Tabletki antykoncepcyjne

  1. Witam,

    od trzech lat biorę tabletki YAZ. Zazwyczaj godziną zażywania tabletki jest 20. Od 1,5 miesiąca jestem w Wielkiej Brytanii i tabletkę brałam zwykle nieco później - 22, 23 (czyli 21, 22 czasu polskiego). 22 dnia przyjmowania różowych pigułek (24 różowe, 4 placebo) wzięłam tabletkę dopiero następnego dnia rano o godzinie 6. Biorąc pod uwagę fakt, że wcześniej zażywałam tabletki o 20, a przez ostatnie 1,5 miesiąca około 22, umowne 12 godzin nie minęło, co najwyżej 11. Tego dnia odbyłam stosunek z moim partnerem około godziny 9 rano (już po zażyciu tabletki). Stwierdziłam, że jako że nie minęło 12 godzin, powinnam być bezpieczna. Przy drugiej tabletce placebo dostałam okres, jednakże bardzo znikomy. Teraz jest czwarty dzień tabletki placebo i okres to w zasadzie brązowe, niewielkie plamienia. Jestem zaniepokojona, bo zawsze miałam pierwsze dwa dnia bardzo obfitego okresu.

    Jak Państwo myślą - czy ochrona mogła być zmniejszona?

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij