz typu ,, ile trzeba kręcić hula-hopem "
    źle się robi ! .
    Ludzie ! . Najważniejsze jest ograniczenie
    5 posiłków dziennie, utrzymywanie prawidłowej wagi, ruch a nie odpoczynek po jedzeniu i nie zajadanie się na noc .
    To są podstawy jednak dalszą diete zaproponuje dietetyk, który sam ją dobierze .

  12. Ja też nie mogłam nic wskórać ćwiczeniami(aerobik,taniec,gimnastyka itd...)
    dlatego bardzo gorąco polecam masaże,po tygodniu musiałam szukać paska a, miesiącu musiałam kupować i przerabiać ciuchy na miejszy rozmiar

  13. dieta bardzo przyzwoita. tylko jest pytanie. mam 14 lat, waże 48 kg na 165 cm wzrostu. czy powinnam nadal chudnąć ? mam bardzi duże problemy z żolądkiem i nie wiem czemu czuje się dzieki temu dość otyła... wrzody żołądka, napuchnięta błona na żołądku i dwunastnicy to moje objawy. często po byle czym mam balonik zamiast płaskiego brzuszka... co mam robić ? prosze pomóżcie.

  14. eh.. brzuch jeszcze jako tako da się ładnie zrzucić i wyrzeźbić, ale jak wyrzeźbic wcięcie w talii?

  15. Ja odradzam A6W, za to 8 min ABS śmiało mogę polecić. Robiłam to i to i wyraźnie ABS lepiej działał.

  16. No to od jutra zaczynam. Nie wiem czy to coś da z moją figurą gdyż moja mama mówi, że ile bym schudła nigdy nie będę mieć płaskiego brzucha. Jednak uważam że warto próbować. Trzymajcie za mnie kciuki. :)

  17. Nie da się już dwa lata stosuję tę tietę lecz nic to bzdura !! -.-

  18. Mam 33 lata oraz urodziłam 2 lata temu dziecko. Niestety nie mogę schudnąć . ;/ Pomocy...

  19. Szukam diety, która pomaga odchudzić brzuch. Wiem, że powinnam się wystrzegać niektórych warzyw i słodyczy. Żuję asnax i jakoś daję radę. Zastanawiam się jakie są zalecane napoje, czy faktycznie powinnam zrezygnować ze wszystkich napojów, które są gazowane? Z góry dzięki za odpowiedź.

  20. odchudzam się na płaski brzuch

  21. DIETA ..... BRAK SŁODYCZY .... JAK WYTRZYMAĆ :( JAK KTOŚ UWIELBIA JEŚĆ
    A WAGA IDZIE Z 50KG NA 58 A MAM 168CM
    BRAKUJE MI BRATNIEJ DUSZY :(

  22. JA JEM CYNK ZMNIEJSZA ZAPOTRZEBOWANIE NA SŁOODYCZE :)
    I JEM ANANASA MAM 4 POSIŁI MAŁE

  23. Jak tak czytam te wszystkie wypowiedzi, to zastanawiam się czy to Wy mieszkacie na innej planecie, czy ja. Skąd takie podejście?



    u230326 - Nasze www:

  24. Super rady! Też dużo biegam i staram się zdrowo jeść. Wspomagam się również suplementem 5fit +energy l-karnityna na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. Pomaga jeśli się ćwiczy ;)

  25. Drogie panie odchudzanie proponuje zaczac od motywacji, jak potrzebujecie cos na motywacje, wpiszcie sobie w gogle: odchudzanie przed i po by sasetka

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij