Tłuszczyk na brzuchu

  1. Mi pomogły brzuszki :)

  2. tluszcz ogolnie jest nie tylko na brzuchu wiec trzeba cwiczyc tez inne miesnie. Pobiegaj, idz na rowerki do Saturn Fitness a jak zalezy Ci na miesniach brzucha to polecam specjalne zajecia z instruktorką, nie sa dodatkowo platne, masz je w karnecie za darmo, a z trenerem cwiczy sie duzo lepiej

  3. Zgadzam się z Paulą, tłuszcz jest równomiernie widoczny na całym ciele. W zależności od tego czy masz otyłość Jabłka, czy Gruszki może się różnie rozkładać. Ćwiczyć trzeba całe ciało, a zajęcia z instruktorem na siłowni tylko dają dodatkową motywację :)

  4. tłuszczyk warto eliminować sposobem zamiany :D zamiany na tkankę mięśniową :) https://sklep.kfd.pl/aminokwasy-c-10.html aminokwasy właśnie wpływają pozytywnie by wytworzyć tkankę mięśniową niezbędną do prawidłowej budowy i funkcjonowania organizmu, właśnie po wyeliminowaniu tłuszczu z naszego organizmu :)

  5. co z tego ze zrobi sie miesnie jak beda "pod tluszczem". Tu pomoże tylko dieta

  6. eeeeeeeeeee

  7. dieta powinna iść w parze z aktywnościa fizyczną. W sezonie marzec-czerwiec chodziłam na zajęcia z crossfitu, bo wyczytałam że super rzeźbią ciało i naprawdę dużo się spala podczas tych treningów - zresztą podrzucam ten tekst http://obk.pl/crossfit-poznaj-nowosci-w-swiecie-fitness/ ale poza tym efekt jest też taki że pojawiają się mięśnie w kluczowych dla kobiet miejscach - trenuje się six pack/ramiona i uda. Ja schudłam 5 kg i zdecydowanie wracam do tych zajęć od września

  8. Ćwiczyłam aerobiczną szóstkę, ale się zatrzymałam w pewnym momencie i już cały czas robię sobie taka mini wersję :) spokojnie wystarcza, żeby trzymać formę :) nie ma co się katować :)
    --------------------------------
    http://ubezpieczenie-samochodu.net.pl

  9. W sezonie marzec-czerwiec chodziłam na zajęcia z crossfitu, bo wyczytałam że super rzeźbią ciało i naprawdę dużo się spala podczas tych treningów
    ----------------------------------
    http://www.ubezpieczeniaonline.pl/ranking-ubezpieczen/ubezpieczenia-na-zycie/0.html

  10. Mi w walce z oponką na brzuchu pomógł basen i ćwiczenia na płaski brzuch z lionfitness :) można znaleźć na facebook. A do tego zdrowa dieta i dziś już nie wstydzę się wyjść na plażę :)

  11. Najważniejsze to się nie poddawać :) tak jak mag pisze - basen to dobre rozwiazanie. Ale również bieganie, gra w piłkę, czy nawet spacery. Trzeba po prostu coś robić
    _______________________________________--
    http://www.ubezpieczeniazyciowe.pl/

  12. A trening interwałowy?
    Trening interwałowy podnosi metabolizm organizmu nawet na ponad 24 godziny. Więc całe te 24 godziny organizm ostro pracuje i spala, a nie tylko tą jedną godzinę.
    _______________________
    http://www.benmar.com.pl/stolarka.html

  13. Mój mąż ma z tym problem . Niestety duży wpływ na występowanie tak zwanej oponki na brzuchu ma po prostu picie piwa . Odkąd odstawił Ten napój brzuch mu się po prostu systematycznie zmniejsza

  14. chyba dostosuje się do tych porad :)

  15. siłówka + interwały (zwykłe cardio jest bardzo mało skuteczne i tracisz mnóstwo czasu. Plus dobrze dobrana dieta - u mnie najbardziej oporny tłuszcz wycina dieta low carb. Skonsultuj się z trenerem online: https://www.trenerpersonalny-katowice.pl/konsultacje-online

  16. Ja stawiam głównie na interwały. Bardzo skuteczna jest tabata.

  17. hej

  18. Żadne ćwiczenia na rzeźbę tutaj nie pomogą, jeśli mamy do czynienia z tłuszczem. Najpierw trzeba pozbyć się jego nadmiaru, najlepiej łącząc dietę z ćwiczeniami aerobowymi, a potem zabierać się za rzeźbę. Należy też pamiętać, że my kobiety będziemy mieć zawsze problem z uzyskaniem i utrzymaniem płaskiego brzucha ze względu na naszą anatomię - zawsze zostanie trochę tłuszczu, by chronić narządy wewnętrzne. Dlatego nam nigdy się nie uda dojść do etapu płaskiego abs w 100%. Wiele kobiet popełnia błąd, podejmując się diet z dnia na dzień czy treningów, które nie są do nich dostosowane. Nie każda może uprawiać crossfit, biegać kilometry, nadwerężać organizm do maksimum w pogoni za sylwetką. Najlepiej jest się skonsultować ze specjalistami, którzy nakierują na właściwe ćwiczenia i składniki żywieniowe. Robiąc coś w niewiedzy, bo 'ktoś napisał tak w internecie', może bardzo zaszkodzić organizmowi - kontuzje, urazy, efekt jojo, problemy z hormonami i metabolizmem.

  19. Osobiście wiele rzeczy próbowałem. Efekt jedynie widoczny po mocnym kardio ( orbitrek, bieżnia )

  20. moze poszukaj problemu w diecie?

  21. Idź sobie na vacu :) działa doskonale. To taka specyficzna bieżnia, zobacz sobie w internecie jak to dokładnie wygląda i na czym polega :)

  22. Przede wszystkim dieta, jeśli chodzi o trening to tak jak wyżej: interwały, tabata, ogólnie wysiłek krótkotrwały beztlenowy, a potem przerwa i tak na okrągło.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij