Trening ABT

  1. dziewczyny, mówię wam , te cwiczenia sa cudowne !
    koniec z tluszczem na brzuszku i  trzesącymi się udami !
    KOCHAM JE :3
    cwicze juz tydzien i moje cialo wyglada zupelnie inaczej, cera mi sie poprawila, skora napięta, tłuszczyk znika !
    polecam, gorąco.
                                                                                   strawcake.

  2. Dziewczyny pomozcie.. nie jestem jakos super gruba, przy 170 waze 55 kg, ludzie raczej maja mnie za chuda. do wakacji chcialabym schudnac z 4 kg. mam troche wystajacy brzuch ale brak jakis fald czy oponki. chcialabym miec idealnie plaski brzuch, troche umiesniony ale nie zalezy mi na jakims kaloryferze :D chcialabym miec te kreske na brzuchu :> . Zalezy mi tez na tylnych partiach ciala . mam na pupie maly celulit i pod posladkami tak jakby druga warstwe xD problem taki, ze nie mam duzo czasu , duzo pracuje i wracam wieczorami a w domu jeszcze dodatkowa robota. nie moge wiec cwiczyc 2x dziennie po godzine, ani chodzic na silownie, basen. JAKIE CWICZENIA SA DLA MNIE DOBRE? (zaczelam 6 weidera ale nie skonczylam bo za duzo czasu zajmowala :P )

  3. Mam  "odstający" brzuch jestem na diecie 2 dzień. Czytałam już co mogę jeść a czego nie. Odstawiłam słodycze, nabiał itd. Ale ciągle czuję głód!!!

  4. Żadnych diet!! :) po prostu jemy zdrowo :) 4-5 posiłków, małe porcje, mnóstwo warzyw, owoców, chude mięso, produkty pełnoziarniste itp itd

  5. dziewczyny! jak to jest z 3 seriami? chodzi o to, że 30 jednego, 30 drugiego itd ćwiczenia? czy 30 jednego, 30 jednego, 30 jednego i dopiero drugie?

  6. Super ;) ) od dzisiaj zaczynam. Ciekawe jak mi pojdzie.... ;)

  7. Dziewczyny odchudzanie proponuje zaczac od motywacji, jak chcecie cos na motywacje, wpiszcie sobie w google; odchudzanie przed i po by sasetka

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij