Suplementy - co i kiedy brać

  1. J74 Najistotniejsza w odchudzaniu jest motywacja moje drogie panie, ja codziennie ogladam metamorfozy przed i po odchudzaniu i daje mi to powera do cwiczen, kto chce tez troche motywacji niech poszuka w goglu: odchudzanie przed i po by sasetka

  2. jedyny suplement który biorę ostatni regularnie to lutezan, ma w składzie luteinę która bardzo dobrze działa na wzrok, oprócz tego cynk, który też pomaga. WArto o wzrok dbać bo jednak czasami ciężko odwrócić nasze zaniedbania, ja sam jestem zły na siebie że nie czytałem przy dobrym swietle o wada mi się powiększyla po tym

  3. Nie polecam wierzyć dokładnie w te wszystkie reklamy suplementów. Jak sami widzicie jest ich bardzo wiele. Nie zawsze jednak to co jest w reklamie pokrywa się z rzeczywistością :)

    Sama kiedyś łykałam rózne suplementy, osatnio jedynie błonnik ( ten na bazie babki ponieważ jest najlepszy - dla zainteresowanych fibra vitale ) . Miałam lekkie problemy trawieniem, pracą jelit. Teraz nie mam. Wszystko się ustabilizowało w czasie.

  4. Błonnik bardzo dobra rzecz. Chociaż czytałam kiedyś,że warto jest zwiększyć w diecie jeszcze ilość warzyw. Jeść o wiele więcej warzywek świeżych oraz gotowanych ponieważ to również bardzo dobrze wpływa na stan naszego organizmu , to ,ze jesteśmy najedzeni, ogranicza zaparcia.
    Co do fibra vitale to w jakiej to jest formie?

  5. W formie suszu :) I taka włąśnie mi osobiście najbardizej odpowiada. Tabletek nie jestem w stanie połykac ( dlatego też zdecydowałam się na susz).
    Potem dopiero doczytałam,że tak naprawdę tabletki nie są skuteczne, o wiele lepsze działanie ma susz ( tabletki to raczej placebo).

  6. A ja właśnie wolę tabletki i się wspomagam jeśli chodzi o odchudzanie http://thermline.com.pl/therm-line-fast nie lubię za to pić takich rzeczy jak pokrzywa, zielona kawa czy herbata, nie ma to jak czysta woda

  7. Ja z podobnym problemem poradziłem sobie biorąc tabletki.Dobrze sprawdzają się tabletki IQMAN.Co ważne tabletki są bez żadnych chemicznych wspomagaczy.

  8. Od kilku tygodni biorę po 2 tabletki dziennie i zauważyłam, że moja sylwetka się zmienia. Po wejściu na wagę okazało się że ubyło mi już prawie 2 kg. Te tabletki oczyszczają organizm z toksyn, dzięki czemu łatwiej było mi spalić tkankę tłuszczową, na prawdę polecam :D

  9. Najpierw musicie ustalić, czego Wam w organizmie brakuje. W kapsułkach można dostać praktycznie wszystko - nawet solgar żelazo: https://byhealth.pl/solgar-gentle-iron-zelazo-20-mg-90-kapsulek . Żelazo odgrywa bardzo ważną funkcję w organizmie i jego niedobory mogą dać o sobie znać bardzo dokuczliwie.

  10. Sama stosuję suplementy diety, a także odżywki białkowe na masę. Jednak przyznam wam szczerze, że będę musiała ograniczyć ich ilość. Nie sadziłam, że nadmiar takich odżywek może mieć zły wpływ na nasz organizm. Jak widać, wszystko jest dobre, ale z umiarem. Przeczytałam ten artykuł http://suplenamase.pl/odzywki-na-mase-miesniowa-bez-cwiczen-czy-ma-to-sens/ i dał mi naprawdę wiele do myślenia. Myślę, że wy także będziecie zainteresowani tym tematem.

  11. Jak myślicie, jakie tabletki na pamięć sprawdzą się najlepiej? Zaglądałam do drogerii internetowej By Health i widziałam spory ich wybór: https://byhealth.pl/pamiec-i-koncentracja . Nie wiem jednak, na co najlepiej się zdecydować. Doradzicie mi coś w tej kwestii?

  12. http://zapleczegraficzne.pl/wizualizacje-3d/wizualizacje-produktow/

  13. Suplementy w wielu przypadkach warto stosować, choć według mnie najważniejsza i tak zawsze będzie dieta, w której prowadzeniu pomóc mogą na szczęście firmy dostarczające catering dietetyczny. Moim faworytem jest przede wszystkim Wygodna Dieta, której dietę stosuję już od jakiegoś czasu. Tutaj macie adres stronki https://www.wygodnadieta.pl - może Wam się przyda.

  14. ja suplementów nie stosuję, pomagam sobie tylko w nawodnieniu, bo mam straszny problem żeby regularnie pić wodę. Dlatego zawsze sobie rozpuszczam smakowy orsalit(moim dzieciom też go podaję) i w tedy mam pewność,że moja gospodarka wodno - elektrolitowa jest uregulowana.

  15. Najważniejsza jest dobrze zbilansowana dieta, suplementy to tylko dodatek. Gdy w posiłkach dostarczysz to czego Ci potrzeba, suplementacja nie już potrzebna. Polecam Ci catering dietetyczny https://nutridieta.pl/, gdzie możesz dobrać odpowiednią dla siebie dietę, wykluczając składniki, których nie tolerujesz bądź nie chcesz jeść.

  16. Są różne suplementy, nawet na rozciąganie penisa - http://moje-sposoby-na-powiekszanie.zohosites.com/blogs/post/rozciaganie-penisa :)

  17. ktos kiedys pil Yerbe? ponoc to calkiem dobre na zdrowko :D

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij