Tłuszczyk na brzuchu

  1. Co zrobić z takim problemem, nigdzie nie ma tłuszczyku, a na brzuchu nadal oponka..... i za żadne skarby nie da się jej pozbyć.....

    Macie jakieś sposoby na to?

  2. oj, to dobrze znany problem wielu osób... na brzuch wcale nie są brzuszki... o tym powinnaś wiedzieć.

    Aby spalić oponkę trzeba niestety mocno pracować. Najlepszy jest trening aerobowy, który wykonujemy przez min. 40 minut. Taki trening to bieganie, rower, stepper, orbitrek, ew. pływanie lub marszobiegi.

    Warto też zastosować jakieś spalacze tłuszczu przed takimi treningami.

    Brzuszki są dobre na lekkie ujędrnienie i budowanie mięśni, które pokażą się dopiero... po spaleniu tłuszczyku.

  3. Trening aerobowy wcale nie jest najlepszy na spalenie tłuszczu. Najlepszy jest trening interwałowy. A dlaczego zapytasz?

    Wykonując trening w strefie tlenowej ograniczasz się ze spalaniem tłuszczu do tego treningu który trwa zazwyczaj godzinę i trochę po nim.

    A trening interwałowy?
    Trening interwałowy podnosi metabolizm organizmu nawet na ponad 24 godziny. Więc całe te 24 godziny organizm ostro pracuje i spala, a nie tylko tą jedną godzinę.

    Jaki trening interwałowy najlepszy i co to w ogóle jeśli jeszcze nie wiesz? Podam Ci przykład takiego treningu.

    30s sprint
    60s trucht

    i wykonać z 4 i więcej takich serii, w ciągu tego treningu musisz dać z siebie wszystko, sprint musi być na maxa, możesz zmienić czasy np. 30s sprint, 30s trucht... sprawdź to...

  4. niech tylko chodniki sie troszke "odmrożą" i zabieram sie za bieganie :)

  5. beta, , napisał(a):

    niech tylko chodniki sie troszke "odmrożą" i zabieram sie za bieganie :)

    Teraz są idealne, zmrożone fajnie, śnieg zbity :) Lepsze to niż ciapa i błoto po tym śniegu :)

  6. Heh, ale u mnie to bardziej lód przypomina ;)

  7. A mam takie pytanie:za oknem śnieg wieć nie ma narazie za bardzo warunków do biegania, więc czy można zastąpić go np. biegiem w miejcu skipingiem wszelkiego rodzaju?a może bieganiem po schodach? i czy przyniesie takie same rezultaty?
    z góry dziękuje za odpowiedż :)

  8. Aneta49, , napisał(a):

    A mam takie pytanie:za oknem śnieg wieć nie ma narazie za bardzo warunków do biegania, więc czy można zastąpić go np. biegiem w miejcu skipingiem wszelkiego rodzaju?a może bieganiem po schodach? i czy przyniesie takie same rezultaty?
    z góry dziękuje za odpowiedż :)

    Jeśli jesteś w stanie wykonywać którykolwiek skiping przez godzinę w miejscu to okej powinno to w jakimś stopniu zastąpić bieganie.

    Bieganie po schodach też może być.

    Wychodzę z założenia, że wszystko lepsze niż brak ruchu.

  9. Faktycznie trening interwałowy jest najważniejszy, ale musicie zauważyć, że on jest dla naprawdę hardcorowców. Przynajmniej w mojej opinii. Ja osobiście nie dawałem radę na takim treningu. Chociaż mój trener, który mnie prowadzi w Fitness Parku też wspominał, że jest to najlepszy sposób na spalenie tłuszczu. Niestety nie dałem rade, wiec wykonuję tylko dłuższą serię cardio, przed tym, jak wykonam trening siłowy.

  10. Też miałem kiedyś trochę tłuszczyku. Z własnego doświadczenia wiem, ze jeżeli chcesz sie go pozbyc to musisz byc systematyczna w cwiczeniach. Poza tym dużo pomaga jakas lawka skosna do robienia brzuszkow. Ja kupilem sobie taka tania: http://www.sklep-presto.pl/product-pol-11837-Lawka-skosna-PL7-Kelton.html
    Wystarcza mi i jest bardzo wytrzymala.

  11. Trzeba trochę ruchu, min 40 min 4 razy w tygodniu, do tego zdrowa dieta! Możesz się wspomóc suplementem. Ja biorę 5fit energy l-karnityna na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.

  12. mam ten sam problem :(

  13. Wy macie problem z kilogramami? Co ja mam powiedzieć, czuję jakbym ważyła tonę.mam 163 cm wzrostu i ważę około 97kg, już nawet się nie ważyłam. Wzięłam się trochę za siebie, ćwiczę i dobrze się odzywiam, ale cokolwiek się zmieniło dopiero jak zaczęłam brać l-karnityne, u mnie bez tego już chyba się nie obędzie. Wcześniej brałam z jakiejś firmy na "T", teraz z polecenia zaczęłam stosować z 5fit energy i mam nadzieję, że ciągle będzie mnie tak ubywać.

  14. Sama mam z tym problem, a ćwiczę nie od dzisiaj.
    To zależy w dużej mierze od tego, co jemy, ale też jak ćwiczymy.
    Ja się zaczęłam bardziej skupiać teraz na brzuchu i widzę lepsze efekty, bo poddaję go większemu wysiłkowi niż wcześniej, nie jest idealnie, ale pamiętajmy, że zawsze skóra będzie się zaginać przy siadaniu itd.
    Ale nie robię brzuszków, bo ich nie lubię, a poza tym mi nigdy nie pomagały.
    Nie powiedziałabym, by interwałowe były najlepsze dla tej partii ciała, bo one raczej angażują mięśnie nóg i klatki piersiowej. Ja polecam boks, pilates, jogę, te trzy sprawią, że najszybciej da się zauważyć rożnicę w wyglądzie brzucha.

  15. Polecam Ci ćwiczenia, które fajnie kształtują ciało :) Mi się udało wyrzeźbić ciało z treningiem 5fit energy+program fitnesowy.

  16. Polecam Ci pić dużo wody , regularne 5 posiłków dziennie no i odpowiednie ćwiczenia - Ewa Chodakowska lub Mel B :)

  17. Ważne jest co jesz i pijesz przed i po treningu - to też wpływa na sylwetkę. Tu możesz poczytać więcej na ten temat: http://www.ilb.com.pl/czego-nie-nalezy-jesc-przed-treningiem/

  18. Dieta + aeroby to podstawa.
    Moje podejście jest takie, że aeroby mają być przyjemnością, a żeby tak było trzeba robić to co się lubi. Co do diety jest tak samo, lepiej pozwolić sobie na co nie co, niż katować się dietą 3 tygodnie a potem powrót do starych nawyków i... do starej wagi. Wszystko z głową, małymi krokami ale skutecznie.

  19. Też mam problem z nadmiarem tłuszczu na brzuchu, nie jest to jakaś wielka opona, ale mały odstający brzuch. Powiem szczerze, że po pracy jestem zbyt zmęczony żeby wychodzić biegać i przez to nie robię nic ku temu by spalić ten tłuszcz, a pracę mam siedzącą. Kupuje teraz jakoś na jesień orbiterek albo rower treningowy to wtedy zacznę na pewno ćwiczyć, chociażby dlatego, że nie po to wydaje pieniądze by stał zakurzony. Upatrzyłem już sobie ze sporti jeden orbiterek i rowerek, ale nie wiem co będzie lepsze, jeszcze będę się zastanawiał bo kupuje i tak dopiero za miesiąc.

  20. Tolek myślę, że chyba jednak orbiterek. Mi pomaga i to bardzo, ale ćwiczę już na nim bardzo długo, około roku.
    Jak już upatrzyłeś w sporti jakiś, to mogę Ci jeszcze polecić te z marki York, które tam mają.

  21. Cwiczenia aerobowe/silowe. Bieganie, rower, dlugie spacery plus treningi silowe z ciezarami lub chociaz malymi hantlami i za 1-2miesiace bedziesz zadowolona. Pozdrawiam!

  22. Ćwiczenia cardio lub interwałowe + siłowe to zdecydowanie podstawa. No i odpowiednia dieta, zwróć uwagę czy nie jesz za dużo węglowodanów np. zbyt dużo chleba, a nawet za dużo słodkich owoców. Odpadają też oczywiście wszelkie sklepowe słodycze i fast foody

  23. cwiczenia, czesto, niezbyt intensywnie..mozesz np zaczac od spacerow (np 30min dziennie - zawsze cos) generalnie bez cwiczen nie ma rady..ewentualnie mozesz poprawic nawyki zywieniowe, jednak no mowie - picie wody i cwiczenia sa podstawa. pozdrawiam!

  24. Ten zabieg http://www.instytutluisa.pl/uslugi/ksztaltowanie-sylwetki-liporadiologia/ pozwoli Ci nie tylko pozbyć się tłuszczyku z brzuszka, ale też pięknie wysmuklić sylwetkę :) Sprawdź koniecznie!

  25. Brzuch robi się przede wszystkim w kuchni. Jeśli jesz zdrowe rzeczy, nie tuczące, nie pijesz alkoholu to z czasem sam powinien Ci spaść. Ale generalnie to warto jednak zrobić jakieś ćwiczenia. I nie mam na myśli brzuszków, bo brzuszki nie spalają tłuszczu, ale rozwijają mięśnie i warto o tym pamiętać.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij