Skuteczny trening

  1. Witam, chciałabym skonsultować z forumowiczami plan treningu jaki stosuję od 3 tygodni. Moim celem jest zrzucenie ok.5kg i zwiększenie wytrzymałości mojego organizmu (przez pół roku trenowałam wioślarstwo,teraz zarzuciłam treningi z powodu wyjazdu). A więc zaczynam rano od 20min. na bieżni: stałe tempo 9km/h lub zmienne interwały - szybki marsz przez 1,5min. (6km/h) na przemian z szybkim biegiem 1min. 14km/h. Później ćwiczenia na partie brzucha i rozciąganie. W sumie rano spędzam 40min. na siłowni, ponieważ na tyle mogę sobie pozwolić. Wieczorem robię pełniejszy trening: 20min. bieżni wg wcześniejszego planu, później trening kształtujący, później znowu 20min. bieżni i rozciąganie. W sumie wychodzę z sali po 1,5h.

    Co myślicie o takim treningu? Co mogłabym poprawić? W jaki sposób mogłabym urozmaicić te ponad 2h dziennie na siłowni?

  2. Próbuj :) Daj znać jak efekty!

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij