Powrót do dawnej sylwetki

  1. Witam , zalogowałam się tu ponieważ zupełnie nie spodziewanie trafiłam na to Forum i chcę także podzielić się moim doświadczeniem związanym z "dietą", chociaż wolałabym używać określenia zmiany żywieniowe, gdyż wydaje mi się , że jest to klucz do sukcesu ...aby traktować tę rzecz jako coś normalnego, a nie wyrzeczenie ból i mękę .
    A więc moja historia zaczęła się dość banalnie obecnie mam 20 lat więc jestem młodą osobą dlatego też postanowiłam  wziąć się za siebie zanim będzie za późno ;)
    Jako nastolatka od x lat do 16 byłam osobą bardzo aktywną nie mówiąc o typowych grach zespołowych dla dzieci byłam także do 16 roku życia sprinterką, ogólnie zajmowałam się lekkoatletyką .
    Niestety zrezygnowałam z biegania z powodów zdrowotnych przewlekła kontuzja , potem doszłam do wniosku, że jestem już za stara na ten sport , a więc tak do dziś jadłam wszystko robiłam nic aż nadszedł czas, że mimo lekkiego "narcystyzmu" doszłam do wniosku , że powoli staczam się na drogę nadwagi !
    Obecnie jestem już 2do tyłu  i kilo do przodu masy mięśniowej ;) ale jeszcze 8 przede mną albo i więcej
    Moja waga sięgała 60-62kg w zależności od diety i pory roku przy wzroście 1,59... więc nie jest tragicznie wyglądam w miarę "normalnie" natomiast biorąc pod uwagę, że kiedyś miałam pięknie wyrzeźbiony brzuch i umięśnione nogi bez grama tłuszczu uważam to za "tragizm"
    Ludzię spotykając mnie na ulicy nie dość , że nie rozpoznają mojej osoby to mówią "ale przytyłaś"
    ALE chodzi o moje samopoczucie przede wszystkim.
    Wiem , że nie jestem gruba...ale wiem także, że jeżeli nie zmienię swojego trybu życia to będę
    Mam sylwetkę typowego biegacza dlatego też tłuszcz odkłada mi się w miejscach od pasa w górę , czyli dość szerokie plecy i brzuch-boczki trudne do zrzucenia , nogi są szczupłe , WIĘC obrałam drogę wysiłku fizycznego.
    Mój tryb życia mimo wszystko opiera się na pracy fizycznej , więc trening min/ 4x tygodniu
    Przez ostatnie tygodnie było to wysiłek x5, x6 dlatego tez odczułam lekkie przemęczenie
    Zaczęłam od jazdy na rolkach typu fitness ... jeżdżę ok 1-1,5h bez przerwy biorąc pod uwagę, że robię to po Wrocławiu nie jest dość łatwe, trasy te same do znudzenia , dlatego też muszę zmienić dyscyplinę na kolarzówkę, aby nie dać mojej psychice odczuć znudzenie i braku radości z wysiłku
    Następnie doszedł - trening fitness-aerobik- domowy
    ćwiczenia wytrzymałościowe aerobowe
    i doszło bieganie
    Na obecny czas, wczorajsze bieganie plus  15 minutowy wysiłek siłowy wyniósł mnie ok 1,15' biegania
    przedwczoraj było to 4km samego biegania na podwójnym tempie
    ...dziś zamierzam zrobić ćwiczenia wytrzymałościowe ok 1h

    Jestem osobą nie zorganizowaną więc zamierzam założyć zeszyt i prowadzić rozsądnie trening podzielić na godziny na odpoczynek
    Jeśli chodzi o zmiany żywieniowe rezygnuję z tłuszczów typowych dla białka zwierzęcego ... roślinny ograniczony , i ograniczenie słodyczy
    Nie układam żadnych diet uważam, że to męczarnia i strata czasu- dla mnie , gdyż jak mówię ja nie chcę schudnąć i walnąć wszystko w cholerę, a przede wszystkim chce zmienić swoje życie i już zawsze prowadzić taki tryb życia jak dziś
    Dlatego też ważną zasadą w mojej "diecie" jest zasada ŻP czyli żryj pół i nie najadaj się oraz nie chodź głodnym bo jak wiadomo obowiązkowe 4 posiłki dziennie ! Dla nie świadomych nie jedząc spowalniamy metabolizm dlatego też zjedzone przez nas kalorie zamieniane są na tłuszcz
    Duży plus to to , że jako studentka jem dość mało i nie jem pieczywa
    zamiast tego pieczywo chrupie biedronkowe :D
    Lecz wracając do rodziców na weekedny nie odmawiam sobie chlebka ;)
    Marzę o sylwetce fitnesowej czyli ładnie wyćwiczone rączki nóżki i brzuszek dlatego tez wagę zamieniam na centymetr, gdyż zdaję sobie sprawę , że masa mięśniowa będzie szła do góry , a że mięśnie są cięższe od tłuszczu to waga będzie także szła w górę (m)i w dół (t), więc najlepszym sposobem będzie użycie cm
    Jak tam z wami ?
    Czy byłaby jakaś chętna osoba, która chciałabym ćwiczyć razem ze mną na terenie Wrocławia
    Ps. zastanawiam się nad Therm Line forte gdyż mam okazję kupić za parę złotych od znajomych , ale nie wiem czy mi to nie zaszkodzi , czy ktoś z was używał i może się podzielić swoim doświadczeniem?
    Powiem także, że biorę takie suplementy diety jak wszelkie witaminy abce,,,b12 b6 itd.cynk, żelazo perłę inków  plus kapusta w kapsułkach
    Pozdrawiam i życzę SUKCESU!

  2. Od lat zmagałam się z moimi kg! Próbowałam różnych sposobów na pozbycie się nadwagi, ale waga wracała. Aż wreszcie ktoś polecił coś rewelacyjnego!Nawet nie wiem kiedy zgubiłam te kg, wiem tylko ze nie glodowalam i jadłam ulubione moje potrawy a chudłam. Waga nie wróciła :) Chcesz się dowiedzieć więcej? zajrzyj
    idealnafigura.com/gberes

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij