Trening dla dziewczyny

  1. Chce zacząć trenować z jakiś konkretnym planem. To moje wytyczne, co o tym sądzicie? Celem jest utrzymanie sprawności....

    PONIEDZIAŁEK: 40min bieganie, po bieganiu oczywiscie rozciaganie

    WTOREK: wolne

    ŚRODA: trening na siłowni

    CZWARTEK: 30min bieganie, szybsze tempo niz w poniedzialek

    PIATEK: wolne

    SOBOTA: wycieczka biegowa, taka z 80min

  2. Całkiem przyjemnie to wygląda, ja bym gdzieś tutaj od czasu do czasu dołożyła jeszcze basen.

    A na brzuch jaki trening robisz i jakie efekty?

  3. Ja bym biegi wydłużyła, choćby 40 min i drugi 50 min. Wydaje mi się, że jeśli chodzi Ci o wytrzymałość, to powinnaś wydłużyć czas biegu. Taka moja rada.

  4. Fajny plan, ale wiem, że samemu ciężko się zmotywować. Dużo razy po 2 tyg rezygnowałam... Aż w końcu zdecydowałam się na ćwiczenia z 5fit energy + program fitnesowy. Po 3 miesiącach udało mi się osiągnąć efekt! Polecam :)

  5. Polecam siłownię! Prawidłowy sposób żywienia, dostarczający odpowiednią ilość płynów, energii i składników odżywczych, oraz właściwy odpoczynek będą idealnie współpracować z treningiem i pozwolą Wam cieszyć się zdrowiem , sprawnością fizyczną i pięknym ciałem! Więcej na: http://www.suplenatak.pl/skuteczny-trening-silowy-poznaj-10-zasad/2/

  6. Bardzo ciekawy plan, jednak zwiekszylabym ilosc treningow silowych do 2-3razy w tygodniu, pozdrawiam :)

  7. swietny plan! dodaj jeszcze nieco wiecej cwiczen silowych/tlenowych i masz perfekcyjny trenieng. oczywiscie nie mozesz zapominac o piciu wody i dobrze zbilansowanej diecie - to jest podstawa. pozdrawiam :)

  8. ;ddddd

  9. siłowych nie lubie, troche jednak za mało waże, wolę cwiczenia na kondycje, fitness, cos z tańcem ,jakas zumba, w Saturn Fitness tam gdzie chodzę jest tego cała masa wiec jaak ide na trening to nawet nie musze specjalnie planowac na co pojde bo moge sobie na miejscu wybrac na co mam dzisiaj ochote

  10. Bieganie bieganiem, ale spróbuj jakieś inne ćwiczenia. Jak siłowych nie lubisz to spróbuj fitness albo pilates. Może zapisz się na taniec. Taniec bardzo szybko poprawia kondycję i spala tkankę tłuszczową.

  11. Dołączam się do pytania. Jaki plan sobie zbudować na początek? Nie chce przesadzić.

  12. jak dopiero zaczynasz to zacznij sobie od takich cwiczen ktorymi się nie zajedziesz zeby sie nie zniechęcić, w Saturn Fitness jest na przyklad pilates, polecam na poczatek super zajecia, nie wykonczysz sie a poczujesz ze cwiczylas, najpierw trzeba sie porozciagac zeby sprawdzic jakie mozliwosci ma Twoj organizm w tej chwili

  13. Możesz dorzucić jeszcze trochę ćwiczeń na wzmocnienie ciała ;) polecam takie http://obk.pl/trening-wzmacniajacy-cale-cialo/ i wydłużyłabym czas biegu, bo taki krótki to nie przyniesie efektów... Niestety wszelkie spalanie następuje dopiero po dłuższym czasie. Życzę powodzenia ;)

  14. Ja ułożyłam sobie bardzo podobny plan, staram się ćwiczyć po 1-1,5h kilka razy w tygodniu - bieganie, orbitrek, rowerek, hula hop. Chcę zrzucić kilka kilogramów, także dietę też trzymam :) Aaa i mam do Was pytanie – też w trakcie ćwiczeń łapią Was skurcze łydek? Bo mnie czasem, ale odkryłam że pomagają mi tabletki na skurcze z dopelherz, to połączenie magnezu i potasu :)

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij