Tyje na tabletkach

  1. Od 2006 roku przyjmuje tabletki antykoncecpyjne, diane 35 wcześniej i od dłuższego czasu yasmin. Przez te 12 lat przytyłam 12 kg. I to ma na pewno związek z tabletkami bo jak odstawiłam na ciążę to schudłam po a jak zaczełam brać znowu to waga szła w górę. I wcale nie mogę tego nawet dietą zrzucić. Lekarz namawia mnie na wkładkę że po niej nie będę już tyć. Prawda to? nie chodzi mi nawet by schudnąć tylko żeby już nie tyć a nie zajść w ciążę bo już nie planuje.

  2. Wkładka to też hormony, ciężko powiedzieć jakie ona da skutki uboczne, zależy od organizmu. Na pewno nie możesz mieć pewności, że na niej nie będziesz tyć. A co do tabletek nie pomyślałaś nad zmianą na inne? znam przypadki dziewczyn które zmieniały po kilka razy w poszukiwaniu najlepiej tolerowanych, ja bym poszła w tym kierunku. Sama zmieniałam raz, na poprzednich woda mi się bardzo zatrzymywała w organizmie wyglądałam jak balon a na obecnych już nic takiego się nie dzieje i nie tyję.

  3. no własnie gin już nic nie mówił żeby zmienić tylko że w ogole tabletki nie dla mnie jak nie chce tyc. No ale to są wizyty 5 minut w biegu bo zapisuje sobie po 20 pacjetek na godzinę to co sie dziwić że nie ma czasu spokojnie wytłumaczyć. No ta wkładka to jeszcze cena mnie odstrasza trochę, 700 zł mi powiedział.

  4. hormony ogólnie to masakra, daj spokój i z tabletkami i wkładką, jak to świństwo mogłaś 12 lat brać

  5. Dobrze dobrane tabletki nie powodują negatywnych skutków ubocznych i nie szkodzą, nie wyobrażam sobie żeby zrezygnować z antykoncepcji w ogóle, jeśli ktoś nie planuje dzieci a współżyje to TRZEBA się zabezpieczać. Tylko wybierać taką formę która będzie dla organizmu najlepsza. Kasma ja naprawdę na Twoim miejscu spróbowałabym zmienić jeszcze tabletki, tym bardziej że widzisz tej wkładki też nie jesteś pewna a to takie koszty.

  6. jutro idę do ginekologa i będę rozmawiać. A jakie Ty te tabletki bierzesz że nie tyjesz? ciekawe co on mi powie jak powiem ze jeszcze chce tabletkki inne a nie tą wkładke, przez tyle lat to już się przyzwyczaiłam i ogólnie mi ta forma odpowiada nic poza tym tyciem mnie nie niepokoi.

  7. Ja mam belarę, biorę już kilka lat i nie przytyłam, sporo innych plusów też zauważyłam odkąd je biorę. One są dwuskładnikowe jednofazowe, robi się przy niż 7-dniową przerwę. A jak pisałam też zmieniałam bo nie tyle że tyłam ale byłam bardzo opuchnięta na poprzednich, z tymże tamte były dwufazowe.

  8. Ja biorę vibin i waga mi stoi w miejscu. Mój lekarz mówi, ze dobrze dobrane pigułki nie powodują skutków ubocznych. A jednym z nich moze byc właśnie tycie.

  9. Totalna bzdura. Tabletki nie powodują tycia same w sobie. Zle dobrane moga powodowac wiekszy apetyt ale nie podnosic kilogramy, poczytaj sobie http://antykoncepcjanamiare.pl/czy-tabletki-antykoncepcyjne-powoduja-tycie/ Ja biore tabletki od wielu lat, pilnuje sie z jedzeniem, ćwicze i jakos nic mi do góry nie idzie w wadze. Troche samokontroli i problemu nie ma

  10. Jak są dobrze dobrane to się nie tyje. Ja biorę vibin mini i ani grama nie przytyłam.

  11. Tyje się od jedzenia nie od tabletek. Biorę vixpo 2 lata i ani grama nie przytyłam.

  12. Prawie od roku biorę vines i też nie zauważyłam jakiejkolwiek zmiany wagi, więc zgadzam się z dziewczynami że dobrze dobrana tabletka nie powoduje tycia

  13. Pomyśl o zmianie pigułek. Bo widocznie nie są dobrze dobrane, jesli dają skutki uboczne. Ja biorę vibin i czuję się rewelacyjnie, nie przytyłam ani grama.

  14. Też je biorę i mogę powiedzieć, że dodatkowo lepiej wygląda też moja cera. Tycie nie bierze się z pigułki, a ze wzmożonego apetytu wywołanego przez źle dobrane.

  15. Moja cera przy vines się nie zmieniła ale ja nigdy z nią nie miałam problemów, z wagą tak samo, jedno co zauważyłam na plus to brak dokuczliwego PMS, bólu piersi i głowy przed okresem

  16. Na vixpo mam bardzo podobnie. Wcześniej miałam wszystkie objawy pms, a teraz ucichło. Biorę 4 miesiące.

  17. Ja na vibinie nie przytyłam ani grama. Bo są dobrze dobrane. :)

  18. No właśnie ja też biorę Vibin, ale w wersji mini i póki co nie przytyłam wcale. Myslę, że to kwestia dobrania pigułek i mam nadzieję, że nie zmieni się liczba na mojej wadze :P

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij