Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Gotowi na plażę - dzień 1

Jeśli jesteście zwolennikami racjonalnego przygotowania ciała do lata, pewnie już od jakiegoś czasu ćwiczycie i dbacie o zdrową dietę. My pomożemy wam nadać sylwetce ostatni szlif.

Walczymy od poniedziałku do piątku, a w weekend odpoczywamy i poddajemy się zabiegom pielęgnacyjnym.

Gotowi? Świetnie, bo pierwszy zestaw ćwiczeń wyciśnie z was ostatnie poty. To super intensywny trening cardio, który zajmie wam 24 minuty, ale gwarantujemy, że to wystarczy. Nie dajcie się zwieść pozorom - może ćwiczenia nie wyglądają na wyczerpujące, ale już po kilku minutach nie będziecie mogli złapać tchu i jeśli dacie z siebie wszystko, organizm będzie spalał tłuszcz jeszcze długo po zakończeniu ćwiczeń.

Zestaw składa się z 8 ćwiczeń. Każde z nich wykonujecie przez pełną minutę, z 30-sekundowym odpoczynkiem pomiędzy ćwiczeniami. Taki 12-minutowy obwód musicie zrobić dwukrotnie. Przyda wam się timer do interwałów.

Ćwiczenia w tym zestawie:

  • bieg w miejscu z unoszeniem kolan
  • przeskoki boczne z nogi na nogę
  • duży skok w przód, dwa mniejsze skoki w tył
  • przeskoki obunóż nad przeszkodą w pozycji psa z głową w dół
  • pajacyki z przysiadami w rozkroku
  • skip C (bieg w miejscu z uderzaniem pośladków piętami)
  • kopnięcia boczne (30 sekund na każdą nogę)
  • wykopy w przód z podskokiem

Na deser proponujemy 6-minutowy trening brzucha.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość

  1. marigaux (Gość)

    Nie zapominajcie, że aby organizm spalal tłuszcz musi być stabilny poziom cukru czyli 5-6 posiłków dziennie. Jeśli poziom cukru spada ponizej 80 to ogranizm spala mieśnie zamiast tłuszczu
    youtube.com/watch?v=UDB-e9LQqTc
    skype: artkonieczny