tabletki anty

  1. Witam, od 5 miesiecy biorę tabletki Vibin mini, przzy 5 opakowaniu w trakcie brania tabletek z 3 tygodnia pojawiło sie plamienie po czym nastąpiło krwawienie, teraz jestem przy 2 tabletce placebo i krwawienie nadal wystepuje, prosze o pomoc. Dlaczego juz prawie 10 dni wystepuje krwawienie,

  2. Palisz papierosy czy przesunęłaś godzinę dawkowania w tym czasie? To może być przyczyną, ja biorę belarę też mniej więcej tyle czasu, nie miałam takiej sytuacji, nawet na początku, myślę że powinnaś zapytać ginekologa

  3. No własnie nie palę, nie piję a tabletki w tym opakowaniu brałam regularnie..

  4. Powinnaś z tym iść jak najszybciej do lekarza, jak mówisz i jesteś pewna że bierzesz regularnie to nic takiego nie powinno się zdarzyć, u mnie przy balerze miesiączka z bardzo obfitej i kilkudniowej skróciła się do 3 dni i nie są obfite, raczej bym to plamieniem nazwała.

  5. Też tak myślę, powinnaś iść do lekarza

  6. Może być też tak że w tabletkach jest za mało hormonów a dziewczyna dodatkowo przy kości i wtedy mogą zdarzać się plamienia. Na tym polega między innymi dobieranie tabletek przez ginekologa, doświadczony tylko spojrzy i wie co przepisać. Nawet badań robić nie musi. Też mam belarę a to głównie dlatego że miałam tłustą cerę skłonną do trądziku, teraz mi się znacznie poprawiła a po wypryskach ani śladu.

  7. Badania hormonalne i dopiero dobierać pigułki! Ja akurat biorę vibin, ale to dopiero po badaniach przepisali.

  8. no ale to chyba ginekolog decyduje jakie tabletki? Przecież nikt nie wypisze recepty bez badań... przynajmniej ja sama bym sie na to nie zgodziła. Zreszta nawet po badaniach i tak zdarzaja sie wpadki z zle dobranymi tabletkami. U mnie tabletki wywołały tradzik! Okropne doświdaczenie, z którym pozniej meczylam sie do momentu odstawienia tabletek na rzecz wkładek levosert Z czasem cera sie poprawiła

  9. No przecież dokładnie o tym pisałam. :) Przecież badań hormonalnych nie zrobisz sobie sama, prawda? Jeżeli tak zareagowałaś na pigułki to znaczy, że były źle dobrane po prostu. Ja vibin mam dobrze dobrany, więc nie widzę powodu, by go zmieniać na wkładkę, do której w żaden sposób nie jestem przekonana. ;)

  10. No to wiadomo przecież, że nic na siłę. ;) Jak dla mnie to niezależnie od gdybania ostateczną decyzję podejmuje i tak lekarz, choć oczywiście jakieś prawo głosu masz. No ale lepiej od niego na pewno Ci nikt nie dobierze pigułki, zwłaszcza pod względem składu itp.

  11. ja jak mialam tabletki a probowalam 3 roznych to zawsze cos bylo nei tak albo wlasnie krwawienia albo zapominalam ich lykac albo jeszcze cos innego.. dlatego zalozylam wkladke levosert i mam spokoj na 3 lata

  12. Najpierw zawsze badania na stężenie hormonówi ! Tylko tak dobrze Ci ginekolog dobierze pigułki, mi tak przepisała babka pigułki Vines.

  13. najwazniejsze zeby jednak skontaktowac sie z dobrym ginekologiem,żeby najpierw Cie przebadal a potem ewentualnie przepisal taka recepte. Ja zaufalam doktorowi Wojciechowi Grzybowskiemu z Boramed i moge go polecic, bo to dobry lekarz z duzym doswiadczeniem. Bez obaw moja droga :)

  14. Ja przez trzy lat abrałam tabletyki Naraya i nie miałam żadnych efektów ubocznych ani w trakcie ani po odstawieniu

  15. powinnas isc do ginekologa

  16. http://krakow.naszemiasto.pl/forum/temat/jak-to-jest-z-tymi-dentystami,356750,1,...

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij