Trening brzucha - gotowe plany treningowe

  1. Proszę o gotowe plany treningowe na mięśnie brzucha, ze znanych mi znam tylko Aerobiczna 6 Weidera która dla mnie jest nudna, jeśli ktoś ma coś więcej ciekawego co stosował bardzo proszę o podzielenie się :)

  2. Tego Pana chyba wszyscy znają :)

    Program oczywiście wyjęty z jego całego planu treningowego ale zerknąć sobie można.

    PLAN TRENINGOWY ARNOLDA SCHWARZENEGGERA NA BRZUCH

    (na każdej sesji treningowej po 1 ćwiczeniu ):

    Poniedziałek i czwartek (z klatką i plecami):
    1.Unoszenie nóg w leżeniu-5 serii po 25 powt.

    Wtorek i piątek (z barkami i ramionami):
    1.Skłony na ławeczce skośnej-5 serii po 25 powt

    Środa i sobota (z udami, łydkami i dolnym grzbietem):
    1.Unoszenie nóg w zwisie na drążku-5 serii po 25 powt

  3. 3 MIESIĘCZNY PLAN NA BRZUCH - DLA ZAAWANSOWANYCH

    1 miesiąć:

    Ćwiczenia:
    1. Brzuszki pełne 4*20
    2. Wznosy kolan w gore 4*15-20
    3. Skrętoskłony 4*20 (po 10 skłonów na stronę)
    4. Wznosy prostych nóg w gore 4*15-20

    2 miesiąc

    Ćwiczenia:
    1. Brzuszki pełne 4*20 + kilka sekund odpoczynku i po 5 skłonów na stronę
    2. Wznosy kolan w gore 4*20 (stopy skrzyżowane)
    3. Skrętoskłony 4*20 (po 10 skłonów na stronę)
    4. Wznosy prostych nóg w gore 4*20 + po 5 wznosów na każdą stronę

    3 miesiąc

    Ćwiczenia:
    1. Skrętoskłony 4*20
    2. Wznosy prostych nóg w gore 4*20 + po 5 wznosów na każda stronę
    3. Brzuszki pełne 4*20 + kilka sekund odpoczynku i po 5 skłonów na każdą stronę
    4. Wznosy kolan w gore 4*20 + po 10 wznosów na stronę

    Plan treningowy z magazynu FLEX

  4. Trening mięśni brzucha w siłowni powinien wyglądać następująco:

    1. spinanie brzucha – 2 - 4serie, maksymalna ilość powtórzeń

    2. odwrotne spinanie brzucha – 3 - 4 serie, maksymalna ilość powtórzeń

    3. unoszenie nóg na ławeczce skośnej - 3 - 4 serie, maksymalna ilość powtórzeń

    4. wznosy tułowia z leżenia przodem - 3 - 4 serie po 10 -14 powtórzeń

    5. skręty tułowia - 3 serie po 100 powtórzeń

    Taki plan znalazłam, nie próbowałam

  5. Cóż, wypowiem się, chociaż w gruncie rzeczy nie mam dla Ciebie jakiejś dokładnej informacji. Ale jeśli mam być szczery, to wydaje mi się, że Twój trening powinien ułożyć Twój trener na siłowni. Wiesz - generalnie tak to jest, że jednak ludzie mają bardzo zróżnicowane potrzeby i czasami naprawdę trening powinien być indywidualny. Więc jeśli będziesz mieć trochę czasu, to po prostu zwróć się z tym pytaniem do trenera.

  6. Świetne! Na pewno skorzystam :-)


    -------------------

    http://www.odyssei.com/egzotyka-w-pociagu-przemytniku/1747_news.html

  7. dziękuje za podpowiedz

  8. jak wygladaja wznosy?

  9. A może taki 40 minutowy program treningowy na płaski brzuch? https://www.youtube.com/watch?v=aIO7vfVqBIc

  10. A 6 werdena jakie opinie ?

  11. Czasami wydaje mi się, że niektórzy ludzie plotą na forach takie głupoty, tylko po to żeby coś gadać. Ludzie opanujcie się! Świat nie jest czarno-biały.

  12. Doo tej pory stosowałem tylko aerobiczną szóstkę Weidera, dzięki temu wątkowi sięgnąłem do innych zestawów ćwiczeń. Jednak muszę przyznać, że jakoś moja pierwsza miłość, czyli 6 weidera, nie zardzewiała i wciąż ćwiczy mi się to najlepiej.

  13. Póki co to tylko brzuszki robię, ale może się skusze na Wasze propozycje :)

  14. Dzień dobry. Dołączam do pytających. Czy ktoś może powiedzieć coś więcej w temacie?



    u230326 - Dobre case:

  15. Z ta 6 weidera to ostrożnie bo idzie sobie popsuć kręgosłup

  16. Ja ćwiczyłam z 5 fit energy + program fitnesowy. Ćwiczenia są super! Kształtują całe ciało i są bardzo przyjemne. Mój brzuch w końcu jest w miarę płaski :D Ćwiczę dalej, żeby osiagnąc wymarzony efekt na lato.

  17. Polecam http://www.suplenatak.pl/trening-calego-ciala-dla-pan-cz1/ :)

  18. chciałabym mieć taką motywacje do ćwiczeń jak Pani z filmu :) Jestem na etapie redukcji, idzie mi to tak opornie jak nauka języka francuskiego przez Rollo w wikingach. Mam dietę, ćwiczenia suplement therm line fast, tylko jakoś sił i motywacji brak.Jak Pani to ćwiczy to się wydaje takie łatwe.

  19. Tu 2 cz. treningu bardziej zaawansowanego: http://www.suplenatak.pl/trening-calego-ciala-dla-pan-cz2/ :-)

  20. Swoją drogą według mnie nie warto ćwiczyć brzucha każdego dnia. 1-2 ćwiczenia w tygodniu w zupełności wystarczą do zbudowania na nim mięśni

  21. bardzo fajny jest trening brzucha w Saturn Fitness prowadzone sa bardzo ciekawie i wymagają dużo aktywizacji różnych mięsni brzucha, nie tylko ciągle tych samych. Podoba mi się takie podejście do cwiczen, trenerzy z Saturn Fitness potrafią jakoś urozmaicić te cwiczenia i widze, że starają sie ukladac treningi tak zeby aktywizowac duzo roznych miesni naprzemiennie

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij