Skuteczny trening

  1. Witam, chciałabym skonsultować z forumowiczami plan treningu jaki stosuję od 3 tygodni. Moim celem jest zrzucenie ok.5kg i zwiększenie wytrzymałości mojego organizmu (przez pół roku trenowałam wioślarstwo,teraz zarzuciłam treningi z powodu wyjazdu). A więc zaczynam rano od 20min. na bieżni: stałe tempo 9km/h lub zmienne interwały - szybki marsz przez 1,5min. (6km/h) na przemian z szybkim biegiem 1min. 14km/h. Później ćwiczenia na partie brzucha i rozciąganie. W sumie rano spędzam 40min. na siłowni, ponieważ na tyle mogę sobie pozwolić. Wieczorem robię pełniejszy trening: 20min. bieżni wg wcześniejszego planu, później trening kształtujący, później znowu 20min. bieżni i rozciąganie. W sumie wychodzę z sali po 1,5h.

    Co myślicie o takim treningu? Co mogłabym poprawić? W jaki sposób mogłabym urozmaicić te ponad 2h dziennie na siłowni?

  2. Próbuj :) Daj znać jak efekty!

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij