Zapytanie o suplement.

  1. Witam,
    Od kilku tygodni uczęszczam na siłownie i uznałem, że może to czas, żeby spróbować jakiegoś suplementu. Po krótkim rozeznaniu wstępnie zdecydowałem się na coś takiego: http://www.bcaa.pl/trec-nutrition/trec-nitrobolon-powder-1100g-1482.html . Tu pytanie: czy nie jest to odżywka zbyt inwazyjna i czy na start nie powinno się raczej czegoś innego znaleźć, jakiegoś zwykłego boostera białkowego, czy coś.

  2. i jak stosowałeś ten suplement? masz jakieś skutki uboczne?

  3. No właśnie też się tego obawiam. Właśnie dlatego ruszyłam na poszukiwania i dotarłam do AmerPharma http://amerpharma.com/o-nas/, gdzie zamawiam przygotowane pod kontem badań i wyprodukowane specjalnie dla mnie, pod moją własną markę suplementy fitness. Na szczęście można zamawiać nawet pojedyncze egzemplarze.

  4. a ja bym proponowala dobrze dobrany zestaw witamin, przede wszystkim magnez.

  5. Ja polecam środki 5fit energy BCAA. Środek nie inwazyjny. Przyśpiesza regenerację i wzmacnia mięśnie.

  6. Stosuj naturalne suplementy. One naprawde pomagaja a nie maja w sobie zadnych sztucznosci. Zobacz sobie jaki wybór maja na hepatica.pl.

  7. Bardzo dobre suplementy ma hepatica. Z naturalnych składników i przebadane.

  8. Nie słyszałam o nich, pewnie jakaś nowość, ja raczej się ograniczam do witamin i ewentualnie błonnika jeśli chodzi o suplementację http://vitispharma.pl/aktualnosci-szczegoly/blog/dieta/glukomannan-zdrowy-i-natu...

  9. Jeśli chcesz poczytać o Nitrobolonie, opinie i ewentualne szczegóły to zajrzyj na https://www.znamlek.pl/, może coś ci to pomoże w decyzji czy stosować.

  10. Moim zdaniem jeżeli chcesz zacząć swoją przygodę z siłownią, przede wszystkim postaw na regularny wysiłek fizyczny, powiedźmy 3 razy w tygodniu na początek i trening ogólnorozwojowy. Do tego powinna dochodzić jeszcze odpowiednia dieta. Bardzo ciekawą opcją może okazać się także stosowanie immuno colostrum. Suplement ten bowiem zawiera różne rodzaje białek, a do tego łatwo przyswajalne aminokwasy, witaminy i minerały. Na pewno dzięki takiemu połączeniu nie tylko będziesz bardziej zmotywowany do ćwiczeń, ale co więcej Twój organizm będzie się też dużo szybciej regenerował.

  11. jeśli się zdecydowałaś na treningi to niezbędna będzie dobrze dobrana dieta, tabletki nic ci nie dadzą dodatkiem mogą być tego typu witaminy https://sklep.kfd.pl/witaminy-i-mineraly-c-23.html ewentualnie jakieś białko serwatkowe na początek typu WPC itd. im więcej będziesz ćwiczyć tym zapotrzebowanie będzie większe, bcaa ma za zadanie tworzenie masy mięsniowej i redukcję tkanki tłuszczowej, powinno być łatwo przyswajalne :)

  12. Ja chodze na siłownie już od ponad roku i przez ten czas zdążyłem troche tego wszystkiego przetestować. Teraz np. zażywam "Tribulus" z Hepatica i to chyba najlepsze suplementy jakie miałem do tej pory. Wspomaga wydzielanie testosteronu, co sprzyja rozwojowi masy i siły mięśniowej. Naprawde polecam

  13. Jesli mówisz o suplementach i zakładam że trenujesz to trzeba pierw rozważyć propozycję brania białka np coś takiego sam kupuję :) https://sklep.kfd.pl/muscle-asylum-project-freak-fix-muscle-whey-908g-p-822.html jako podstawowego budulca naszej masy mięśniowej, bo fajnie zrzucić tłuszcze ale na ich miejsce powinna pojawić się tkanka mięśniowa :) warto rozważyć moją propozycję bo podobnie powie ci nie jeden lekarz czy trener personalny :)

  14. Jeśli regularnie ćwiczysz na siłowni to polecam Ci fajny artykuł na temat tego czym są tak zwane przedtreningówki, czy takie suplementy naprawdę działają i czy warto je brać: http://wirtualnecentrumtreningowe.pl/suplementacja/przedtreningowki-stymulanty-c...

  15. Ja stosuję naturalny suplement diety http://humavit.pl/, by wspomóc swój metabolizm i utrzymać wymarzoną sylwetkę, której się dorobiłam. Oczywiście, mimo iż osiągnęłam już swój cel, dalej zdrowo się odżywiam i ćwiczę. Już wyrobiłam sobie taki nawyk, poza tym polepszyło się moje samopoczucie i nie mam zamiaru wrócić do swojej starej wagi, złego samopoczucia i niechęci do własnego ciała.

  16. Patti, , napisał(a):

    Moim zdaniem jeżeli chcesz zacząć swoją przygodę z siłownią, przede wszystkim postaw na regularny wysiłek fizyczny, powiedźmy 3 razy w tygodniu na początek i trening ogólnorozwojowy. Do tego powinna dochodzić jeszcze odpowiednia dieta. Bardzo ciekawą opcją może okazać się także stosowanie immuno colostrum. Suplement ten bowiem zawiera różne rodzaje białek, a do tego łatwo przyswajalne aminokwasy, witaminy i minerały. Na pewno dzięki takiemu połączeniu nie tylko będziesz bardziej zmotywowany do ćwiczeń, ale co więcej Twój organizm będzie się też dużo szybciej regenerował.

    A gdzie moge kupic i jak szybko będa efekty?

  17. Też chętnie dowiem się czegoś więcej na temat tego immuno colostrum. Co dokładnie jest w jego składzie? W jaki sposób działa? Domyślam się, że przyjmuje się go codziennie. Na jak długo starcza jedno opakowanie?

  18. To w 100% naturalny środek na bazie siary i mleka klaczy. Zawiera duże ilości białek serwatkowych, wielonienasyconych kwasów tłuszczowych i egzogennych aminokwasów. Zwiększa wydolność organizmu, chroni komórki przed działaniem stresu oksydacyjnego. Dzięki temu nie tracimy motywacji do treningu. Na wspieranie odporności bierze się 1 dziennie a w dni treningu 2saszetki.

  19. Wydaje mi się, że czytałam o tym na http://sanitera.pl sprawdźcie tam jest wiele sprawdzonych porad

  20. Niestety, tam nic na temat nie jest napisane. Sama szukałam wcześniej informacji na temat Immuno Colostrum, bo zaczynam ćwiczyć, a nie chcę brać żadnej chemii. Poza tym bałam się, że bóle mięśni po wysiłku zniszczą moją motywację do ćwiczeń. Stąd właśnie ten, a nie inny suplement. Dzięki niemu nie stracę motywacji i wzmocnię organizm.

  21. Ja zawsze czytam opinie i informacje na efarmaceuta.pl. Lepiej zawsze sprawdzić co się będzie zażywało bo wiadomo, że zdrowie ma się tylko jedno. Trzeba zawsze sprawdzać co jest lepsze a co gorsze, bo takie próbowanie nie wiadomo ilu suplementów nie ma sensu.

  22. wiesz bcaa to jeden z aminokwasów a one jak wiadomo budują masę mięśniową, redukują tkankę tłuszczową, wspomagają procesy przebiegające w organizmie człowieka dlatego warto je stosować szczególnie w przypadku gdy na siłownie chodzimy częściej niż 1 raz w tygodniu, jeśli chodzi o bcaa to ja biorę sobie ztąd https://sklep.kfd.pl/aminokwasy-c-10.html

  23. ja mam swoj sposob i po prostu mocno ograniczam węglowodany piję dużo wody i staram się ćwiczyć. Efekty są nie powiem :) Jeśli chodzi o suplementy wspomagające, to obecnie stosuję B SHAPE i szczerze bardzo mi on odpowiada. Waga po dłuższym "postoju" znów drgnęła w dół, i jędrność jest dużo lepsza

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij