Tabletki antykoncepcyjne a ciąża mnoga

  1. Witam. Chcemy się z mężem starać o drugie dziecko. W połowie lipca skończyłam brać tabletki antykoncepcyjne Microgynon. Dostałam od razu krwawienie z tzw. odstawienia, w sierpniu kolejny okres i teraz jestem pewien kolejnym.
    Pierwsza kwestia - czy prawdą jest, że po skończeniu brania takich tabletek jest duża szansa na ciążę mnogą? Czy nie ma to żadnego związku?
    Druga kwestia - ile czasu najlepiej odczekać po skończeniu brania tabletek antykoncepcyjnych, aby zacząć starania o dzidziusia?
    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam serdecznie

  2. ja mam co prawda wkladke levosert ale kiedys rozmawialam o tym z lekarzem.. zajsc w ciaze mozna juz w nastepnym cyklu czyli pierwszy miesiac zaraz po okresie.. i tak jest szansa na ciaze mnoga bo podczas brania tabletek nie jajeczkujesz a po zaprzestaniu zdarza sie ze organizm uwalnia naraz dwa jajeczka

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij