Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych

  1. Czytając Wasze historie widzę moje życie. Co prawda biorę tabletki dopiero sześć lat, ale zaczęłam mając lat 17. Od samego początku było super, z moim narzeczonym spokojnie kochalismy się nie martwiąc się o zajście w ciążę, okres w końcu miałam 'na czas', bo często miałam tak że potrafił spuścić się nawet o kilka miesięcy ... Ale teraz jest jakaś tragedia, musiałam powiększyć dawkę hormonu ponieważ organizm zaczął domagać się coraz wIęcej... Mój ginekolog mówił że to normalne i że nie mam się tym martwić. Wypadają mi włosy (ale to można przeżyć), gorsze jest wahanie nastroju, zwłaszcza w negatywnym znaczeniu. Nie potrafię się cieszyć, nie mam na nic siły, cały czas bym spała, nie wspomnę o seksie, bo jego Tak naprawdę nie ma. Mam zamiar odstawić zza tydzień tabsy bo mam już tego dość. W tym roku wychodzę za mąż i chce normalnie żyć, normalnie cieszyć się tym wszystkim co mnie spotyka.
    Wydaje się że top tylko tabletka, Ale ona dużo zmienia, a Przede wszystkim zmienia człowieka i jego emocje.
    Dodam Wam jeszcze że ostatnio mam trak, że potrafię płakać podczas zwykłej rozmOwy nawet z obcą osoba .. top jest straszne

  2. To ja biorę tabletki już około 9 lat, pierwsze miały dużą dawkę hormonu na pewno z tego co pamiętam bo leczyłam też pcos, potem była przerwa na ciążę i dziecko a teraz niedawno znowu wróciłam do tabletek, tym razem to belara, z dużo mniejszą ilością hormonów bo tak zdecydowała ginekologa, mówiła że warto zacząć od pigułki która ma mało hormonów i są one zbliżone do naturalnych więc dobrze tolerowane. Jak na razie czuje się idealnie i przede wszystkim mam znowu piękną cerę bo w ciąży bardzo się męczyłam z łojotokiem

  3. Ja dopiero zaczynam bo od miesiąca biorę tabletki vines i jak na razie też czuję się bardzo dobrze, to są tabletki z minimalną dawką hormonów więc nie mam obaw że jakieś sensacje jeszcze mogą wystąpić.

  4. @Kasia strasznie, ale to naprawde strasznie Ci współczuję... czytając Twojego posta mam wrażenie że powoli wpadasz w stan depresyjny... nie będę pisac banałów, ale naprawdę wiem jak się czujesz i co czujesz... 2 lata próbowałam sie "przystosować" do hormonów i zacząć z nimi współpracować no ale nie... prawie rozstałam się z facetem, bo przecież o chęci na seks też nie bylo mowy. Zdecydowanie odstaw i spróbuj czegoś innego... jesli nie prezerwatywy to może czegoś na stałe? Słyszałaś o wkładkach hormonalnych levosert?Mają wiele zalet bo nie tylko działają jako środek antykoncepcyjny, ale też zmniejszają bóle miesiączkowe i obfitość krwawienia. No mnie się udało, dlatego polecam i Tobie ;p Pozdr i powodzonka

  5. a badania ? Robił Wam ginekolog na stężenie hormonów ? Bo to co piszecie to cos potwornego.. i kwestia źle dobranych pigułek.. Ja miałam badania robione i stosuję vines z niską dawką hormonów i jest ok.

  6. najważniejsze jest to,żeby pigułki były dobrze dobrane, tak jak ktoś tutaj napisał, mi tak ginekolog dostosował pigułki vines, po których czuje się świetnie :)

  7. Sama odczuwam ostatnio brak ochoty na seks spowodowany odstawieniem tabletek :(

  8. Brak ochoty na seks w długoletnich związkach nie jest niczym dziwnym. Działa tutaj zjawisko rutyny. Jesli przez długi czas uprawiamy seks w ten sam sposób to nic dziwnego, ze nie za bardzo nam się chce go uprawiać. Co polecam
    wypróbować sobie wibrator
    kupić sobie sexy bieliznę
    obejrzeć sobie jakiś film erotyczny (porno może byc bardzo podniecające) https://www.sexrura.pl - na stronie jest wiele filmików porno, również dla dwojga ;)

    Albo po prostu wyluzować się i wybrać we dwoje na wakacje bez dzieciaków ( tak aby spędzić czas jedynie w dwie osoby)

  9. bmajka a czemu odstawilas tabletki? Z tego co wiem to po odstawieniu organizm potrzebuje czasu by wyrownac poziom hormonow i to powoduje niskie libido.. wiele problemow zwiazanych z nieprawidlowo dobranymi tabletkami da sie zniwelowac zmieniajac poprostu tabletki. moje libido i intensywnosc krwawienia byly na jednych tabletkach straszne.. myslalam wtedy o odstawieniu ale ostatecznie po rozmowie z lekarzem zmienilam je na vines i tutaj wszystkie problemy ustaly :)

  10. A ja uważam, że problem z brakiem libido może być wynikiem źle dobranej antykoncepcji. Ja biorę Orlifique, nie jestem już nastolatką dawno, a tego typu problemów nie zaobserwowałam ;)

  11. Dokładnie, masz rację! Nawet czytałam ostatnio taką http://antykoncepcjanamiare.pl/pigulka-odbiera-ci-ochote-na-seks-zmien-tabletki/ publikację na ten temat, nie trzeba wcale rezygnować z tabletek, często jest tak że wystarczy je zmienić

  12. czesc

  13. zamiast antykoncepcji hormonalnej warto zainteresować się urządzeniem typu komputer cyklu: np. Persona: https://www.apo-discounter.pl/monitor-plodnosci-persona-1szt-pzn-09760149 który określi dni płodne i niepłodne, a przede wszystkim jest to bezpieczna metoda antykoncepcji

  14. tutaj również inny typ tego modelu postępowania:

    Lady-Comp dla Ciebie to...
    Doskonała diagnoza faz płodności
    bardzo wysoka dokładność (99,5%) •
    bez skutków ubocznych•
    przyjazna dla zdrowia•
    prawie dla każdej z nas!•
    Ikona zegar
    Monitoring
    Cyklu
    wiesz kiedy jesteś płodna•
    zabezpieczasz się wtedy, kiedy musisz•
    znasz dokładnie dni płodne•
    kontrolujesz swoją płodność•
    Ikona serca
    Planowanie
    ciąży
    dokładne wskazanie owulacji•
    prognoza całej fazy płodnej•
    prognoza płci dziecka•
    funkcja testu ciążowego•
    Dlaczego warto stosować?
    Zdrowie i bezpieczeństwo
    Zdrowie jest bezcenne, a komputery cyklu to urządzenia diagnostyczne, które umożliwiają Ci zdrowe i bezpieczne kontrolowanie płodności bez wpływu na Twój organizm. Jesteś płodna tylko kilka dni w cyklu, więc zabezpieczaj się własnie wtedy! Lady-Comp precyzyjnie diagnozuje płodność i wskazuje Ci, kiedy jesteś płodna. Tylko do Ciebie zależy, jak wykorzystasz tą wiedzę. Bez skutków ubocznych, w ekologiczny, łatwy i przyjazny dla zdrowia sposób możesz diagnozować swoje dni płodne i niepłodne. Sama wiesz najlepiej jak wykorzystasz tą wiedzę.
    BEZ PIGUŁEK BEZ HORMONÓW ZDROWO I SKUTECZNIE
    Potwierdzona-skuteczno%C5%9B%C…
    Najwyższa skuteczność
    Komputery cyklu Lady-Comp i Pearly zostały przebadane w Polsce już dwukrotnie. Jako jedyne na rynku posiadają wiarygodne badania potwierdzające ich wysoką dokładność wynoszącą 99,5% i indeks Pearla na poziomie 0,5. Takie wartości osiągane są tylko przez metody hormonalne! Ponadto, jako urządzenia diagnostyczne, posiadają świadectwo wzorcowania, które stwierdza najwyższą precyzyjność i stabilność wykonywanych pomiarów. Wysoka skuteczność Lady-Comp została potwierdzona także przez Polskie Towarzystwo Ginekologiczne w wystawionej opinii.
    Badanie Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego
    Udane życie seksualne
    Hormony zawarte w pigułkach ograniczają libido kobiet. Stosowanie prezerwatyw może wpływać na ograniczenie zadowolenia partnerów. Dzięki Lady-Comp nie musisz stosować metod hormonalnych, a prezerwatywy stosujesz tylko w dni płodne. Twoje życie seksualne jest pod pełną kontrolą urządzenia, które na bieżąco analizuje Twój cykl i wskazuje kiedy jesteś płodna. Dzięki temu Ty i Twój partner możecie się cieszyć udanym pożyciem. Przeczytaj dalej, jak jest to możliwe? Chcesz wiedzieć więcej? Napisz lub zadzwoń do nas.
    Chcesz wiedzieć więcej?
    Poznaj działanie
    Lady-Comp ...

  15. Ta historia brzmi, jak źle dobrana pigułka albo zmęczenie materiału. Może warto na chwilę odstawić, zrobić badania i dobrać ponownie? Ja tam miałam zanim mi zmienił na vibin i bardzo go sobie chwalę.

  16. U mnie tez wystąpiły objawy depresyjne, ale dopiero po 1,5 roku. Wcześniej czułam się super, oprócz tego, ze miałam masakryczne wahania nastrojów. Agresja, libido podwyższone o 1000%, to było aż nie do wytrzymania. Nic nie dawało mi ulgi. Po 1,5 roku deprecha, ogromne wahania nastroju, totalnie nie czuje się sobą, jestem jak zombie, nie cieszy mnie nic, na nic nie mam siły, na dole sucho, łydki bolą (pomimo tego, ze badania krzepliwości wyszły w normie, jednak dużo spadły od roku...). Odstawiam. Liczę na powrót swojej osobiści - energicznej i cieszącej się z życia. Obym nie została łysa bo włosy od zawsze mam liche :)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij