odstający brzuch

  1. Witam wszystkich na forum. To mój pierwszy post.
    Postanowiałam napisać w celu uzyskania porady ponieważ niedawno zauważyłam, że mam odstający brzuch. Wcześniej ważyłam 52 kg, teraz ważę 55 kg przy 167 cm wzrostu. Być może jest to spowodowane tym, że pół roku temu odstawiłam cukier i zaczęłam jesć o wiele więcej ciast. Ogólnie mam szczupłą sylwetkę, ale ostatnio dolna partia brzucha jest "odstająca". Co powinnam zrobić aby mieć płaski brzuch.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

  2. Oprócz ławewczki skośnej mozesz także wykonywac zwykłe brzuszki,to cwiczenie skutecznie pomaga zrzucic tuszcz z brzucha oraz rzeźbi sylwetkę. Taka ławeczka byłaby po prostu bardzo wygodna i pomocna w wykonywaniu brzuszków.

  3. Twoja waga jest w porządku, a wzmocnisz brzuch w taki sposób:
    połóż się płasko i unoś obydwie nogi wyprostowane w górę, mięśnie niesamowicie pracują, lepsze to od brzuszków

  4. ławeczka skośna jest dobra dla mężczyzn. Ja tam wolę piłkę do fitness- przynajmniej podczas brzuszków nie obciążam kręgosłupa.

  5. Oprócz brzuszków - warto też poświęcić czas na hula hop. Dobrze pomaga wyrzeźbić sylwetkę.

  6. mam ten sam problem, ale od jakiegos czasu robię brzuszki. mam nadzieję, że pomogą :)

  7. Może jest to spowodowane jedzeniem dużej ilości węglowodanów (ciasta).Taka dieta bardzo żle wpływa na objętość naszego brzucha powoduję wzdęcia.Na początek zmieniłabym dietę.Jeżeli nie możesz sobie odmówić ciast to jedz je np. raz w tygodniu po małym kawałku.Pomogą na pewno też ćwiczenia Kardio spalające tłuszcz i siłowe ujędrniające.

  8. odświeżam wątek, bo mam bardzo podobny problem.. :( nie słodzę, nie jem ciast ani innych słodyczy, ale mój brzuch wcale się nie zmniejszył, w dalszym ciągu jest “odstający” Co mogę zrobić? (dodam, że brzuszki odpadają, mam problem z kręgosłupem :/)

  9. mam podobny problem. Nie wiem co mam zrobic, a ostatnio koleżanka powiedziala, że ja mama figurę “w genach” i nic nie dam rady zrobić z tym odstającym brzuchem, tak jak ona. i szczerze mówiąc mnie to zdołowało, bo ja jednak marze o ładnej i smukłej figurze.. :( a na pewno nie z odstającym brzuchem :(

  10. współczuję dziewczyny, to musi być kiepsko :/ ja miałam takie problemy ale z boczkami, niby dałam radę, ale w dalszym ciągu bacznie sie obserwuje i ciągle pamietam moje ogromne boczki.. ZGROZA! ale ja je zrzuciłam głownie dzieki cwiczeniom skrętnym, nawet raz robiłam ćwiczenia z chodakowska (spoko polecam, chociaz ja ciwczyłam bez dźwięków) i powiem wam że walka z samymi boczkami troche trwała, ale teraz przynajmniej mam motywacje, żeby sie pilnować :D No i też nie jem słodyczy

  11. No, musiała ta walka długo Ci zająć, bo tłuszczu nie spala się miejscowo.. więc jak chcesz zrzucić z boczków to powinnaś zacząć od niezłego cardio… ;)

  12. Przede wszystkim nie należy jedynie wyeliminować węglowodanów, choć rzecz jasna to bardzo właściwe zachowanie. Równie ważne, by dieta zawierała zrównoważone posiłki, a więc zawierające produkty z każdego poziomu piramidy żywienia oraz ruch. Najlepiej treningi rozpocząć od treningu ogólnorozwojowego, a następnie skupić się na dolnych partiach mięśni brzucha. Tylko pamiętajcie, że nie od razu Kraków zbudowano – tak samo jest z Waszą kondycją. Jeśli wcześniej zbyt wiele nie ćwiczyłyście to nie powinnyście od razu zaczynać od dwóch godzin ciężkiego treningu. Najlepiej zacząć delikatnie a w miarę upływu czasu zwiększać intensywność ćwiczeń, by już od pierwszego dnia nie nabawić się kontuzji. Pamiętajcie również o rozgrzewce i diecie (która stanowi aż 70 % sukcesu!): najlepiej wyeliminować z niej produkty przetworzone takie jak słodycze, chipsy czy gazowane napoje, czy inne gotowe produkty. Trzymam kciuki za wasze sukcesy!

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij