Odżywki na siłę

  1. Jeżeli chodzicie obecnie na siłkę, ale efektów jak nie było, tak nie ma, nie pozostaje mi nic innego jak polecić Wam przeczytanie tej stronki do samego końca. Wierzę, że dzięki mnie odmienicie swoje życie, podobnie jak ja odmieniłem swoje. Pamiętajcie – nie ma nic za darmo. Żeby coś osiągnąć, musicie zrobić coś więcej, niż tylko siedzieć przed komputerem. Nie będę jednak wymagał niczego poza kilkunastoma sekundami. Niemożliwe? Czytajcie dalej, a na pewno zmienicie zdanie na ten temat!

    Zapraszam na stronę www.suplementynasile.com.pl

  2. Zaczęłam dużo ćwiczyć i brakowało mi sił. Poczytałam trochę w necie że mój organizm musi się regenerować. Dlatego kupiłam sobie 5fit energy + odnowa. Pomogło :) Polecam robić również 2 tygodniowe przerwy w ciągu roku, jeśli się codziennie ćwiczy :)

  3. Właśnie ważna jest regeneracja organizmu. Ja słyszałam, że jak się trenuję tak codziennie to trzeba robić takie przerwy na regenerację. A co dokładnie zawiera ten suplement 5fit energy+odnowa? Bo tak się zastanawiam :) Brałam z tej serii spalacz tłuszczu i pomogło. Jestem ciekawa czy ja też mogę brać ten suplement na regeneracje :)

  4. Na siłę to najlepsze jest jedzenie a nie jakieś suplementy...

  5. Na pewno suplementacja może okazać się przydatna przy ćwiczeniach na siłowni, czy też każdej innej aktywności fizycznej, jednak na pewno nie zastąpi ona odpowiednio dobranej diety. Na pewno takie specyfiki jak http://glutamina-odzywki.pl/spalacze-tluszczu/l-karnityna/activlab-carnitine3-12... , mogą pomóc w utracie wagi, a przy czym wpływają na ogólne wzmocnienie mięśni, jednakże przy treningu siłowym trzeba pamiętać także o dostarczeniu organizmowi odpowiedniej ilości białka i węglowodanów.

  6. O tłuszczach też nie można zapominać, mimo że mass media je pokazują w złym świetle

  7. miałam ten sam problem, ale znajomy polecił mi suplementy z hepatica.pl :) od tamtej pory stosując odpowiednią dietę i suplementację ćwiczy mi się dużo lepiej :) poszukaj tam czegoś dla siebie, jestem pewna, że coś znajdziesz ;)

  8. osobiście uważam ze na siłę to tylko kreatyna i białko ewentualnie które jest no poniekąd podstawą przy stosowaniu każdego rodzaju innych odzywek :) dlatego my zdecydowaliśmy się na wysoką jakość (w naszej ocenie) https://sklep.kfd.pl zamawiamy z tego sklepu i ja do treningów i siostra witaminy na wzmocnienie, jest spoko więc śmiało polecam ;)

  9. Należy pamiętać przede wszystkim, że żeby mieć optymalne efekty należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych elementów, które są wydaje mi się często pomijane, a przynajmniej ciężar jest przenoszony na inne rzeczy. Przede wszystkim podstawą jest odpowiednie żywienie. Mam tutaj na myśli takie, które da nam wszystkie niezbędne składniki odżywcze, w tym również tłuszcze które są często unikanie. Brak tłuszczy w diecie powoduje, że część składników mineralnych w ogóle nie będzie rozkładana, bo rozkładają się one w tłuszczach. Należy też pamiętać, że suplementy jak sama nazwa wskazuje, są po to, żeby uzupełniać Naszą dietę, więc przede wszystkim dobrze ułożona dieta a później suplementy, nie odwrotnie. Chociaż jeśli chodzi o te drugie, to również wśród nich lepsze i gorsze. Wg mnie najlepsze będzie białko w proszku jak to https://www.goonnutrition.pl/pl/c/Odzywki-bialkowe/1 ponieważ rozpuszczone w wodzie jest ono najłatwiej przyswajalne przez organizm, co ma duże znaczenie po treningu, kiedy dostarczamy organizmowi budulca. Dobrym dodatkiem będzie też kreatyna. Poza tym należy pamiętać o różnorodności treningu. Czytałem niedawno biografię Arnolda Schwarzenegera i on miał system, że za każdym razem wykonywał inne ćwiczenia, zmieniał ciężar, tj. raz ćwiczył maksymalnie ciężkim a innym razem na jak największą ilość powtórzeń, tak żeby mięśnie miały zawsze szok, nie były przygotowane na taki trening, dzięki czemu musiały się dostosować i rosły szybciej, unikał w ten sposób stagnacji. Ostatni punkt to regeneracja i systematyczność, czyli nie wszystko od razu i daj też czasami mięśniom odpocząć.

  10. Aby mieć siłę to oczywiście trzeba mieć mięśnie. Wiec przyrost masy mięśniowej jest nieunikniony, a wręcz konieczny. Ja zdecydowałam się na odżywki bcaa http://www.bcaaxplode.pl/. Pomagają w szybkiej regeneracji, przyrostu mięśni i redukcji cellulitu. Zauważyłam że moja wytrzymałość podczas treningu również się zwiększy. Ćwiczę ciężej i dłużej! Jestem bardzo zadowolona. Kojarzy ktoś te odżywki?

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij