przysiady ze sztangą

  1. chciałam się dowiedzieć czegoś na temat przysiadów z obciążeniem u kobiet; niektórzy trenerzy mówią, że to świetne i tylko z obciążeniem zlikwidujemy cellulit, ale słyszałam też opinie, że rośnie od nich tyłek i uda...

    jakie macie doświadczenia z przysiadami? Dodam, że dużo biegam i przygotowuję się do startu na 20 km

  2. Czy tam zlikwiduje cellulit to nie wiem, pewnie trenerzy tak mowia bo wiedza, ze chcemy sie go pozbyc, wiec mowia co chcemy uslyszec, a moze zadziala.

    Ja nie robie ich zbyt wiele, obciazenie? Raczej niepotrzebne? Bo po co nam obciazenie, warto robic powiedzmy ponad 25 powtorzen, rowniez wykroki sa niezle, mozna wziac hanteli do rak niewielkie, zawsze to troche i rece popracuja.

    Podziękowali (1):

  3. Sztanga dla kobiety?...e nie, to takie mało kobiece. na pewno wyrobią się mięśnie pośladków i ud. no ale co się komu podoba ;) mi się to nie podoba :)

  4. sama się zastanawiam czy lepiej z obciążeniem, czy może bez?

  5. Wszystko zależy od tego jaki mamy cel :)

    Raczej dla kobiet jeśli żadnych celów sportowych i siłowych nie mają to bez obciążenia można robić.

    Najlepiej tak po 25 powtórzeń w przysiadach i dołożyć różne wykroki itp. nie zapominajmy również o bieganiu, mamy różne skipingi, biegi pod górkę.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij