Rozmiar tekstu: pomniejsz tekst resetuj tekst powiększ tekst drukuj

Gotowi na plażę - dzień 2

Nie odstraszył was wczorajszy trening? Brawo! Wola walki i przełamywanie słabości to klucze do sukcesu. Dziś kolejna lekcja wytrzymałości.

Jeśli jesteście w posiadaniu małych hantli - świetnie, ale równie dobrze mogą je zastąpić butelki napełnione wodą. Dzisiejszy set składa się z 6 ćwiczeń, między którymi wykonujemy zawsze ten sam minutowy zestaw 2 ćwiczeń cardio:

  • przeskoki z wyrzucaniem na przemian nóg w podporze (30 sekund)
  • przysiady sumo z podskokiem (30 sekund)

Właściwe ćwiczenia z hantelkami to:

  • przysiad i wyprost z wyrzuceniem rąk w górę (15 powtórzeń)
  • wykrok w tył z przyciągnięciem hantli do klatki piersiowej, łokcie przylegają do ciała, kolano w linii prostej ze stopą (15 powtórzeń na każdą nogę)
  • unoszenie hantelek z rotacją w barkach (15 powtórzeń)
  • wiosłowanie jednorącz w wykroku (15 powtórzeń na każdą nogę)
  • bieg w miejscu w podporze (30 sekund)
  • pajacyko-pompki (30 sekund)

Taki zestaw wykonujemy w sumie 2-3 razy. Połączenie intensywnego cardio z ćwiczeniami plyometrycznymi i siłowymi ma za zadanie podkręcić metabolizm, rozwijać moc i rzeźbić ciało za jednym zamachem. Gotowi?

Dacie radę popracować jeszcze nad ramionami? Dzień kończymy tym treningiem.

Komentarze
Dodaj komentarz

Odpowiadasz jako: Gość