Otręby - wady i zalety

  1. uwielbiam otręby!

  2. Mhhh otręby! Mniam .. właśnie je jem !

  3. Matko droga- 3 ŁYŻKI?!?! To ja jem pół opakowania *.* ...a tam, raz sie żyje :)

  4. no wlasnie, jak to jest, ja jem dzien w dzien okolo pol paczki otrebow: mieszanka owsianych, pszennych i zytnich a dodaje je do zupy krem na przyklad brokulowej. moge pochlaniac taka ich ilosc ?? ?

  5. zaczytałam się w Waszych komentarzach podczas wcinania otrębów i zamiast trzech łyżek zjadłam 3/4 paczki ;)

  6. Trzeba pamiętać tylko, żeby nie przesadzać z ilością błonnika spożywanego w ciągu dnia, a otręby mają go sporo! ;)

  7. placuszki:
    otręby + tapioka - namoczyć w zimnej wodzie z odrobiną oleju, dobrze zasolić.
    Po pół godziny rozgnieść na papkę i smażyć na suchej patelni, mocno rozgrzanej. Placuszki wielkości łyżki stołowej - podawać z kefirem
    Ogólnie każdy węglowodan powinien być połączony z solą, żeby żołądek nie miał problemów z trawieniem.

  8. Może i otręby to bogate źródło błonnika. Ale mój błonnik witalny w 100g produktu ma aż 68g błonnika. Polecam wszystkim szukającym mądrych i łatwych rozwiązań.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij