zdrowe odchudzanie

  1. Witam
    Mam na imię Krystyna
    przez ostatnie kilka miesięcy coraz częściej myślałam o odchudzaniu. 4 miesiące temu ważyłam 87,5 kg szybko się męczyłam postanowiłam się odchudzać przeglądałam rożne stronki w internecie i trafiłam na
    http://www.wellnesslife.com.pl
    jest tam konsultantka układa całą dietę, podczas całej kuracji opiekuje się radzi co zmienić. mija 4 miesiąc kuracji schudłam już 19 kg średnio chudnę 5 kg miesięcznie mój lekarz powiedział, że to bardzo dobre wyniki, zmieniły mi się nawyki żywieniowe a co ważne ostatnio robiłam badania i znacznie się poprawiły. Więc z czystym sumieniem mogę wam ich polecić na pewno pomogą.
    jeśli pomogłam moją wypowiedzią bardzo się cieszę.

  2. Zdrowe odchudzanie zaczyna się w głowie. Trzeba po prostu chcieć schudnąć i zadbać o siebie. Trzeba zmienić sposób odżywiania i zacząć uprawiać jakiś sport, albo po prostu więcej czasu spędzać na świezym powietrzu.

  3. zdrowe i bezpieczne odchudzanie powinno odbywać się tylko pod nadzorem trenera personalnego lub dietetyka. Niektórzy zbyt mocno biorą do serca odchudzanie i nic nie jedzą. A jedzenie jest ważne oraz picie duzej ilości wody, żeby organizm się nie odwodnił.

  4. Tak zdrowe odchudzanie zaczyna się w głowie! Trochę ruchu, zdrowsze nawyki żywieniowe i od razu człowiek chudnie. Ja początkowo brałam naturalny suplementem 5fit energy + l-karnityna na szybsze spalanie tłuszczu. Pomogło od razu, ale ciężko na to pracowałam :)

  5. W ciągu ostatniego roku schudłam kilka kilogramów. Żeby osiągnąć swój cel, trzymałam zdrową dietę (i nadal zdrowo się odżywiam), ćwiczyłam regularnie po 4-5 razy w tygodniu i wzmacniałam swój organizm naturalnymi suplementami diety z hepatica. I efekty są super, jestem teraz bardzo zadowolona :)

  6. Gratuluję wyników, teraz tylko utrzymać "formę"

  7. Gratulacje wyniku. Ja schudłam 10 kg. Zastosowałam dietę Sandruni. Polubiłam warzywa i ryby. Nie jem już tłustych potraw. Dużo czasu spędzam aktywnie. Czuje się świetnie :)

  8. Jak najwięcej warzyw, mięsa nie za dużo, najlepiej zero wędlin.

  9. Nie można unikać mięsa w diecie, bo ono również zawiera cenne składniki. W ogóle dieta nie powinna być niczego pozbawiona, tylko wszystko powinno mieć zachowane zdrowe proporcje. Białe mięso jest chude, więc można zjeść grilowanego indyka. Ważne jest też jak jest przygotowane mięso. Tak samo czerwone - raz w tygodniu powinno być w diecie, bo w takich ilościach nie szkodzi, a jest potrzebne.
    Wędliny również jadam - ale chude. Żadnego boczku i takich innych. Chuda szynka, polędwica, z której raczej nie mogłabym zrezygnować..
    Jednym słowem - jem prawie wszystko, ale w odpowiednich ilościach. Nie jadam słodyczy, bo nie lubię, to też jest moim ratunkiem. Jedyna słodycz to cukier w herbacie.

  10. Przede wszystkim należy sobie uświadomić ,że aby naprawdę schudnąć i utrzymać wagę należy raz na zawsze zmienić styl życia i pozbyć się złych nawyków żywieniowych!! Co z tego ,że będziemy się głodzić czy codziennie biegać na siłownie a gdy schudniemy wrócić do starego trybu i znów przytyć.Dobrze jest skorzystać z pomocy dietetyka i trenera personalnego!! Niestety jest to związane oczywiście z kosztami i to często nie małymi :/ Jeśli nie stać was na takie udogodnienia to polecam wam skorzystać z tej strony http://obk.pl/tabela-kalorii/ znajdziecie tam wiele cennych informacji które napewno pomogą wam w walce o doskonałą sywetkę :) .

  11. Przede wszystkim należy sobie uświadomić ,że aby naprawdę schudnąć i utrzymać wagę należy raz na zawsze zmienić styl życia i pozbyć się złych nawyków żywieniowych!! Co z tego ,że będziemy się głodzić czy codziennie biegać na siłownie a gdy schudniemy wrócić do starego trybu i znów przytyć.Dobrze jest skorzystać z pomocy dietetyka i trenera personalnego!! Niestety jest to związane oczywiście z kosztami i to często nie małymi :/ Jeśli nie stać was na takie udogodnienia to polecam wam skorzystać z tej strony http://obk.pl/tabela-kalorii/ znajdziecie tam wiele cennych informacji które napewno pomogą wam w walce o doskonałą sywetkę :) .

  12. U mnie przede wszystkim trzymam się zasady 5 małych posiłków dziennie i w tym dwa to warzywa i owoce. Poza tym zaczęłam przygodę z siłownią i gdyby nie to że łapią mnie jakieś dziwne przeziębienia to efekty były większe. Ale kupię sobie Immuno Colostrum i mam nadzieję w końce je zobaczę.

  13. Odchudzanie nie jest wcale takie łatwe.Trzeba mieć silną wolę i trzeba bardzo chcieć bo wiara czyni cuda.Wszystko zależy jeszcze od metabolizmu Jedni chodną bo nie mają z tym problemu inni wylewają siódme poty a efektu nie ma.Życzę wytrwałości bo mnie niestety jej brakuje.

  14. Nie powinno stosować się tzw. diet cud, należy postawić za to na witaminy, minerały, antyoksydanty, nienasycone tłuszcze i błonnik pokarmowy. Z kolei, do minimum ograniczyć powinniśmy spożycie pieczywa, tłustych produktów i słodyczy.

  15. Zdrowe odchudzanie jak ja to rozumiem?:

    - max 0,5 kg na tydzień
    - jesz nieprzetworzone produkty ale w ilościach które utrzymaja Twoja aktualna masę mieśniową
    - ograniczasz słodycze ( nie niwelujesz ich)
    - http://wypozyczalnia-choszczno.pl
    - Regularnie ćwiczyć na siłowni

  16. Niestety nie każdemu wystarczy zmiana diety czy jakieś ćwiczenia. Ja mam problemy z cholesterolem i tarczycą po ciązy i zrzucenie zbednych kilogramowo okzalo sie nie lada wyzwaniem. Jakis czas temu znajoma polecila mi takie kapsulki http://vitispharma.pl/katalog/produkt/produkty/dicoplus/dicoplus poczytalam troche o błonniku i postanowilam spróbowac.. Jestem szczerze zdumiona ze az tak dobre efekty osiągnełam wiec polecam wszystkim

  17. zdrowe odchudzanie ma wtedy sens gdy cała nasza dieta jest pod okiem specjalisty albo jeśli chociaż pilnujemy się w maksymalnym stopniu od śniadania po kolację, dlatego na śniadanie przed treningiem nie przesadzam i np robie sobię sałatkę z zielonych pomidorów jak coś takiego http://sklep.kfd.pl/fit/salatka-z-zielonych-pomidorow-rolnik-p_5492.html
    wychodzi smaczna i bardzo szybko można zrobić co najważniejsze

  18. Przede wszystkim gratuluję podjęcia tak ważnej decyzji o odchudzaniu. Na początek, na ograniczenie apetytu polecam herbatę funkcjonalną Big-Active Slim Plus, w której składzie znajdziesz m.in. morwę białą oraz ekstrakt z owoców opuncji figowej. Oprócz redukcji apetytu, ograniczysz wchłanianie węglowodanów z posiłków, a włączając solidną porcję ruchu przyśpieszysz spalanie tkanki tłuszczowej.

    Zachęcam do zadawania pytań w przypadku wątpliwości, służę pomocą. :)

    Pozdrawiam,
    Online Ekspert Big-Active

  19. A herbaty tego typu jak Big-Active to gdzie można znaleźć?

  20. W kazdym sklepie kupisz :) jest kilka do wyboru ,z tego co pamiętam to chyba 3, ja najczęęściej piję slim plus, fajna jest, przyjemna w smaku i dużo mniejszy mam po niej apetyt

  21. Ciężko mi uwierzyć w te herbatki, może dlatego, że nigdy na mnie nie działały... Tym bardziej nie ufam środkom na odchudzanie z apteki. Moim zdaniem najlepiej udać się do specjalisty po zdrową dietę i zacząć treningi. Kilku moich znajomych zachwala też właściwości wody wodorowej, która wspomaga odchudzanie, oczyszcza i regeneruje organizm oraz poprawia wydolność. Zamierzam właśnie kupić jej generator na wodah2.com.

  22. Lepiej poszukać sobie suplementy na odchudzanie, takiego, który ma zdrowe składniki, nie samą chemię. Ja kilka miesięcy stosowałam Shape Up i zrzuciłam około 10kg. Jest tutaj dobra synergia składników, które gwarantują: przyspieszenie metabolizmu, redukcję apetytu, blokowanie powstawania tłuszczu. Po 30 roku zycia naturalny metabolizm spada, więc suplement jest tutaj bardzo dobrym rozwiązaniem. Tutaj macie szerszy opis tego suplementu https://www.grinday.com/pl/sklep/10-shape-up-thermogenic.html

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź

Więcej opcji

Odpowiadasz jako: Gość

mamZdrowie.pl logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się

Zapomniałeś hasła?

Zamknij

mamZdrowie.pl szybka rejestracja

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestrując się akceptujesz Regulamin serwisu.

Zamknij

mamZdrowie.pl przypomnienie hasła

Masz już konto? Zaloguj się

Zamknij